sretno srce vuka

02.06.2010., srijeda

Može li pjesma biti tamna duboka

Može li pjesma biti tamna duboka
Da te odvede u bespuće
Da tako ne voliš sebe
Jer ne znaš se voljeti

Učili te
Život težak
Mukotrpan
Lagodan život je
Nešto loše
Patnja je ono pravo
Onda živa

Piramide cvjetova
Svjetovi piramida
Jahači sunčevog vjetra
Priča gladnog sjevera
I sitog juga
Cjepiva ugrađena u djetinjstvo Afrike
Umirućeg kontinenta

Stari prijatelji iz svijeta
Novi prijatelji početka stvaranja
Vjetrovi i oluje u džepu tvorca
Koji stvori stvora

Gdje je nastao strah
U kojem eonu postanka
Jeli strah nedostatak ljubavi

Čime se hrani
Tjeskoba
Kako ona nastaje
Gdje izvire nesigurnosti
Što mislima činimo
Zašto volimo drame
Igra bez početka
Sa krvavim krajem
A krv je sama iluzija

Kuharica uzima u ruku
Pregršt zvijezda
Baca ih u lonac
Uzvitlani valovi morskom olujom
Mliječni put
Prosipa začine
Miris spaljenih kola
Tragovi aviona
Djeca hranjena svjetlom
Igraju se u dolinama
Beskraja
Nijansiranog zelenim poljima
Rasuto proljetno cvijeće
Ispalo iz naramka
Gorštaka
Nebeskih visina

Kada zaronim u dubinu pjesme
Ronim između ruševina na putu do duše
Natrpano stijenje
Kamenje
Blokovi zidova
Stare ulice
Potonuli gradovi
Lelujaju iluzije
Bljeskovi želja
Ronim sve dublje
I nema više svjetla

Plivam u dubinu
Jednim pravcem
Naprijed

Tmina
Ni zvuk'
Ne dišem
Krećem se
Gledam
Ne vidim
Naprijed
Naprijed
Naprijed

Um stvara
Plamen svijeće
Svjetlo je jače

Ulazim u svjetlo
Vibrira sjajno zrcalo ispred mene

Prilazim bliže
Cijeli svemir se kreće
Gledam u ravnu ploču vremena

Cakle se zvijezde
Oči se sjaje

Iz te slike
Koju gledam i stvaram
Dolazi glas
U meni se čuje
Dobro mi došao

Ja sam tvoja duša
Ti si moja duša

COPYRIGHT
miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.