Mercedes SLR Mclaren - jedan od najbržih auta na svijetu

nedjelja , 04.02.2007.

Točno 51 godinu nakon legendarne pobjede Mercedesa 300 SLR na utrci Mille Miglia, Mercedes-Benz i Mclaren predstavili su još snažniju izvedbu modela SLR. Davna pobjeda Stirlinga Mossa i Denisa Jenkinsona ostvarena je 1955. godine, a na utrci u kojoj su porazili konkurenciju vozili su već spomenuti automobil sa startnim brojem 722 koju su izabrali zato što je utrka počinjala u 7 sati i 22 minute ujutro. Mercedes-Benz i Mclaren stoga su ovu limitiranu ediciju modela SLR simbolično nazvali Mercedes-Benz SLR 722 Edition
Image Hosted by ImageShack.us
Kao i 'običan' SLR i ovaj je pokretan 5.5-litrenim V8 agregatom koji uz pomoć mehaničkog kompresora omogućava odlične performanse. Ovaj je agregat također građen po principu 'jedan čovjek, jedan motor', a odlikuju ga gotovo trenutni odaziv na gas te ogromne količine okretnog momenta. U odnosu na serijski agregat u inačici 722 edition snaga je narasla na okruglo 650 KS pri 6500/min, a zastrašujući maksimalni okretni moment od 820 Nm pri 4000/min zaslužan je za nevjerojatna međuubrzanja.
Image Hosted by ImageShack.us
Ovaj 4.65 metara dug i čak 1940 kg težak automobil sposoban je ubrzati do stotke za 3.6 sekundi što je za 0.2 sekunde brže od serijskog SLR-a. Do brzine od 200 km/h 722 edition dođe 0.4 sekunde brže, odnosno za 10.2 sekunde, a do brzine od 300 km/h razlika je već narasla na 0.8 sekundi. Iako se razlike u normalnom životu čine potpuno neprimjetne, u AMG-u su iznimno ponosni na njih, kao i na maksimalnu brzinu veću za 3 km/h u odnosu na serijskog SLR-a koji postiže 334 km/h. Izradom određenih komponenti od aluminija i ugljičnih vlakana, ukupna je masa automobila u odnosu na serijski model smanjena za 44 kilograma.
Image Hosted by ImageShack.us
Krajem prošlog tjedna organizirano je prvo natjecanje u brzini, imena London Land Speed, na kojem je deset automobila
vrhunskih sportskih performansi odmjerilo svoje snage. Najveću brzinu od 334 km/h postigao je Mercedes-Benz SLR McLaren,
a iza njega ostali su redom Ford GT, Porsche 911 Turbo, Bentley Flying Spur, Chevrolet Corvette Z06, BMW M6, Alpina B5,
Shelby Daytona Cobra i Holden Maloo.
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Možda za kraj da samo spomenem cijenu ovog žestokog, supersportskog, ultra-brzog i najljepšeg auta na svijetu. Cijena mu se kreče oko samo 500.000 eura.
Ja sam već počel šparati. hehe naughty

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>