sretno srce vuka

18.08.2009., utorak

Dolaziš odjeven u bijelo

Dolaziš odjeven u bijelo
Darove srca mi nosiš
Čistoću misli mi nosiš
Mir mi nosiš

Oče
Kad izgovorim Tvoje ime
Sve oluje utihnu

Dolaziš odjeven u bijelo
Darove srca mi nosiš
Čistoću misli mi nosiš
Mir mi nosiš

Za svijet vežem se
Okovima i lancima neznanja i želja
Usamljen, zaboravljam
Ti stojiš pored mena
Govoriš mi
Utješne riječi
Ispunjene vedrinom

Dolaziš odjeven u bijelo
Darove srca mi nosiš
Čistoću misli mi nosiš
Mir mi nosiš

Strijelac na bijelom konju
Na proplanku dan se budi
Čvrsto zapetog luka i oštre strijele
Pogledam u svoje srce
Svjetlost se širi srcem duše
Sve što je srce okivalo
Sagorjeva u plamenu života
Tek sada
Budim se

Dolaziš odjeven u bijelo
Darove srca mi nosiš
Čistoću misli mi nosiš
Mir mi nosiš

Sve je došlo iz tišine
Krošnje su ukras neba
Svjetli se put kroz polja prema bijelim vrhovima daljine
Polažem sveti luk i strijelu pred Tvoja stopala

Dolaziš odjeven u bijelo
Darove srca mi nosiš
Čistoću misli mi nosiš
Mir mi nosiš

Stojim i gledam
Eoni prolaze
Drvo sam

Dolaziš odjeven u bijelo
Darove srca mi nosiš
Čistoću misli mi nosiš
Mir mi nosiš


Bljesak pučine
Toplina Sunca
Kotrljaju se valovi
Zvuk tišine
Cvrčak

Dolaziš odjeven u bijelo
Darove srca mi nosiš
Čistoću misli mi nosiš
Mir mi nosiš

Dijete u naručju majke
Pokazuje koliko nas voli
U toplim očima
Gledam božanski sjaj

Dolaziš odjeven u bijelo
Darove srca mi nosiš
Čistoću misli mi nosiš
Mir mi nosiš

Pogledam preko ramena
Ne vidim ništa
Pogledam prema sutra
Ne vidim ništa
Gledam oblak
Vidim Očevo lice
Gledam horizont
Vidim Očevo lice
Gdje pogledam Tebe vidim
Gospodine

Dolaziš odjeven u bijelo
Darove srca mi nosiš
Čistoću misli mi nosiš
Mir mi nosiš

Ulje na vodi
Plamen na vodi
Slika je to koju slikar slika
U plamenu slika svijeta
Svjetlu plamen ništa ne može

Dolaziš odjeven u bijelo
Darove srca mi nosiš
Čistoću misli mi nosiš
Mir mi nosiš

Sjedim u tišini kupole
Mir
Oče udahnem ...
Naš izdahnem ...
...
Ljubav neka ispuni srca svih bića

Dolaziš odjeven u bijelo
Darove srca mi nosiš
Čistoću misli mi nosiš
Mir mi nosiš

Klanjam Ti se Milostivi
Zahvalan i sretan što sve , baš sve ima sretan kraj
Ljubav je ono što ostaje od svega
Drugo ne postoji

COPYRIGHT
miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.