sretno srce vuka

22.09.2009., utorak

U snu mi pruga i neka cesta

U snu mi pruga i neka cesta
Zeleni visoki grmovi
Poslije kiše
Izdižuća ograda kobaltnog sjaja
U noći punoj neonskog svjetla

Otvoram vrata
Prilazim bliže
Prepoznajem li sebe
Još uvijek ,
Otok u daljini

U srcu stanovnik jedan
Stvaratelj čarolije
Kad izvor postaje rijeka
Ne primjetno
Iza mene padine i šume
Cvrkut ptica
Cvrči cvrčak
More
Pučina
Kotrljaju se valovi do mojih stopala
Šum valova
Miris šuma
Osluškujem tišinu neba
Oko vidi iluziju
Ruka dodiruje opsjenu

Vagoni putuju prugama
Nevidljiva čarolija srca
Svako oko vidi svoju sliku
Misao privida
Oblak nošen vjetrom
Treperi zrak
Izlijevaju se boje neba u maticu rijeke
Ostavi prošlost u miru kad ju promjeniš

Gledam oblak, oblak sna
Čisto srce
Ulje na vodi
Platno je to koje slikar slika
U plamenu se budi svijet
Oko plamena gori tama
Svijet postoji u plamenu
I kao da mu ništa nije

Kad odu svi koji znaju kuda će otići
Kad ostanem sam između dva svijeta
Neću plakati
Pozdravljajući one koji ostaju

U danima sve kraćim
Stapajući se s' noći
Kao što se dimenzije stapaju
U njima sve uloge jednog lica,
Konačno jedno




Maske su poprimile lica svojih gospodara
Zapletni u paučinu prikazanja
Više nema gužve ne stanicama
Ostali su vagoni bez lokomotiva
I jedna ručna drezina

I sječam se
Sam i uplakan na prašnjavoj cesti
Nema tješitelja ni utjehe
Sjeti se
Sjeti se

Sve je došlo iz tišine
Oči su vidjele
Misli moje
Sakrivajući se u snu
U miru zaborava
U radosti napuštanja
Odsutan od smrti

Spuštam kapke
A film ne prestaje
Dani nesvjesno bezbrižni
Razasuti komadići svijeta
I više nema očiju
Dok postajem priča pjesma slika
Bježeći s onu stranu,
Konačno stvaranje života

Iluzija rasplela kosu
Napuštam strah i nezvjesnost
Napuštam mjesto koje boli
Nemam kofer za put
Više ni odjeća ne postoji
Još nazrijeti je lik
Svjetlosti koja se penje
Zraci dodiruju
Kočnicu drezine
Lagano pritišćem ručke prema dolje
I drezina postaje svjetlo
Pruga se podiže prema zvijezdama
Evo skoro stižem
Radujem se ponovnom susretu sa vama
Dragi moji

COPYRIGHT
miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.