sretno srce vuka

12.08.2009., srijeda

Jonathan

Gledam zemlju u kojoj počivaš
Kao da zemlja diše
Suze i jecaji odzvanjaju proplankom
Ne mogu prestati plakati
Stabla i cvjetovi oko tebe
Čuvari svetog mjesta

Kad bih ti provukao ruku kroz kosu
Kao misli kroz zatvorsku rešetku
Draga ptico bez glasa
Da li bi zapjevala
Kad bih ti usnama dotaknu dlan
Kao što pas vlažnom njuškom dodirne ruku gospodara
Da li bi zadržala cjelov ili ga bacila svijetu
Da li bi napustila jato kao Jonathan
Kako bi naučila letjeti
Do neslučenih visina kraljevstva orlova
Da li bi tako leteći svijetom
Prepoznala drugi dio svoje duše
Koji te uvijek čeka na povratku
S puta lutanja i traženja
I uvijek ti kaže dobro došla
Radujem se tvom dolasku
Bistri su gorski brzaci
Šume, žubore i buče
Izvori potoka i rijeka,
Šumore
Krošnje prastarih stabala
Raduje se plavetnilo neba
Koji putem kročila
Morem plovila
Smješi ti se sunce dok te grije
Sretno je srce
Kad se smiješ

Ni ja više nepostojim
Sada sam zvijezdano nebo
Spajaju se svijetovi
Iluzije postojanja
Vraćam se jednoti
I tu je kraj
Mir sa sobom
Mir sa svijetom
Mir
Samo mir
Naši koraci su dugi
Mašeš repom
Stopala podižu zvijezdanu prašinu
Ti si ja i ja sam ti
Praskozorje rađanja novih svijetova
Kada je započela igra bez prestanka
Suza iz mog oka
Rasprši se kao
Kao rukohvat ružinih latica
Bačenih prema suncu
A svaka od njih postane leptir duginih boja
Samo mir
Samo mir
Dok Bob svirajuči kuca na nebeska vrata
Percepcije
Ni tuge ni radosti
Samo mir

Žedni pijemo vodu sa izvora
Čujemo povike sa druge strane zvijezdanog horizonta
Nel,gdje ste
I ti se sjuriš između zvijezda
Brži si od mene
Uši ti lepršaju na sunčevom vjetru
Mašeš repom
Radostan povratku
Onih koje se volio u jednom sječanju
Uskoro ćeš stiči
I nitko neće vjerovati
Bit će to posljenje iskušenje

COPYRIGHT
miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.