sretno srce vuka

25.02.2011., petak

Živjeti od ljubavi

Živjeti od ljubavi
Živjeti na prani
Živjeti na zraku
Po vodi hodati
Biti to što jesi
Tama ne postoji
To je iluzija sna
Privid zime i ljeta

Gledaš ruke svoje
Gledaš lice svoje
Više nisi isti oblik
Zamijenjena tijela
Ti si čovjek
Ja sam žena

Između zvijezda
U prostoru bez zraka
Lebdim
Slušam
Kroz moje srce
Odjekuju
Zvuci planeta
Nema tijela
Ne postojim
Stopljena sam
Sa svijetom
A svijet
Ne postoji
Ka ni ja

Mir
Tišina
Samo misao
Zvijezda sam u daljini
Pa se približi
Hodam po nekoj planini
Jesu li to boje
Dugina svjetla
U umu
Stvoritelja
Ako sam u njemu
Dio sam njega
Zašto se ne sjećam
Koliko sam velik
Gdje je prekinuta veza
Da li zna za mene
Znam li ja
Za njega

Negdje
U nekom krevetu ti sanjaš
Ja ne spavam
Mislim o tebi
Razmišljam o nama
U cijeloj ovoj zbrci
Moje misli presele se k tebi
Zagrlim te
Gledam kako dišeš
Slušam tihi
Šum
Svjetiljke plina
Na kući
Iznad vrata

Snijeg se spušta
Pada
Tvoja duša
Polako se budi
Daje mi ruku
Pa uspravni
Nasmijani
Lebdimo
Oko nas su
Pahulje
Snježnih kristala
Smiju nam se oči
Još smo djeca mala

Kuda ćemo
U ovoj noći
Koji san si izabrala

Čekaju nas polja
U daljini rijeka
Visovi planina
Avantura nova

Brzacem ronim
Ti putuješ preko grana
Za nama
Dvorska svita
Majmuna
Pavijana
Trče
I lete
Mnoga razna bića
Nitko nema
Zube
Koji kolju
Sva su lica
Nasmijana
Ljubazna
Sretne duše
Na putovanju
Stvorene u trenu
U plesu
Shakti
I igri
Shive

Kraj vuka
Srna
Kraj lava
Antilopa
Spava

Ovo je svijet
U kojem
Nema vampira
Krvopija
Kradljivaca
Ovo je svijet
U kojem su
Prekrasna
Sva bića
Iskušenje igre
Čarolije stvara
Volim te mila
Ovo je život
Za sva stvorenja
Radosna
Razigrana


copyright:miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.