sretno srce vuka

18.02.2010., četvrtak

Ove riječi

Ove riječi
Slike
Pisma
Ne bih pisao da nema svjetla
Koje prodire kroz rešetke
Ovog svijet

Slušajući kasnog Brell-a
Sunčane doline uzavrelog titraja
Vrhovi prekriveni bjelinom
Ne znam što vidim
Ne znam što mislim
Ne pronalazim riječi
Kojima bih
Ti rekao
Opisao
Dočarao
Slike
Misli

Ovo pišem a ti spavaš
Kada ćeš čitati, već ću spavati
Odvojeni vremenom
Raznim točkama na putu
Spojeni
Ljubavlju
Neprolaznog svijetla
Dio duše
Spojen u cjelinu

Brzo koračamo
A koraci postaju trk
Stopala ne dodiruju zemlju
Ti trčiš lijevom stranom zemljine polutke
Ja sam krenuo desnom
Hodamo po vodi
Nasred nekog oceana
Poklonit ću se tebi
I zamoliti za jedan zemaljski ples

Pjesma koja će nas nositi
Nema ime
Ritam joj se mijenja
Kao što kucaju naša srca
A ti plešeš zanosno
I ne padaju mi na pamet nikakve rime
Nema stihova
Samo tvoj osmjeh
Koji me nosi
Iznad vode
Dok krugovi su veći
Već nebo se plavi iznad naših glava
U jednom trenu
Kradomice
Usnama dotaknem tvoju ruku
I šapćem
Volim te

Mijenja se boja mora
Sve titra i hrli k nama
Ljubav privlači
Sama se daje
Kiše
Snjegovi
Blješte svjetla u sumrak

Nas dvoje plešemo
Dalje
Na oblaku oluje

Na jednom kraju jutro
Na drugom san se sprema
Iznad su još samo zvijezde

Tvoje usne su meke
Ti si čovjek
Ja sam žena

©miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.