sretno srce vuka

21.03.2010., nedjelja

Vjetar sjećanja i zaborava

Vjetar sjećanja i zaborava
Prolazi našim grudima
Ti sjediš ispred slike
Gledam te s druge strane ogledala
Vidim sebe
Kako se ćešljaš s mislima u daljini
Ćežnja u očima
Osmjeh isčekivanja
Zavjesa od zvijezda se zanjiše
Kometa kao ptica proleti ispred prozora
Iza leđa žubor potoka duginih boja

Opijenost bolom
Obavijenost plavićastim dimom
Mirisa cigare
Dok sjediš s nogama u lavoru
Gledajući kroz vrata lice horizonta

Nema poda
Nema zidova
U peharu
Mlijećna staza
Sazvježđe strijelca
Dosipam u lavor
U dodiru
Sa površinom
Nastaju novi svijetovi

Sjećam se slike
Kad stavaljaš maramu oko vrata
Dodirneš moju ruku kroz monitor
Osjećam tvoju toplinu
Šaljem ti svoju čežnju kroz prste

Sjedim za šankom
Otvorena boca nektara
Sam sam u toj međuzvjezdanoj krćmi
Nekoliko tenutaka prije
Otišli su su zadnji gosti
Pitam ih kud idete
Kažu
Stvarati svjetove
Pa tko ste vi
Kažu mi smo bogovi

Samo još nas dvoje
Stojiš s druge strane šanka
Osmjehuješ mi se
I znam to je naših pet minuta

Stavljam pištolj na šank
On ispaljuje osmjehe
Grlim te u zvjezdanoj prašini
Stapam se tobom
Samo mir

Dah jutra
Na prozoru proljetni cvjetovi
Na peći lonac graha
Osmjesni vas dvoj
Dok mačka se proteže
A pas krade upaljaće

Tu sam negdej
Kraj vas
Među zvijezdama u vašim očima

©miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.