sretno srce vuka

19.12.2009., subota

Ponovo stojim pod tim tamnim oblakom

Ponovo stojim pod tim tamnim oblakom
Da li je to kušnja
Ili odraz lica u ogledalu
Pa moj gospodine
Evo me
Ti pitaj mene
Ja ću pitati tebe
Ili možemo bez propitkivanja
Ti znaš
Ja znam
Što ćeš ućiniti ti
A što ja
Bitka
Moj gospodine
Prošlo je to vrijeme
Juriša jednih na druge
Vrijeme je da se vukovi povezuju
Vrijeme je da se ljudi povezuju
Vrijem koje ne postoji
Ali sada je tu
U tvom i mom srcu
I nema više ratova
Jer svi su pobjeđeni i poraženi
Svi su iskusili slast pobjednika
Sluga je bio kralj i kralj bio sluga
Jedino dvorske lude su znale
Da će oni mijenjati uloge
I skrivale im kljućeve percepcije
Ostavljajućih na vidljivim mjestima
Ali zarobljeni ih nisu vidjeli
Vlastim mislima
Progamima bogova
Jer tvorac nema imena
I baš ga briga da li ga razumijemo
Iz njega teće samo jedna stvar rijeć pojam neopisano
Recimo ljubav
Misliš li o tome
Ti voliš mene
Ja tebe
Ili nekog drugog
Netko drugi tebe
Ma zablude
Tko koga voli
A onda mrzi
Tko sudi
Tko si uzima pravo
Gospodine moj
I da vidimo taj svjet
I njegovu okolicu
Tko kud' leti
Što se prosipa između zvjezda
Završimo sve ratove
Igrajmo se nećeg drugog
Ljubav je ono što si zaboravio
Ali
Vidiš
Ja sam se sjetio
To očekujem i od tebe
Jer sve tvoje znanje je
Pd
Bez ljubavi dragi moj gospodine, ne hoda
Možemo nastaviti dalje
Ili
Raziči se
No
Znam
Ponovo ću te sresti
I ti mene
I sve karte u našim rukama
Biti će iz istog špila
Podijeljene
I stavit ćemo ih na stol
Ti ćeš tada biti ja
A ja ću biti ti
Bez razlika opsjene
Moj gospodine
Ljubav je jedino što postoji


©miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.