sretno srce vuka

16.10.2009., petak

Iz mene slike dolaze

Iz mene slike dolaze
Moje lice
Kao Tvoje lice
Lice bez imena

Bore na rukama
Pjege koje nestaju
Sve starije
Tvoje mlađe

Smrt je konačno rođenje
Koraci na odlasku
Riječi dolaska

Gledam
Ne govorim
Misli
Slike
Daju mi sjećanja

Što sam činio

U snu
Se probudih
Misleć' da rijeke teku u more
Planine i ptice oko mene

Iz mene sve misli dolaze
Tko sam ja
U vremenu koje ne postoji
Gdje su moja stopala otisnuta
I kada su prvi koraci napravljani
U kojem kutu
Mog' oka dok posmatra nebo
Prepuno zvijezdanih daljina
Gdje se još nalazim
U kojem dijelu sebe
Tebe
Dvosmjerna je cesta
Val za valom
Zvijezdana haljina
Stojim na mjesecu
Obasjan suncem
Gledam ih kako nose grede
Grade
Svoj kraj

U mene sve slike dolaze
Oprosti mali gospodine
Dosao sam srušiti tvoju sliku
Nema više granica
Ne dijeli me ništa od Tebe
Signal je slab
Ostat' čes sam
Na cesti

U mene sve misli dolaze
Ušao sam u drugu sliku

PRLJAVO JUTRO,
KIŠA PUZI PREKO KROVOVA NIZ OLUKE
RAZLIJEVAJUĆI SE ULICOM
SVE ŠTO SI DAO
VRAĆA TI SE OBILATO
DOLAZI TVOJA NAGRADA
GRAD SE BUDI
O' KAK' TEŽAK SAN
ZALJEPLJEN ZA SLIKU ISTOGA VALA
MISLI PROJECIRAJU DOLAZEĆI DAN

U TVOJ GRAD, SRCE TVOJE
ULAZI
RAZBOJNKI
MAMUZE NA CESTI
U RUCI MU BRAND
LICE SINA
U DUGOM KAPUTU
EVO VAM GOSPODARA
PROLI'TE SUZE
NA SLIKU ILUZIJE

Ostat ćeš sam,Što znaći biti sam,Samo jedno,Samo ljubav
Ljubav


COPYRIGHT
miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.