Laganini po sredini, plovim ja....

nedjelja , 27.04.2008.

Evo, baš slusham pjesmu laganini po sredini pa laganini da odmah i posteka napišem. ooooooo da, ooooooda, ritam me malo nosi. xD
Pitate se kaj novoga ima? I ja se ponekad to zapitam. hehehe
A niš, neznam el znate da 4.a budu patuljci za norijadu. yes Inache, patuljci su gotovi, mislim sašiti su, sad samo još treba prišiti gumbe i to je to. Pa ako vidite uskoro nekakve patuljke po gradu, znajte da je to samo 4.a, a ako vidite nekakvu vješticu ili nekaj kaj sliči na nju, to je onda samo naša raska. sretansretansretan
Inačhe, več smo se par puta slikali u školi, ko maturanti al od slika ni S. Neznam kaj ti čovci delaju s našim fotkama al dobro.
Kaj još novoga? Konačno da sam zgotovil svoj maturalni rad, puna 3 mjeseca je prošlo dok sam ga napravil kad si i ja budala uzmem nekaj najkompliciranije al ok. Bitno da on radi, da inache, radil sam propeler virtual clock, ako vas zanima, upišite na http://google.hr i pogledajte kako to izgleda otprilike. Tolko o tome.

.........što to ptice gavrani,
stalno vide u meni,
ja sam takav kakav sam........

Malo sam danas u ritmu mjuzic for dance. lud

Aj, bio bi period sad povoljan za nestati odavde. Buhahaha. Aj, pozdrav svima maturantima i svima koji to misle postati u neko neodređeno vrijeme. thumbup
Najveći pozdrav ipak ide mojoj maleckoj. cerek
I najveća pusa ide njoj kiss Volim te mala!

<< Arhiva >>