sretno srce vuka

18.02.2011., petak

Kraljice moja

Kraljice moja
Klečim, na crno-bijeloj šahovskoj ploči
Pognute glave
Čekam tvoj dodir
Tvoju ruku na mojoj
Kosi
Tvoje odrješenje
Moje rođenje
Poslije toliko godina
Tolikih svjetova
Našao sam te
Vratio sam se
Tebi

Uzeo sam
Mač
Prelomio ga preko koljena
Od danas
Riječ
Borba
Ne postoji
Besmislena
Kao i djelo
Rodila
Nije

Borbe
Ispunjene strahom
Svjetlo istine
Zastro
Instinktima preživljavanja
Sluge, vladari, podanici
U nizu straha
Od početka
Do kraja spirale

Milostiva ti jesi,
Dozvoli da svršim
Ovaj pohod
Zbog ničega
Kraj
Koji je dan
Daj mi
Nasloniti glavu
Na grudi
Tvoje

Hodi dječače
Govoriš mi
Oblačim košulju tvojeg mirisa
Nozdrve mi pune
Planinskog zraka
Iznad nas Garuda
Klikće
U dubinama šuma
Zavijaju moja brača
Jer
Jednom bijah
Sin vuka

Šum sadrži
Sve zvukove tišine
Bijelo svjetlo
Boje u sebi ima

Priđi dječače
Nigdje ne moraš ići
Završio si putovanje
Nasloni glavu
Na moje tople grudi

Pričaj mi
Avanture
Sada te čuvam
Siguran si

Ovo je tvoj dom
Ljubavno okruženje
Sve si mlađi
Ljepši
Čarolija je moja
Nagrada tvoja

Na zadnjem putovanju
Gledah
Jedinstveno polje
Na samom kraju
Svi svjetovi bjehu nestali
Na ničemu
Stajaše
Biča
Svih realnosti
Ne znam toliko brojati

Bljesak
Od ičega jači
Svjetlo
Uđe u sve
Polje
Nestade
Gubit se počeh
Velikom brzinom
Propadah kao u snu
Ne sjećam se više

Probudih
Se
Postelja tvoja
Nag
Ispod slapa
Bez težine
Nema više osjećaja
Hladnoće
Vreline
Svjetlo me kupa
Ljubav sama

Davno
Pričat si mi znala
O hologramu
Što je
Svaki dio tijela
Da hologram je
Na izgled različit
A ti si znala
Svi hologrami
Kao jedan

Um kreatora
Zamišljah
Kolika je to glava
Što u nju stane
Sada znam
Skitao sam
Njegovim mislima
Igrao se njegovim slikama
U neke sam ulazio
Kroz druge izlazio

Znaš onu scenu
Takvih vidjeh posvuda
Molim pažnju
Pucanj prstima
Slika je gotova

Zaleđen' trenutak
U fotografskom aparatu
Majstor razvije film
Uredi sliku
Spoji u niz
Fotografija bezbroj
Pusti
Jedna za drugom
Da umom jure
One ožive
Likovi se miču
Iluminacija
Iluzije
Sporog oka
Brzog trenutka

Gospodarice,
San me hvata
Već sam
Prozračnog tijela
Tvoje oči
Boje kestena i meda
U mojim očima
Tamne dubine

Nestajem u tebi
U meni se gubiš
Zadovoljstvo
Putovanja
Malo se komeša
Zadnje
U ovoj pjesmi
Svoje usne spuštaš
Njima me ljubiš
I više
Ničega nema


copyright:miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.