sretno srce vuka

18.10.2011., utorak

Znam

Znam, ne voliš me
To nije razlog
Da ja prestanem voljeti tebe
Znam, težak je put kojim ideš
To nije razloga da ne budem uz tebe
Znam, želiš mir, sigurnost, radost
To nije razloga da ne iskusiš vlastit
Put kojim koračaš

Ja ću ti biti svjetlo
Ona mala krijesnica u noći
Kada moliš
Uzmi me
Ne mogu više
Znaj da se brinem za tebe
Znam
Zamišljaš sliku
Bog sjedi i plače
Suze se razlijevaju licem svemira
Napuštenost je bolna
Ne znaš kuda poći
Ostati ili
Me zamoliti
Oče spasi me
Spasi me od ovog života

Znam teško je
Ne razumiješ
Reći ću ti samo jedno
Tvoja duša je davno izabrala
Zatvor i slobodu
Ako pogledaš
U noćno nebo
Vidjet ćeš
Zvijezde svjetlucaju
Znam
Sumnjaš
Jer sve duše oko tebe tiho plaću
Pitaš se
Bože, gdje si ti

Zamišljaš sliku
Bog plaće nad onim što je stvorio
Da li ti poznaješ mene
Kao što tebe ja znam
Nije ti potrebna vjera
To ti ni ne nudim
Samo tračak svjetla
Kao povjerenje
Da ugrijem tvoju dušu koja se smrzava

Ja ne koristim riječ volim te
Ona ništa ne znači
Osim nadanja
Ja ti dajem sve što poželiš
Jesi li ikad razmislila o tome
Pitam te
Bojiš li se misliti nemoguće
Živjeti bez plana
Igrati igru koju si izabrala
Pa tako ju i napustiti
Jednog dana
Bez suza
Bez plakanja

Zašto misliš da si ti emocije
Da su misli tvoje
Kada je sve moje
Biraš
Kao po strunama
I svaku koju dodirneš
Zapjeva
Već davnu pjesmu
Odabranu
Napisanu za tebe

Možeš biti glumac
Redatelj
I jedno i drugo
U istom času
Pogledaj
More
Dubinu oceana
Dali se na površini
Ogleda moje ili tvoje lice

Jedno je to lice
Govori ne volim te
No slika na površini
Odgovara
Volim te
Dajem ti se
Da budem jasniji
Uzmi me
Da znaš da možeš disati
Mene kroz sebe
Sebe kroz mene

Bole te ponekad moje riječi
Misliš da sam bezosjećajan i grub
Da nemam smisla ni razumijevanja
Za tebe
Za sebe ne tražim da me razumiješ

Klečiš i moliš
Moleći ploviš
U snu i javi
Nešto te ponovo pokreće
Pitaš li se
Jesi li to ti
Ili sam to ja

Kako bih bez tebe hodao
Kako bih plakao
Kako bih se ponekad smijao
No da ti kažem
Nekad je smijeha bilo više
I biti će ga ponovo
Kad odučiš da se smiješ

Prihvati
Ti i ja smo jedno
Bez tebe mene nema
Ako ja ne postojim
Što je ostalo od tebe

Ja sam ti dao umiranje
Kad duša poželi da spava
Ta smrt ne postoji
Ona je tek sanak
Između slijedećeg izbora
Varijacije života
Plesa
Bez kraja
Gdje se izmjenjuju
Led i tama
Svijetlo i vatra vulkana

Voljeti znači snivati
Biti znači živjeti
Ti odlučuješ što i tko ćeš biti
Da li lovac
Ili progonjeni vuk
No i jedan i drugi
Na određenom mjestu
Svoju igru imaju

Koga bi lovac lovio
Koga vuk progonio
Reci mi
Sada
Poslije ove priče

Znam, ne voliš me
To nije razlog
Da ja prestanem voljeti tebe
Znam, težak je put kojim ideš
To nije razloga da ne budem uz tebe
Znam, želiš mir, sigurnost, radost
To nije razloga da ne iskusiš vlastit
Put kojim koračaš
Zajedno uz mene

Volim te

copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.