Bestenov rođendan!! Vjerujte mi bilo je jebeno dobro!!!

subota , 28.01.2006.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MARIHUANA

Možda je prošao život cjeli
-----Od onog dana kad sam nju sreo
-----Kad prvi put ugledah oči plave
-----I kosu boje pokošene trave!
Ah, pomislih lijepa je ona
-----I čuh zvuke onog zvona
-----Što u smrt zove polako
Ruku mi pruža kao da pita
-----Voliš li rijeku polja i žita
I pružih ruku, ruci što pita
-----I tada saznah pred kim stojim
-----Pred onim koji žive u snovima mojim,
-----Ispijene i blijede provodi noći i dane
-----U dimu marihuane!
Htio sam ljubavlju da otjeram drogu
-----Jer što je ona skrivila Bogu,
-----Zvala je mjesec i zvijezde da joj sude
-----Htjela je da voli i voljena bude!
Uzalud bjehu sve molbe moje
-----Umriješe oči plave boje,
-----I preklinjem dolazak onog dana
-----I zla što donosi marihuana
Ana djevojka plavih očiju i crne kose
-----I imena što ga mnoge djevojke nose
-----I koje će otići tamo gdje i Ana!!
Na njenom grobu zaplakah prvi
-----Napisah riječi kapima krvi
-----"Umrla je u siktah dana,
-----bila je sretna i zvala se Ana"
A znala je da narkomani ne žive dugo
-----I da se kratko svojim snovima dive,
-----Voljela je da bode svoje vene,
-----Voljela je mnoge a možda i mene!!!!

Još malo fotki...

utorak , 24.01.2006.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A evo slika i s rođendana!!! MISLIM, SVE SE VIDI...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at<br />
www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fotke s mora. Nisu od jučer, al ipak je red da i one završe na blogu!

ponedjeljak , 23.01.2006.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Evo jedan vic!!
Dragi, otpusti ovog vozača, molim te! Danas me dva puta zamalo ubio. -Nemoj tako, ženo, dajmo čovjeku još jednu priliku.

EVO I PAR SAVJETA!
Kako razgovarati sa policajcem?

Kad vas policija idući put zaustavi, probajte neke od ovih stvari:

