sretno srce vuka

03.01.2011., ponedjeljak

Moje ime je Suzanne

Moje ime je Suzanne
Sjedim u nekom selu
Ispod planine
Na stolu prozirna flaša
Male čaše
Jednu dajem gospodinu preko puta
Drugu stavljam
Pred sebe
Uzimam flašu
Natačem u čaše
Meka ko duša
Pitka
Bosanska rakija
Podignem
I kucnem, sa drugom
Čašom
Gledam te oči
U njima praznina
Dubina
Ništa
Živio gospodine
Ili bolje, da te zovem
I nazdravim
Imenom pravim
Gospođo
Smrt
Dead
Ili
Kraj

Izgledaš bolje
Nego prošli put
Vidim držiš do sebe
Ispij sa mnom još jednu
Zaboravila si tko sam
Sretoh te već toliko puta
I otpravih te
Ali ne i ovaj put

Znam
Tvoja je žetva
Vjera
Najviše ti daje
Stvarno ne postojiš

Sjedimo u iluziji
Ispod
Visokih planina
Ti ispijaš polako
Sa merakom
Ja
Trgnem
Ti bi ostala ovdje
A ja
Nek' idem dalje
Kažeš
Život te čeka
Tvoje vrijeme još došlo nije

Hej lijepa smrti
Pođi sada' sa mnom
Koračat' ćemo zajedno prašnjavim putovima
Snježnim vrhuncima
Želim da ponovo vidiš hropac životinja
Zaleđenih pogleda
Ranjenih bizona i vukova
Ubijene tisuće u oceanima
Milijuni odsječenih glava
Uzidanih u bedeme carstva
Gospodara sa dugim skutima
Sakrivenih repova
Mantijaša koji blagoslivljaju ratove
Krvave bajunete
Iperit i ostale zvijeri
Žetvu tvoje igre
Holograma koji je ostao bez struje

Hej mila sestro
Na ime tužno ti se odazivaš
Jer svaki dah koji prekineš
Ureže se u tvoje tijelo zaborava
I kao zombi
Ti kružiš planetom
I uzimaš
A ne daješ
Ti sjena si svih sjena
Služiš gospodare
A nagradu ne primaš
I teško već stižeš

Koliko lijepa si
Tek stara si
Brzina ti pada
I sunovrat se bliži
Mila sestro
Dođi u zagrljaj
Svojeg brata

Tu
U njedrima mojim
I zmije se griju
I postaju ono
Što bile su prije
Prekrasne vile
Divna djeca
Otac i majka
Nasmijana lica

Hej smrti
Moje ime je Suzanne
I mogu mijenjati lica
Žena
Muškarac
Misliš da dijeli
Čovjek čovjeka od čovjeka

Mila damo
Igri se primakao kraj
Daj mi svoju ruku
Vodim te na jedno divno mjesto
Gdje pripadaš
Od početka
Ali izgubljena
U ratovima straha
Ti si zaboravila tko si
Da smo
Ti
I
Ja
Jedno te isto mjesto
Ljudi na ovoj planeti
Zovu nas
Raj

Sjedim u nekom selu
Ispod planine
Na stolu prozirna flaša
Male čaše
Jednu dajem ljepoti preko puta
Drugu stavljam
Pred sebe
Uzimam flašu
Natačem u čaše
Meka ko duša
Pitka
Bosanska rakija
Podignem
Ruku
Kucnem
Sa čašom
U tvojoj ruci

Gledam te oči
U njima
Ljubav
Zanos
Sjaj
Dubina
Zvjezdano nebo
I toplina Sunca
U tvojim očima sejo
Raj
I tvoje ime je sada
Isto kao i moje
Reći ću ti samo jedno
Volim te
Suzanne

*Suzanne,Copiright:Leonard Cohen

Copyright:miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.