sretno srce vuka

02.12.2010., četvrtak

dj

dj
hladno je
tražiš razlog
prstima pipaš po postelji
da okreneš sklopku
čekaj
da se sjetim tko sam
gdje sam stao
ah, dobro je
bol je još uvijek tu
prepoznavanje počinje
vraća mi se memorija
je li ona u mojoj odsutnosti promijenjena
praznina
nigdje
ničega nema
ne brini
stalno stanje
svjetlo u srcu
skriveno
izgubljena si u sebi
zarobljeno bivanje
smrti
slaže se mozaik
crno bijelih spirala

misli
sjedim u karoci
putujem
pustopoljinama
razbacanim u noći
kroz
nevidljive planinske lance
prema šumu valova

strah destabilizacije
ruši priču iscjeljenja
učitelju
ne mogu
ni sebi pomoći
što da učinim sa onima koji žure prema mojem pragu
zamjeni me
izvedi jednu točku gutaća vatre
dok smislim
improvizaciju
dok postavim novu iluziju
i svi koji prođu
kroz vrata kaleidoskopa
biti će iscijeljeni

ležim u postelji
nemoćan i iskorišten od samoga sebe
od opsjene vlastitog uma

pišem
izmišljam
sanjam pa se budim
ni sam ne znam gdje sam
apsolutno ništa

volja robota
postala si san
dio tebe je nestao
jučer
ove ili prijašnjih godina
zemaljskog brojanja

ruše se svjetovi
bol do kosti
mogao bih sjesti
kraj tebe i plakati
gledaš me
i vidiš suze
ništa ti ne znače
ni tvoje
ni moje

zvjerka
u kavezu starosti
prosipa bisere
mogu misliti
karoca se žuri
iskače iz tračnica
gledam se u ogledalo
vidim čarobnjaka
hrabar
i nasmijan
neću plakati
već ću se smijati
sretan biti
kao trbuhozborac

ti si tu kraj mene
ili bilo gdje
znam
mahneš ponekad
onda letim
više, dalje …
padam
stresem krila
pa opet
trčim poljanom
prema ponoru strasti
provalijama zasluga
što je to
što moramo zaslužiti
uvijek sam htio davati
darivali su me
naučio sam iskazivati oduševljenje
a s mnogim stvarima nisam znao što bih

obukao sam se kao da idem na snijeg
valjda je to zima
u duši
pojma nemam o čemu govorim
što više istražujem
sve manje znam
na ovaj zemaljski način
kao u onoj pjesmi od grupe Had*
*put u ništa
na putu sve*
vukovi
žene
hodao bih
negdje
kroz ulice samoće
kroz samoću dalekih zvijezda
poludio sam
budim se sa rečenicama
sa pjesmama koje govorim i ne zapisujem
kao da neprekidno pišem
ma skroz sam
kako kaže **TBF
malo sam maka

ljepši od ovog dana je tvoj osmjeh
morao bih tu rečenicu složiti u neku
dramu
npr.
stojim na polju
razrovanom od gusjenica
zmajevi u zraku
zatamnjeno nebo
svijest se vrtloži
kraj krajeva se bliži
ni kraljeva ni slugu
još jedno srce
kuca
dok
lijepi dan se budi
ljepši od dana je tvoj osmjeh
ne mojem licu

umiranje
rođenje
sretna igra kraja
novog početka
novog začetka


Copyright:miljenko_trnsko2002@yahoo.com

*http://www.youtube.com/watch?v=ajIQJ0zxRjs
**http://www.youtube.com/watch?v=VRv81XMviM0

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.