sretno srce vuka

21.03.2010., nedjelja

Oprosti što sam ustao od stola prijateljstva

Oprosti što sam ustao od stola prijateljstva
I pošao prema postelji bluda
Oprosti što sam te poljubio
Misleći da to želiš
Oprosti što nemogu
Usrećiti sve žene svijeta
Dati im mir i zadovoljstvo
Oprosti što sam želio leći stobom
Makar i daleko od tebe
U mislima milovanja
Oprosti što sam te zagrlio i želio da osjetiš moju želju
Oprostio što sam se zaljubio
I poćeo te voljeti
I za povratak je kasno
Jer vlak vozi samo u jednom pravcu
Nikad ne dolazi na stanicu početka
Oprosti za rijeći
Sjajne rijeći izrećene u krivi trenutak
Ali, postoji ta rijeć
Za početak
I ako mi ne oprostiš
Voljet ću te
Zamišljati kako hodamo šumama i proplancima
Tvoje i moje Istre
Što ću poželjeti da sam kraj tebe
Kao vuk koji hoda koračajući tvojim putem
Kroz šume šumornih krošanja
Ispunjene pjevom ptica
A sunce radosti
Grije ti zjenice
Dok grliš stablo slićno meni
Govoreći mu volim te
Gledam te
I lovim tvoj pogled
Dotaknem tvoju ruku vlažnom njuškom
Kažem ti ja sam prijatelj
Začaran u vuka kako bi lakše putovao
I nemoraš me voljeti
Ja ću te voljeti
Ne čekajući da mi kažeš
Dragi kako si
Moje srce poznaje samo ljubav
I sigurno jedno znam
Ta zraka sunca koja putuje k tebi
Sadrži sve najljepše što postoji u meni
Oprosti
Nemogu da ne kažem
Volim te

©miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.