sretno srce vuka

06.10.2010., srijeda

Danas

Danas
U predvečerje
Sretoh gospodina
Sa bezbroj odijela
Izgledao je
Iskusno
Potrošeno
Ne bih ga prepoznala
Tek začuh njegov glas
Suzanne
Još uvijek si mlada

Prostruji nešto
Mojim tijelom
Pred oči mi dođe
Chelsea hotel
Gdje jedne noći
Sjedio je sam
Whiskey i cigareta na malom stoliću
Blok
Olovka
Šešir obješen o klin
A mladi gospodin
Podigne pogled
Ozari svoje lice

Vidjeh
Mušterija, sjedi, sam
Isturih grudi
Nasmiješih se
Noga krenu sama
Priđoh bliže
Dobra večer gospodine
Mogu li sjesti
Izvoli kaže on
Baš mi društvo treba
Nasmiješih se sjedoh
On pokuca prstima
O tablu stola
Mladi konobar
Moj prijatelj
Svodnik
Dojuri
U tren
Izvolite
Gospon

Dami što pije
Meni još jedan
Ponudi me cigaretom
I pripali
Povukoh dim
Gledam te oči
Kao da propadam u njima
Nešto u meni zasvjetluca

Pjevuši, mrmlja
Ja sam Leonarda
Kako je tebi ime
Oh
Zbuni me na tren
Oprostite gospodin'
Ja sam Suzanne

Lijepo ime
Kaže on
Smješka se dok utapam se
U tim očima dubine
Ponavlja
Moje ime
Suzanne

Moj mladić gleda
Misli
Biti će para

Simpatičan taj je čovjek
U blok nešto piše
Pitam ga što je
O, draga Suzanne
Naslov mi nedostaje
Za pjesmu ovu
Ali mislim
Da tvoje ime
Je predivan dar
Ta pjesma zvat će se
Po tebi
Suzanne

Ja za novac
Dadoh sebe
I sretoh mnoge
Poslije toga
Nijedan mi ne napisa ništa
Ali kad čujem negdje
Na radiju
Pjeva
Čovjeka sa bezbroj odijela
A pjesma
Se zove po meni
Suzanne

Još uvijek sam mlada
Poželjna
Znam
Sretoh ga ovog dana
On me prepozna
Sjeti me se
Nazva me po imenu
Nakloni se meni
Reče
Divno te je
Ponovo sresti
Lijepa
Suzanne


COPYRIGH:miljenko_trnsko2002@yahoo.com


*Suzanne,Copiright:Leonard Cohen


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.