hellou!!!!

nedjelja , 17.02.2008.

Baš me je puklo nekaj, tak da sam se primil pisanja. Inache, nemam baš vremena za pisanje inače, al evo, sad me nekaj spucalo pa tipkam.
U školi smo se počeli dogovarati za zadnje dane, za maturu, pa za to u kaj se budemo kamuflirali, a kak sad stavri stoje vjerovatno budemo snjegulica (Ivana) i nas 37 patuljaka. hehehe ( a ja onak pitam profu, a ko bude vuk? headbang, hehe, malo sam profulal bajku, nema u snjagulici vuka, al dobro)
Nadalje, pripreme mi traju, svaku subotu sam u zg, cijeli dan...prije sam uvijek čekal subote jer sam bil sa svojom maleckom a sad mi je petak postal dan broj jedan. naughty
Nadalje, baš si nekaj razmišljam, nismo dugo napravili neku feštu... naughtynaughtynaughty , mada sad nema vremena za feštanje, bar za sad al dok završi škola, mogla bi pasti neka feštica. :) Dobro, bude tu maturalna večer, ludovanje zadnje dane i sve to, al ovak jedna fešta povodom majmunova. hehe
Takve fešte i jesu NO1. Al o tome kad dođe vrijeme, do dat treba puuuuno toga riješiti i srediti.
Maturalni rad mi je u procesu izrade, trebal bi biti gotov po mojim procjenama do sredine trećeg mjeseca pa možda i neko natjecanje posjetim s njim (u slučaju da bude to radilo hehe, ma bude, MORA)
I tak vam je to, danas sam mogel biti na Sljemenu na utrkama slaloma al nisam. Jučer dok sam bil u Zagrebu, na Trgu je bila neka nagradna igra i ja osvojih 2 ulaznice za utrku al jebiga, nisam si uzel stvari da ostanem u Zg tak da sam karte moral prodati (tj, mjenjal sam ih u vlaku za mobitel od nekog tipa. hehehehe
Prošla me volja pisanja i tipkanja, tako mi mljeka u prahu, nestajem u 60 sekundi. thumbup

Malecka moja, KISSY KISSY!!!

Pretvori kamen u prah, suze u smijeh, tamu u svijetlost, tren u vječnost, godinu u vijek, pošto ti očigledno možeš sve pojavi se tu i poljubi me!!

utorak , 05.02.2008.

eej... ljudi.. evo ne piše Brunchi.. piše Petra... hehe... malo se Bruncheku neda... ljenčina moja.. i onda on meni veli da sam ljena... hh... rečite vi zapravo ko je tu ljenčina... ja koja i sebi i njemu post pišem ili on? koj nemre ni sebi.. hehe... ma zezam se ja malko... ipak je on opterećen sad školom... pripremama za faks.. mora se učiti... nema vremena... heh.. onak.. nema ga doma celu subotu... aaaa.. najgori dan... meni.. sad ga nema subotom kod mene.. neg petkom.. ma glavno da dojde k meni.. a sad koj dan.. nema veze... i tak..
inache, mi smo super... jelda, mali? belj baš nam je lepo... je je.. kad bu ak nebu sad? ma i sad je, a i bude.. uvijek bu nama lepo... jaj... ja samo meljem... eh.. al rekla sam da bu ovaj post duži neg svi ostali koje Brunchek piše pa moram još malko pisati...
inache, nema nikaj novog... kolko ja znam... a tak rado i je... tj. ne rado, neg je... rofl ih... da vi znate kaj Brunchek u zadnjih par dana melje gluposti... ono neke "tako mi mlijeka u prahu, gibam na lijevo (nekad i desno)" hehe... i takve stvari.. dečko crtiće gleda.. malko previše.. i onda on veli da nema vremena.. a za crtiće ima.. hehe... inache, malo se zezam.. malko moram... vech je kasno.. a meni Prš neda mira i nemrem se koncentrirat kak se spada... hehe.. ipak treba koncentracija za napisati dobroga posta... ovaj post i nije nekaj.. al tolko samo da sam ja neke malko našrajbala... da, ne nadajte se da bum skoro posta ja opet pisala.. hehe... a i znam da nećete da pišem.. hh... idem, idem...
Brunchek moj, volim te...!!! cerek kiss
(zamislite, on sam sebi napiše da se voli) zezam se...
pzzdrav svima... mah

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>