sretno srce vuka

27.10.2010., srijeda

Ovo nije naše vrijeme

Ovo nije naše vrijeme
Ovo nisu naši dani
Ovaj ples mi ne ćemo plesati
Ovaj put mi ćemo svirati

Stvoriše svod dana
Sa suncem i
Mjesecom
Stvoriše svod noći
Sa zvjezdanim tapetama
Iznad glave
Pravog svijetla više nema
Stvoriše sunce
I priču kako je tamo vruće
U utrobi zemlje
Da vide put između gradova
Stvoriše kaveze od tijela
Sa EMS osiguranjem
Tko su
Oni
A tko
Smo
Mi

Šamarani od sutra do zore
Potonuli u noći
Ukopani stojimo u asfaltne površine
Goloruki
Nasmijani
Dok nebo prekrivaju krda aviona
Stampedo oklopnih kola
Žuri ulicama
Okruženi smo
Sa svih strana
Otpor ne postoji
Ljubav nas prati
Pokriva i sakriva
Nevidljivi jesmo

Bjesni čuvari
Traže
Ne pronalaze
Šalju svete zrake
Smrtne za ova tijela
Smijeh je jači
Prvi metci
Probijaju naše redove
Ne ruše ulice ispunjene radosti
I svaki proboj
Zrna kroz srca
Izbija svjetlost
Koja raste
Zadnji među nama
Kad se okrenemo
Postaje prvi
Stoji
Pada
Više nas nema

Ulica mokra
Svjetluca
Od kiše
Nema neprijatelja
Kako ih već zovu
Ostadoše sami
Nitko
Ne zna
Dalje
Ostadoše gospodari
Njihove vojske
Zastor se ruši
Publike nema
Ni
Tko su
Na kraju
Više nisu

Ovo nije naše vrijeme
Ovo nisu naši dani
Ovaj ples mi ne ćemo plesati
Ovaj put mi ćemo svirati

COPYRIGH:miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.