sretno srce vuka

22.06.2010., utorak

I rekoh Bogu

I rekoh Bogu
Jednog dana
Gdje si ti

Ne javi se
I idu dani

Jednog poslijepodneva
Poslije jebenog posla
Na koji ljudi odlaze da bi mogli živjeti
Jedva se dovukoh kući
Misleći
Što me čeka
Tuga, plač, mentalna bijeda
Ubacih hranu u svoj želudac
Da se eutaniziram
Bar pola sata

I izgubih se u nekom hotelu
Hotelu snova
Gdje svaka vrata otvaraju
Po jednu dramu

Portir mi reče
Idi gore
U sobu 333
Uzmi ključ broj 13
Ovdje se na naplaćuje
Ništa

Znam te, kaže portir
Od prije
Bio si ovdje
Dok je ovo bolnica bila
Umirao si tamo kraj ormara
Gazda si bio
Šetao oko jezera
Gledao si
Krošnje dok zalazi sunce
Indijanac
Na ovoj zemlji
Upucan s leđa
Pas
Koji oplakuje svog
Prijatelja
Vuka na povratku
Ispred šume
Uhvaćen u stupicu pohlepe
Zakasnio si
Već ga rasjekoše

Znam te
S drugih planeta
Gdje postoje samo mora
Pustopoljine
Stijene poput visokih valova
Lutao si
Iduć' u krug
Milijune godina
Krug je vibrirao
Stvarajući planete i sunca

Lezi
Pola sata
Pola sata
Traje koliko ti želiš
U krevetu patuljka
Tisućljeća
U krevetu diva
Minutu, dvije
Izaberi

I tako uzeh
Ključ broj 13
I odoh u sobu 333
Legoh na pod
Soba bez prozora
Vidjeh noćno nebo
Zidovi zvjezdanih tapeta

Zatvorih oči
I sve nesta
U san mi dođe
Vrtlog svjetla
I brzine
Koje spajaju i dijele
Ja sam dio toga

Kao ples
Koji sam nekad znao
U isto vrijeme
Čestica
Pa me nema
Slap boje
Koja se prelijeva

Čujem zvuk iz daljine
Hej Bože
Gdje si

Ma tko to viče
Tko me budi
I dalje glas doziva
Hej Bože
Gdje si
Javi se
Ako si tu
Zašto se skrivaš

Gledam san
U snu sam sam
Gledam oko sebe
Opet sam

Tko to viče
Tko to doziva
Zašto mu se Bog ne javlja
Zašto šuti

Glas zove
Bože 'ej
Javi se

Ma ništa više
Od sna
Gledam prema dolje
Stoji netko
Među zvijezdama
Gledam i slika se primiče
Poznat netko
Od kuda ga znam
Jeli to ogledalo
Da vidim sebe
Uloga iz zadnje drame
Zašto ja zovem Boga
Budim samog sebe
Stojim sam
Pred sobom
Pokreti nam isti
Govorim
Bože
Gdje si bio

Pitam se kome govorim
Tebi sebi

Pa kud' si nestao
Zar si zaboravio
Kako ljudska rasa
Pada i ustaje
Rađa se umirući
Okružena iluzijom
Zarobljena nepostojanjem

Bol rođenja
Tuga smrti
Strah života
Heroji izdajnici
Čedne kukavice
Djeca na prsima majke
Košmar i ratovi
Čovjek
Sanja
Brod na Savi
Oceani
Jata riba, jata ptica
Okreće se voda i nebo
Zamjenjuju mjesta

Bože gdje si otišao
Zaboravio
Dođi jedan dan
U moju novu predstavu
Igrokaz bez poznatog kraja
Budi žena koju tuku
I muškarac
Slab i jadan
Budi ohol
I gord

Pljuni poslije šihte u rudniku
Zategni i otpusti jedro
Dolazi oluja života
Mornari kapetani
Priče
Izaberi ulogu
Kao u kazalištu
Punih garderoba
Kostim koji ti najbolje pristaje
Šminkanje je počelo

Možeš li se nositi sudbinu
Koju si izabrao
Prošetaj
Kroz špalir
Bacaju kamenje na tebe
Šibama tuku do krvi
Budi onaj koji udara
I osjeti bol udarenog

Hej Bože
Sanjam li sve ovo
Hej čovječe
Jeli to san ili java

Tišina igre
Ples bez muzike
Valcer zvijezda
Mir

Opet u san padoh
Čujem glas
Sve bliže
Netko zove
Davidov je to glas

Hej vas dvoje
Dosta pizdarija
Vrijeme je da se probudite

Bože
Ti ideš u dvoranu 13
A ti ženo
Nosi ključ 333
Oko vrata
On otvara sva vrata

©miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.