spookie dizajn

petak, 01.04.2005.

genijalnost ili slušaj mlađe

...magovi i informatički genijalci u mome malom univerzumu, da čovjek ne povjeruje, i ne stanuju tako daleko...
ponekad je samo dovoljno pogledati kroz prozor i zajauknuti dovoljno glasno nešto tipa #kuku lele izbole me pčele#, te istovremeno (šatro)lupati glavom o tastaturu, i već će se naći neka samilosna duša koja će doći i spasiti stvar.
nešto u stilu ah, ne daj se godinama moja ines, eto mene mlađahnog navdušenog brucoša, rješavam probleme sto na sat!
....ma nije da ja tu nešto kukam i žalopojim, daleko od toga, ali što nije bio blizu netko daleko od mog porodičnog stabla....dalo bi se onda spašavati i neka druga područja daaaaleko od tehniciranja....
no, o tom te ostalim pitanjima toga tipa, nekom drugom prilikom...
...sada samo mala demonstracija mojeg novostečenog obrazovanja glede i u svezi lijepljenja mojih omiljenih sličica na uvid ljudima dobre volje...

- 00:05 - .. par tvojih riječi .. (1) - Isprintaj - #