spookie dizajn

petak, 19.08.2005.











mala ne voli kad joj se dokopaju sna.
više voli prosanjati u vlastitoj režiji.
proći ono što si je zamislila tik prije spavanja.
zadnji gutljaj kave, pogled na suton.
neke jednostavne stvari.
ona ne voli manipulaciju nekih ostavljenih likova.
faca iz uspomena.
nedorečenih situacija.
ne sviđa joj se gnjavaža koju zaplete njena podsvijest.

" ma daj me pusti na miru sa svima njima! "
( reći će... )

i molim vas, pitajte me želim li sve njih u labirintu,
i jesam li poželjela baš njega i baš na tome mjestu, i baš uz mene.
i treba li mi vrištanje u mrklom mraku, jer, tko zna što se krije ispod kreveta
kad ti je samo pet godina.
ne, nisam tražila da mi se dovede sjećanje na taj dan.
ne, nisam ga poželjela.
( još će dodati.. )

mala se ne želi boriti sa željom da okrene taj broj.
radije će baciti telefon kroz prozor.
a tako joj fali taj glas.
da, čula ga je, u snu.
i dodirnula ponovo.
i sve je bilo tako savršeno.
kao nekad.
kao nikad.
i samo u snu...

- 12:27 - .. par tvojih riječi .. (6) - Isprintaj - #