sretno srce vuka

27.12.2009., nedjelja

Tko sam ja

Po zemaljskoj priči i majka mi je upitna
Jer ja sam jahač oluje i južnog vjetra
Tko se nalazi iza skrivenih i zarobljenih misliju
Na kojim odlaziš i dolaziš
Gdje su skrivene tuge postojanja
Kako plaće nepostojanje
Prije rođenja
Prazne glave ispunjene vodovim struje
A svaki val je drugačiji
Misli odlaze i prolaze
Pa opet dolaze
Možeš li zadržati misao kad želiš
I znaš li ju otpustit baš onog trena kada više
Neznaš što bi s njom
A gdje je tvoje srce
I što u njemu ima zaključano
Tuga
Osmijeh
Sjajne oči
Mogu te grliti s ljubavlju
U mislima
Srcem
Rječima
Ne želim te mijenjati
Ti mjenjaš sebe
I sve je u promjeni
Rešetke pucaju
Dok se svemi širi i sažima
Negdje u daljini ili nama samima
Um kreatora
Djeca koja iskaću iz jurćeg vlaka
Klikčući
Želimo iskusiti
Želimo pasti
Psihologija psihijatrija ispovjednik
Letim između misliju na krilima oluje
Između zagušenih fekvencija
U ono malo praznine
Slobode
Razbacanih svjetova
U kaosu
Višem obliku reda
Ništa se ne sudara
Sve pleše u svojem ritmu postojanja
Vrijeme koje ne postoji
Film je sjajan
Glumci
Dobri
4 postane 8
Ovisi kako gledaš
Sjajan primjer iz patch adamsa
Ne,
Gledaj u mene
8
Točan odgovor
Kad gledaš u problem
Ne vidiš rješenje
I gledam te kako plešeš među zvjezdama
Ples života
Ja sam jahač oluje i južnog vjetra
U gradu čovjek
U planini vuk
I žena sam
Dijete sam
Ja jesam
Ti
Ti si
Ja jesam
Sam
U tišini
U svemu
Sve u meni
Razdvojen i ponovo skupljen
Jahač stvaranja
I zvjezdanog vjetra


©miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.