sretno srce vuka

17.05.2011., utorak

Kada bih pobjegao na kraj svijeta

Kada bih pobjegao na kraj svijeta
Saznao bih da kraj ne postoji
Iza zida
Granice
Zarobljene svijesti
Novi film se vrti
Već snimljen je drugi dio

Možda je
Grob dobro mjesto
Za biti sam
U tišini
Ispod neke ploče
Predan zemlji
Um se bistri
Nestaje ego
Poslije
Nekoliko noći
Samoća se gubi
Svijest se vraća
Između
Prije i poslije
U sada
Tijelo je prah
Zatvora više nema

Još uvijek
Se krećem vješto
Tamo su
Nebeski policajci
Porota paklenog suda
Ako im daš
Oni ti sude
Oduzimaju
Zbrajaju
Tvoja iskustva
Koliko zločina
Toliko dobrih dijela
No promisli
Dovoljno je
Mahnuti rukom
I reći im
Ko vas j***

Nastaviš svojim putem
Eh sada sam si
Kao i na početku
Katapultiralo te
U ljudsko tijelo
Pa malo a onda veće
Novo odijelo

Bilo je lijepih
I tužnih dana
Sjećam se
Jedna djevojčica
Djed pun znanja
Gledam ju
Ljubav je svekolika
Nekako sjetna
Vidar svojih rana

Ostaju razne
Slike iza tebe
Bogovi
Anđeli
Vragovi
Pomoćnici
Sluge
Oni nestaju
Ti se budiš

Ulaziš kroz svjetlo
Prilaziš stolu
Sjedi otac
Mlađi od tebe
Mahne ti rukom
Priđi
Sjedi
Dijete

Kako je bilo
Ovaj put
Jesi li protkao svijet
Ljubavlju
Danom
Jesi li patio
Borio se
U strahu
Bio junak
Kad više
Na bojištu
Nije bilo
Ni rova ni zida
S povikom si jurio
Na suprotnu stranu
Čujem da si
U mirnim danima
Lola i bekrija
Po birtijama
I skupim
Hotelima
Volio žene
Više od ičega

Varao si
Varali i tebe
Sjećaš se onog skoka sa mosta
Ledena rijeka
Zima
U dubini
Se trijezniš
I bistar na
Obalu izvlačiš sebe
U mokrom fraku
Punom nesporazuma

Sudionici lova
Ratova
Otimači
Djece
Tvoje bludničenje
Je milina
Prema onom
Što je činila moja
Tamna strana

Odmori se
Prije no što pođeš
U svoju sobu leći
Imam iznenađenje
Netko te čeka
Zaklopi oči
Miran budi

Na očima osjetim
Ruka meka
Nježna draga
Sjećanja budi
Pa to je
Ona koja me čeka
Ne otvaram oči
Privinem ju na svoje grudi

U meni
Sve se smije
Hej stari
Gdje si
Uvijek me razveseliš
Sad više
Ne bih
Se vraćao
U svjetove tvoje
Malo bih
U kući svojoj
Šuma je lijepa
Pjev ptica
Noću i danju
Tko prođe
U tisuće ljeta
Čašćen bude
Sjećanja blijede
Zato postoje priče

Sad' želim
Da me gleda
Klečim pred njom
Istinom mojom
To lice
Te oči
Uvijek
Su bile
U duši mojoj

Sjedimo na postelji
Spušta se tama
Sve nestaje
Sve se gubi
Jedna predivna
Duga noć
U kojoj
Snovi
Kao na traci
A mi u njima
Opet sam klinac
Ti si klinka
Brama nas pokrije
Riječi još čujem
Laku noć svima

copyright:miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.