sretno srce vuka

25.02.2011., petak

Pjesma se završava

Pjesma se završava
Ova to nije

Jutrom se budim iz sna
Sanjao sam da sam u snu
I da sanjam kako sam u snu
I sanjam
Svijest u slikama
Album nije složen
U tom trenutku
Kad sanjam
Slažem slike snova
Moj torzo
Rastegnu se
Zodijak Strijelac
Zakorači iz mene
Pogledom dodirujem nebo
Pod nogama prolazi
Trava
Pijesak
Rijeka do koljena
Pa kroz šume
Sada koračam
Ponovo rođen

Navučem uniformu
Hitlerovog vojnika
Drugi put
Masku ljubavnika
Igram se sa tajnama
Ti mi šalje
Zagonetke nove
Ja igram
Pogledavam
Dolje
Tko lovi
Od nas dvoje

Čitam pa bacim
Jer autor se skriva
Zašto neke
Ne zanima istina
Već ono
Tko govori
A ne što kaže

Djevojka sa vagom
Jednom mi reče
Tvoje slike
Priče, pjesme
Ljubav su bez sjene
Sveta knjiga
Rasta
Svetost
Privilegija nije
Već dio istog
Kao ti i ja
Svaka ruka
Jedan špil drži
Raširi ih bacajući
Hajde ulovi
Kartu izvuci

Slike su mi mutne
Vid već slabi
Dan antracit
Svijet ne vidim
Unutra mene
Plamen
Bukti, gori
Sunce u grudima
Srce drnda
Oktave se dižu
Ritam sve brži

Ruska zima
Legije na koljena pale
Druga strana
Zalijepljenih ruku
Za čelične cijevi
Pune bacaće
Smrtonosnih
Dana

Karte na stolu
Simboli
Vladanja
Nad glavama
Igrača
Mentalnog programiranja
Pojedinac
Mase programira
'zalud sve priče
Objašnjenja
Kartu sudbine
Svatko izvuče
Orisi romana
Vise u zraku

Hladni Atlantik
Brodove lovi
Na dnu su
Lađe bez broja
Poštovana publika
U tvornici snova
Napeto prati
Torpedo dok juri
I traži utrobu broda
U jednom trenu
Oplođena stanica
Stvara
Zametak
Dječaka sanjara

Znaj
Iz torbe
Lutajućeg boga
Ispadaju stvari
I pri padu se svaka
Raspada
Zvijezde lete
Žare komete
Snom tvojim
Se pokrih
Grle me tvoja krila
Odmorit se mogu
Sve moje
Uzimaš sebi
U njedrima
Tvojim
Duša dječaka
Sniva

Otvaraš knjigu
Čitaš mi misli
Da li te misli misliš
Ili one počinju
Misleći tebe
Misliš li kroz mene
Samu sebe

copyright:miljenko_trnsko2002@yahoo.com






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.