1. Ako policajac priča s tobom, pretvaraj se da si gluh.
2. Pitaj ga možeš li vidjeti njegov pištolj.
3. Ako neda, nego te pita zašto, reci da hočeš vidjeti da li je veći od tvojega.
4. Rukuj se s njim i stalno ga dodiruj.
5. Pitaj ga gdje je dobio takvu ludu odjeću.
6. Pitaj ga da li ti posudi svoj kostim
7. Pitaj ga za ime i prezime i onda ga oslovljavaj samo imenom.
8. Pretvaraj se da si peder i pitaj ga hoće li izaći s tobom.
9. Ako kaže ne, počni plakati.
10. Ako kaže da, prijavi ga nadređenima.
11. Ako te hoće pregledati i kaže da moraš raširiti noge, reci mu da te ne zanima.
12. Reci mu da ti se sviđaju muškarci u uniformi.
13. Potkupi ga slatkišima.
14. Probaj istovremeno s njim reci: "Dobro večer gospodine, vozačku i prometnu molim.
15. Ako ti da nešto za potpisati, prvo se počeši po guzici pa onda uzmi njegovu olovku u ruku.
16. Ako ti da kemijsku u ruke, skrivaj je, rastavi i izvadi uložak.
17. Pitaj ga ima li kćerku. Ako da, reci mu da ti je poznato njegovo prezime.
18. Nek ti sve objasni dvaput.
19. Ponovi potiho sve sto on kaže.
20. Pričaj sam sa sobom.
21. Probaj mu prodati svoj auto.
22. Pitaj ga, hoće li ti prodati svoj auto.
23. Ako te hoće voditi u policijsku postaju, pitaj možeš li ti sjediti naprijed.
24. Ako moraš sjediti straga, probaj ga pipkati po glavi kroz rešetku.
25. Prije nego krenete provjeri jeste li svi vezani.
26. Brzo uzmi limenku piva i otvori prije nego dođe do tvojega auta.
27. Nek ti pridrži pivo dok tražiš dokumente.
28. Reci mu barem dvaput da prtljažnik ne treba pregledavati.
29. Pitaj ga je li on jedan od Village People i pitaj gdje su ostali.
30. Pitaj ga je li ikad ubio čovjeka.
31. Ako odgovori da, pitaj je li to bilo na poslu.
32. S osmjehom na odlasku mu reci: "Pozdravi ženu i moju djecu"
33. drži gajbu pive na suvozačkom sjedalu, naravno vezanu
34. kad mu pružaš vozačku, uvali unutra mito od 2 lipe.
35. pitaj ga ako moraš puhati, hoće li prije dezinficirati svoju zviždaljku
36. glumi da ne možeš otkopčati pojas, pa ga zamoli da ti pomogne. Ako on lud to i učini, pa kaže; eto uopće nije bio blokiran, reci da to nije remen na koji si mislio.
36b.reci da ti se zablokirao volan. Pa ga pitaj jel on zna spojit žice da se upali auto bez ključa i otključa volan.
37. ako je večer, stavi sunčane naočale. Ak pita da skineš, reci da imaš ružne podočnjake nakon tuluma.
38. dok kopaš po pretincu, ponudi ga upotrijebljenom pepermint žvakom i pitaj jel treba rabljene baterije za svoju svjetleću lizalicu.
39. u prometnoj drži upakirani prezervativ. ak pita zašto to, reci da ne ideš u promet bez zaštite.
40. kad ti se približi, uključi brisač zadnjeg stakla. ak te traži da isključiš, pitaj ga hoće li ti on onda tjerat muhe s dupeta.
41. kad te pita imaš li vozačku, pravi se da ne čuješ dobro, pa kad se približi da ti ponovi, reci; digresija gospodine, morate pit
kvalitetnije vino. od ovog vam smrdi iz usta na kilometar.
42. kad vas zaustavi odma recite da niste vi i da vas je cinkao pravi krivac.
43. pitaj kak to da neki policajci

DRAGI DJEDE MRAZE!!!

nedjelja , 22.01.2006.



Mora da si iznenađen sto ti pišem danas, posle praznika, ali hteo bih da ti
razjasnim neke stvari koje su se dogodile tokom minule godine i to baš od
onog dana kada sam ti poslao pismo sa mojim božićnim željama. Pisao sam Ti
da želim bicikl, rolšule, Matchbox pistu s autićima i loptu. Rasturao sam se
od učenja cele godine, nijednom nisam zakasnio a cak sam dolazio i ranije u
školu da bih pomagao drugarima oko zadataka.

Bio sam najbolji učenik u razredu a osvojio sam i prvo mesto na republičkom
takmičenju mladih matematičara. U celom naselju ama bas niko se pristojnije
nije ponašao od mene, ni moj stariji brat Steva, ni mama ni tata. Sada bih želeo
da tebi, dragi Deda Mraze postavim nekoliko pitanja:

Kako si uopšte imao muda da mi posle svega ispod jelke ostaviš usrani YoYo,
jebale te čarape sa znakom Matrix-a, i one lego kocke. imaš li ti uopšte
mozga u toj debeloj glavi? Zar misliš da sam se ja cele jebene godine mučio
i trudio nizašta, jebali te pokloni.

Mene si zajebao kao da sam ti najgori neprijatelj, pi*ka ti lepa materina a
onom pederu Jovi od prekoputa, ostavio si najnoviji bicikl iako ih več ima
tri, keva mu se kara sa šefom pa zaradila, jebi ga... Nemoj slučajno da se
zajebeš pa da naredne godine probaš da se ušuljaš kroz dimnjak u moju kuću.
Sjeba ću te kao mladog majmuna, kretenu jedan bradati. A od onog tvog jelena
ću kobasice da napravim, pa ćeš morati peške do jebenog Severnog Pola, isto
kao sto sad i ja pešačim jer mi nisi doneo bicikl.

S ljubavlju,
Tvoj Perica

KOŠARICA!!!

Image Hosted by ImageShack.us
--------------------------------------------------------------------------------------------
Image Hosted by ImageShack.us

Sljedeći mjesec >>