sretno srce vuka

15.08.2009., subota

Plove krovovi ispod mene

Plove krovovi ispod mene
Lete oblaci iznad stola
Valovi iznad glave
Misli su zvijezde
Gdje su cvjetovi
Vlati trave(WW)

Svjetlo izlazi iz srca
Prsti žubore
Šumskim proplancima
Jata lavandinh leptira
Plivaju kroz moj pogled

Kroz tvoje oči gledam More
Plavi se svjetlo horizonta
Mudrost u prolazu
Kao nebo sam
To je dom

Vjetar iznad rijeke
Listovi poskakuju
Vrapci

Sad'
Ti si tu
Tamo
Jesi
Nema te
Gdje bio bi'
Jesi
Ti si

Koliko puta
Sam prošao
Sreo sebe
Zima
Godina
Lutam
Bole me sjećanja
Mudrost u prolazu

Kirinove slike
Sv. Franjo i Bogorodica,Prvi snijeg, Cvijeće,
Ruka je ubrala cvijet Miris

Oči
U snu
Odsutan
Miran plavetni dan
Krošnje

Bezbrižan
Tiho
Postojim
Ja jesam
Ne, ne vidim
Ona strana
Ništa
Vjetar na ulici
Lišće poskakuje
Vrapci se igraju

U mojim očima
Trnsko
Na prozoru
Staričina ruka
Hrani grlicu
Dodiruje srce

Slike izvan okvira
Mirne teku misli
Biće
Kako mu je ime
Tvoje ime
Svu čežnju
Ljubav
Srce
Tebi
Sam
Dao

K'o noć
Zvjezdana
Besana
Pjevana
Dan
Kao more
Požutjeli listovi
Jutro
Oblaci
U mojim rukama
Oluja
Nemam mira
Dodirujem dugu
Djevojčice
Dječaci
Odrasli
Starci
Samo snovi
Bez prestanka
Snovi vjetra
Mudrost u prolazu
Oblaci



Podjeli sreću
Drugima
Radost iz nutrine razvija Krila
Mir u krošnjama
Cvrkut iz daljine

COPYRIGHT
miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.