sretno srce vuka

11.09.2009., petak

Znam, nikada mi nećeš reći volim te

Znam, nikada mi nećeš reći volim te
Neću biti dio tebe
Nećeš me prepoznati u sebi
Ni u sebi ni u drugima
Nećeš vidjeti moje radosne oći kada te sretnem
I kada odem više me neće biti
Niti mjesta na kojem bih bio
A ti nećeš znati
Da sam te volio
Da sam se vidio u tebi
Ne znajuči zašto sam te
U mislima grlio
Nikad mi nećeš reći
Nedostaješ mi
Dug je dan i sat kada te nema
Kada neznam gdje si
I kuda si nestao
Nećeš znati da sam stajao
I plakao ispred lica sina čovječjeg
Molio se za tebe
Oblačeći te u plavo svjetlo
Želeći da zlatna zraka prolazi
Kroz tvoje tijelo
Da ozdraviš
I da se raduješ
Nikada ti neću reći volim te
Kao što ljubavnik govori
Onoj koju voli
Jer ja sam u ovome svjetu
I još malo sam od njega
Nikad mi nećeš reći volim te
Jer i neznaš tko sam
Nikad mi nešeć reći zagrli me
Jer ja sam samo stranac
Neka te nebrine
Ono što neznaš
Neka te nebrine
Ono što znaš
U pjesmi bih volio da me voliš
U slikama neznam što bih s tim
Jer mi nismo ni prvi ni zadnji
I morali smo se samo sresti
A ja ću te voljeti,
Kao što se voli u proljeće
Kao što sam te prije volio
Neznajući
Kao što ću te i poslje voljet
Neznajući
Tek na kraju vremena
Srest će mo se
Znajući tko smo
Znam
Trebao bih samo stajati
I ispraćati vlakove sa
Perona
Kojima duše odlaze
Ponekad mi se učini
Da poneku prepoznam
I mahnem joj
Čujem se kako ju pozdravljam
Zbogom, dušo moja

COPYRIGHT
miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.