sretno srce vuka

05.10.2011., srijeda

Danas ništa neću raditi

Danas ništa neću raditi
Ni sutra
Ni u druge dane
Samo, samo ću
Misliti na tebe
Sanjariti
Maštati
Voljeti

Bit' ću s tobom
U svakom trenu
Kad ispijaš kavu
Ili si na barikadama
Kad' žuriš
Šećući mirno
Da ne pruivućeš pozornost
Hitajući u naručje ljubavnik
Slažući stihove
Riječi
Govoriš pjesme u hodu

Aleja zaljubljenih
Promiće kraj tebe
Grane
Vjetar
Ptice
Riječi se prelijevaju preko tvojih
Ružičastih usana
Razumijem
Znam
Danas te volim

Mislio sam da ne mogu
Da, ne znam više
Sva prošlost
U zaborav je pala
No čutim
Volio tako nisam
Uvijek je
Drugačije

Danas ću biti vjetar
Blag i razigran
Grliti te
Ljubiti nježno
Ttvoje lice

Nitko nas vidjeti neće
Igrat' ću se tvojim kaputom
Donijeti tvoj najdraži miris
Sa livada slobode
Cijela ulica i grad
Mirisat će poput tebe
Najljpša moja
Ljubavnice

Prolazim drugom stranom
Obala je ispred mene
Između nas teće rijeka
I odnosi uspomene
Ugledam te
Lakim korakom žuriš
Stanem na klupu
Skupim ruke oko usana
Dovikujem
Volim te
Nasmiješ se
Trčiš preko vode
Grliš me dok te ljubim
Svjetlo plavetnilo iznad
Naših uvojaka
Stojimo na suncu
Zagrljeni
Vjetar nas dodiruje
Šapuće
Tvoje i moje ime

copyright:miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.