spookie dizajn

nedjelja, 28.08.2005.









mala jako voli svojega dobrohotnoga.
on je njezim najveći izvor radosti.
i smijeha.
i pošalica.
i dogodovština.
i neicrpan vrutak anegdota.

i tako...
moja mala srećica i ja vikendovali smo kod mojih roditelja.
a to znači totalni raspašoj..
ne peru se zubi ( ja ), hoda se boso po dvorištu ( ja ), ne kupa se redovito ( ja ), jedu se gluposti, masnoće, te kombinacije nemoguće ( ja ), hoda se naopačke obučeno, zaflekano, neuredno, raščupano ( ja ), spava se do kasnih jutarnjih sati ( mi ), ne spremaju se stvari ( mi ), ljenčari se povazdan ( ali nije pravilo ) ( mi )....
ali neke stvari se ipak rade.
recimo, mažu ručice kremicom prije spavanja.
moje malo ima jako suhe ruke.
posebno prije spavanja.
i voli jednu kremicu posebno.
( ne, nije metroseksualac)
i neću sad reklamirati kremice, pa reći koja je to ona posebno draga.
no, kad nema te, može i koja druga, bitno samo da je pri ruci, recimo na kojih 5-6 cm, da se ne mora odlaziti daleko u potragu.
recimo, ne daj bože, do kupaonice.
a kako smo raspašojirani, sve je svuda i na raznoraznim mjestima.
tako i moje osobne potrepštine.
u koje spada i kozmetika i mazarije raznih vrsta.
i sad...

dotična večer, točnije rana noć, negdje oko 01 h iza ponoći.
vrijeme kad je i pepeljuga već u zapećku s graškićima.
aktivnosti se gase.
a i sva sobna rasvjeta.
ja mrtva umorna konačno liježem u krevet i odlazim na zasluženi počinak.
očale sam već odložila.
mir i tišina.
možda i ne.
dragi se moj uzvrpoljio ispod naslaga deka ( bilo je hladno te subote u zagorju ).
« imaš možda koju kremicu u blizini? »
nježno mi je zameketao glasić blizu uha...
ma imam i tvornicu, daj me ostavi na miru, pogledaj si na stolu ili tu negdje ..hebala te kremica sad. kad sam konačno već na lađi za nigdjezemsku.... ( mišljah ja, ali bezglasno.. )
«...a imam, na stolu ti je sigurno koja tubica.. »
čujem rovanje po toaletnoj torbici.
« ...jel’ ovo..... »
pita moj dragi i vadi neku tubicu.
« ...piše bodi i još nešto...»
« o, da, da, to ti je ta, dobra, najdobrija..» odgovaram, sretna što je mučenje tako kratko trajalo.
i tu mi prostruji neka uznemirujuća misao u podsvijesti .... ma, ako piše bodi, to je za tijelo, no ako je dobra za tijelo, onda je i za lice ok, zar ne....
ili to nije bilo ono što me zasmetalo u onome bodi..?
nije bitno, klizim ja već natrag u san..
kad, eto ti mojeg dragog k meni...
« ..a zakaj ova krema tak smrdi..fuuuuj..!!!...kakva je to krema ..?! «
AJOOOOOOOJ!
« peri rukeeeeeeee, brzo peri ruuukeeee....brzo k kupaonicuuu, brzo peri, brzo brzo brzoooooo...!!!!!!!!!
peeeeri to doooljeeeeeee..!!!!!!
»

probudio se moj mozak, brže od najbržeg maljca, čim sam osjetila miris dotične kreme i shvatila čime je to moj dragi natrackao ručice...

naime, milo moje malo je od svih potrepština iz moje čudesne sport bili torbice, od svega što mu je bilo na izbor, izvukao baš ono što nikako nije bilo potrebno njegovim lijepim, muškim, DLAKAVIM rukicama...

....moja si je ljubav ruke namazala mojom kremom za depilaciju....

( epilog....
brzina ispiranja, te količina utrošenog sapuna i vode, te vrijeme iskorišteno za skidanje dotične naslage kreme sa svih maljavih dijelova ruku bilo je sasvim dovoljno da depilacija ostane samo neuspio pokušaj...i nisam ja to namjerno, tako mi mlijeka u prahu, volim ja svoje malo maljave rukice, na svojem još milijem dobrohotnom...opraštaš mi dragi moj, zar ne..? :O)) )

- 21:19 - .. par tvojih riječi .. (8) - Isprintaj - #