sretno srce vuka

27.10.2010., srijeda

Prolazim Duhove

Prolazim Duhove
Star' i prašan put
Vozim prema neskladu

Dao si nam razlićita lica
Ne mogu te prepoznati
Sakrio si isto biće
Isćupao korijen naše duše
Dao si nam podjela
Različite boje
Misli si podijelio
Rascjepio si njihov tok
K'o drvosjeća
Kada udari sjekirom u cjepanicu
Iverje leti
Sprema drva za zimu
Ona dogore do kraja
Više ne postoje
Pepeo raznese vjetar
Iznad ognjišta
Zatvorskih čelija

U noći negdje stadoše
Izađoh iz broda u sred šume
Uzeh tijelo vuka
Potrčah put proplanku
Nizine ispod mene
Doline razdijeljene rijekama
Na vodi blješti ogledalo mjeseca
Iznad glave zvijezdani pokrov
Kroz san se krećem
Hitre šape
Kroz šumu
Lebdim
Proplanak
Je tu

Mjesto je isto
Kao eone prije toga
Spušten u neku drugu priču

Postelja od sijena
Iskri bijeli veo oko nje
Prilazim sve bliže
Ruka spuštena na mahovinu
Ruka, kao ona prije
Tisuće godina
Tvoja ruka
Draga Suzanne

Poližem te prste
Mirisa se sjetih
Dubok' san
Zaspala
Usnula
Rekoše mi
Samo
Kad stigneš
Znat' ćeš

Sjedim kraj postelje
Tvoja duša lebdi
Duša
Ovog vuka
Podiže se u ravninu
Tad poć'e
Nebo izlijevati
Boje
Kaleidoskopa
Svjetla se igraju nad obzorom

Staro drvo, sjedoh na nj
Govoriš mi
Još malo
Ostavi me u snu
Još malo
Ne budi me
Daj da sanjam
Nekoliko
Ne dovršenih snova
Mladog poglavicu
Čuvaj

Težak zahtjev podjele
Zadatka koji mi dadoše
I želja tvojih
Draga Suzanne
Da te nježno budim
Da te brižno čuvam

Eh
Nije lako, draga Suzanne

Znam što ću
Podijeliti ću svoju dušu
Srce duše
Dajem tebi
Snagu duše mladom poglavici
Ništa ostaje meni
I to je dovoljno da
Održi život vuka
Koji leži ispod tvoji nogu

Doći ću iz drugih dimenzija
Spojit ću se sam sa sobom
Kad podigneš ruku
I poželiš se probuditi
Tada ćeš ćuti
Fijuk vjetra
Sa hukom noćne pjesme vjetra
Glasovi vukova uktkani u noć
Iz daljine

I biti će kao davno prije
A bilo nije
Ustani Suzanne
Vrijeme je prošlo
Došao je tren
Da stvaraš novi svijet
Hej Suzanne
Hej Suzanne

Sjećam se
Onih vodopada
Kada su u mlazevima padale zvijezde
Ne bjesmo u fizičkoj ravni
Već duše savršenstva
Bez tijela
Bez želja
Bez htijenja
Bez mijena

Sjećaš se
Negdje daleko u dubini stvaranja
Gledali smo
Sve postanke
Sve nastanke
Igru kreacije
Mi nestvoreni
Mi bez potreba
Mi bez ičega
Okruženi oceanom blaženstva

Odmiće
Ova zemaljska noć
Dolazi sunčev dan
A izmaglica
Rane jeseni
Sakriva vuka

Uz tvoju postelju
Ležim
Ti dalje sanjaj
Snove
Igre
Boje
Svjetlo
Komedije
Drame

Mirno snivaj
Kraj ove igre
Jer ništa se promjenilo
Nije
Kraj tebe sam
Moja draga
Suzanne

COPYRIGH:miljenko_trnsko2002@yahoo.com

*Suzanne,Copiright:Leonard Cohen

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.