sretno srce vuka

12.11.2010., petak

Novinari papagaji

Novinari papagaji
Političari sluge
Skriveni gospodari u svojim jazbinama
Nije vuk u ovčjoj koži
Već reptoid u ljudsko
Temeljne zablude omogućavaju manipulaciju
Vjerovanje ničemu ne služi
Osim gospodarima
Ne zanima me tko je otac a tko sin
Ni tko je susjed
Ni tko je Lidija
Ne zanima me ni NLO
Ništa me ne zanima
Dok u vene ubacuju kemiju
Otrove
Koji ubijaju
Ništa me ne zanima
Osim izlaza
Iz ove svijesti
Zarobljene i okovane
Kako možemo govoriti o ljepoti
Kad smo zaboravili stvaranje
Nekima drugima je sve to ružno
Roboti ljudi
Upravljani daljinskim
Programirani do besvijesti
Što se događa u svemiru slobodne volje
Ako je prst
Bića velik kao cijeli mliječni put
Ne možemo to ni zamisliti?
I sva ta dokumentacija koja dolazi i mijenja se
Prema potrebama vladar
Kao što nam mijenjaju svijest i sjećanja
I mislimo da je uvijek tako kako se sjećamo
A stvarno smo upravljani
I zabluda koju stalno ponavljamo
Istražujući iluziju
Ne vodi nikuda
Jer nema izlaza iz holograma prijevare
I poslije tolikih pitanja
Koje sam postavljao sebi i vama
Tolike godine
Shvatio sam da je cilj
Iz jedne zablude otići u drugu
Misleći da putujemo
Na putovanju nade
Nade za budale
Vjerovanje za neuke
Čekanje spasitelja
Mesije
Nekoga tko će umjesto nas učiniti nešto za nas
To se neće nikada dogoditi
Zapamtite
NIKADA
Samo mi možemo mijenjati svijet
Mijenjajući ga kroz promjenu naše svijesti
Kroz rušenje granica koje su nam nametnute
A mi ih
Brižno čuvamo i održavamo
Fokus našeg djelovanja je svijest
Ne ono što igra u igrokazu zatvora pet osjetila
Već svijest nas samih
Naše spajanje sa izvorom Svega
Kako god to zvali
I ne znajući o čemu govorimo
Ne razumski
Jer razum je kao prazan disk
Koji se puni programima
Znanje je nalazi u našim srcima
Od uvijek
I zauvijek

Izlazi glasnogovornik
Ha ha ha
Koji termin
Pružaju se mikrofoni otvaraju blokovi kemijske su naoštrena
Dolazi nam reći kako nam je kako živimo i što da mislimo
Što da vjerujemo i radimo
A o nama se brinu oni
Koje smo birali i dali im vlast
Svaki od nas pojedinačno čineći ili ne čineći
Dao je svoj život
U ruke onome tko ga u opće ne poznaje
Pa molim lijepo nije li to suludu
Jeli nam jasno kolike smo ovce i kako nas pastiri vode na klaonicu

Novinari papagaji
Političari sluge
Skriveni gospodari u svojim jazbinama

Hej
Drmni onoga kraj sebe
Probudi ga
Vrijeme je
Da naše živote uzmemo u svoje ruke

PROBUDI SE

Copyright:miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.