sretno srce vuka

25.02.2011., petak

Obljubi me na oblaku strasti

Obljubi me na oblaku strasti
Predaj se između munja naslade
Naše igre i susreta
Dobro jutro moje sunce
Ljubio sam te u snovima

Jutro novog dana
Ništa nije isto
Teret prošlosti
Bdije
Ljubav se prikrada
Kao lopov
Da izliječi srce
U ovim grudima

Sjajna pjesma koju nosim
Koju pišem
Po tvom tijelu
Posvečuje tvoje ime

Kad izgovoriš želim te
Ti mi kažeš volim te
Kiše se slijevaju
Po gustim krošnjama
Moja duša trči
Okružena vukovima

Sve je ljepše s tobom
Trčiš kraj mene
Oblačan dan
Nasmijan

Trčimo
Širimo krila
Visine let
Zatim se
Sunovratimo
Prije zemlje se približimo
Zajedno lebdimo
Padamo kroz san
Ljubav ne prestaje

Volim te
Čujem
Zorom me budiš
Poljupcima
Sve što radim
Tebe volim
Beskrajno iz dubine


Pa ustajem
Klećim pred oltarom
Okružen
Bokovima,bedrima
Naslanjam lice
Na kovrče sjajne
Oltar ljubim
Pa ga gladim
Ližem
Milujem

Ruka
Prolazi kroz moju kosu
Maziš mi lice
Širiš jedra
Kao kapi rose
Jezikom skupljam
Kapi života

Zatvaram oči
Oltar grlim
Lice moje
Naslanjam
Tvoja su bedra
Ti me grliš griješ

Molitvu čutiš
Moje želje
Misli bluda
Razdvajaš koljena
Podižeš mi glavu
Za kukove me hvataš
Odižeš se na stopalima
Da lakše prodrem
Nježnije uđem
Usneti ti ljubim
Ulazim polako
Nema zvuka
Dišem tebe
Uzimam polako
Tek lahor nježnih
Riječi iz dubine
Mili
Uzmi me
Dobro je
Tako

Uzletimo
Evo nas
Na krevetu oblaku

Zlatnom kišom
Sa mene
Prašinu operi
Skini čaroliju
Uroke skrivene
Ispijaš mi nektar
Pun prane
Bijele brzine

Na stablu na vrhu
Srce mi ljubiš
Pijem tu kišu
Koja umiva lice
Tijelo tvoje
Želim žeđati
Sve tvoje

Grliš me
Pri tome ljubiš
U tebi nestajem
U tebi se gubim

Samo ovo sada
Sa tobom da dijelim
Govorom ti šaptom
S tobom biti želim

Predivna su jutra
Uz tebe se budim
U tišini ležim
Ti kraj mene

Tvoje riječi
Nježne
Blage
Tople
Pune miline
A tek te usne
Kako one ljube
Kako oči vole
Kako ruke mole
Miluješ me tijelom
Jedrenjak
Uplovljava
Obala pjeva
Radost leti
Iza pogleda
Nezamislive visine

U očima drugih
Tek stranac
Odsutan od svega
Po svijetu
Uz tebe idem
Dok te grlim
Pozdravljam se
Svijete
Više ti ne dajem
Dosta si me imao

Marianne
Moje srce nosi
U njezinim grudima
Kuca
Dok me ljubi
Jer ljubav nije
Kad plače se
I smije
Ljubav je
Kad se daje
I dato uzima

Sjeti se
Davno
Klinac
Pred tebe je stao
Otvorenihn usta
Gledajući
Čarolije
Ruke
Promrljati
Tek je mogao
Služit te želim
Kraljice moja

Pluća su puna
Opet dišem
Tvoj dah
Moje tijelo
Grije
Mila
Zagrli me
Ovo
San nije

Copyright:miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Marianne,copyright:Leonard Cohen

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.