spookie dizajn

srijeda, 24.08.2005.










...mala i dobrohotni na zasluženom su godišnjem....
...istina, ne na planiranom pelješičkom snifanju crnogorice te razležavanju po plažama, nego na friškom zagorskom zraku....
...ali bolje je lijepo dremuckati na domaćem krevetu, nego psovati upropašteno ljetovanje...ta pogledajte samo vrijeme vani, i biti će vam jasno o čemu ja to...




baj d vej, slušajte tekst narodnjaka koji mi je jučer ubio uho...
ne znam što mi je to trebalo...da okrećem programe i zapnem na ovome...

...#... HILJADU BACILA SA DVE HILJADE KRILA NA MENE JE SLETELO.....
.....PRLJAVO, PRLJAVO, IGRAO SI KVARNO....
.....REKLA SAM TI NE,
A ZNAO SI KAD POPIJEM, PRISTAJEM NA SVE.......#
(...tumba, tumba, mrda guzom, te izbaci sisulje...pevaljka, ne ja... )


ApdeJt....
nekst dej...
.... mala je vozila ... hurej ... nakon duuuugo duuugo cajta .....
... šetamo mi tako Trakošćanom ..
... sunašce se sakrilo iza oblaka ... stidljivo izviruje ponekad ...
.. pa se malo gomilaju oblačine tmurne .....
.... pa mi malo žurimo ... trčkaramo pomalo nervoznjikavo ....
.... ubrzavamo korak ...
... bespotrebna panika .. ( ah to prevrtljivo ljeto ... )
.. pa mala malo vrišti .... jer je, kao, ugledala zmiju ...
... paranoja, afkors .... bila je grana ... to je kad se ne nose očale ...
... malo skakuću velike ribulje po jezeru ... šljaaap ... tuna, reče moje zlato ... naravno, čuli su nas prolazeći ribolovci ... mogu samo nagađati kaj im je prolazilo glavama ...
... pjevaju ptičice .... zuje muhice ... ( a u pozadini zvuk kamiona i motorne pile... )
... pa mala gleda da ne ljosne u blato ( kao prošli puta, direktno na guz .. )
.... oooo ... pa nam se piški ... al' ne bi u šumici ... ni tu ... ni tu .... tu su komarci ... i bubice ...
... srećom, eto nas van šumice ...
... pa mala sramoti sebe i dobrohotnog i slijeće piškiti pored potoka ... nek' gledaju turisti lijepu hrvatsku rit, kaj me briga, ja sam tu domaća ... ak' mogu ja njihove na moru, mogu oni i moju na kontinentu ..... zar ne ...?
... pa tjeramo obade iz auta ....
... a onda mala malo oduzima prednost šleperu i za nagradu dobije trubljenje od milion decibela i jezikovu juhu od dobrohotnog ....
... i oblijeva ju znoj jer ju slijedi jedna isto takva šleperčina ... duuugo ...
... i onda jedan idiot koji pretiče kolonu.... u zavoju, pa gdje bi drugdje ...
... koliko stresova za jedan dan... previše ...
... zaključila mala ... mora se češće sjesti za volan ..

... bio je oki doki dan...
.... a sutra je dan D... dolazi familijarna horda ...
...s najmlađim i najslađim članom ... kojoj je samo osam mjeseci ...
... nema više spavanja do deset ...
..... ach ...

- 20:10 - .. par tvojih riječi .. (7) - Isprintaj - #