---naslov---

nedjelja , 27.01.2008.

Pozdrav. smokin
Možda je vrijeme za novi post....mh....ma recimo da je. Hehehe
A i kad sam već tu....napišimo par rečenica. belj

Evo, došlo je i to vrijeme da mi od subote počnu pripreme u zg, tak da me više nema ni jednu jedinu subotu doma sve do 5 mjeseca. Nije mi to baš nekaj, al kaj sad.
Dobili smo več i neka pitanja za maturu, samo iz hrvatskog ima 110 pitanja, mojeg omiljenog predmeta. lud Ko se bu to naučil sveeeeeee. lud heh
Moja malecka i ja smo dobrićko, baš nam je lepo bilo jucher. sretan
e da, danas su Veky i Marinchek bile kod mene, malo sam im „objašnjaval“ fiziku. Nadam se da smo točno riješili one zadatke, inache mi se ne piše dobro. hehe belj Ma budu one dobro napisale toga testa, znam ja. sretan
Tak vam je to, par rečenica napisah, i sad gibah.
Tika taka gibam sad. thumbup
Malecka, love you verry much!!! kiss

U ZIVOTU POSTOJE TRENUTCI KAD MI NEDOSTAJES TAKO DA KO DA TE ZELIM IZVADITI IZ MISLI I ZAGRLITI U STVARNOSTI.... EVO OVO JE TAJ TRENUTAK

petak , 18.01.2008.

ej ljudovi. Evo i kod mene novi post, al odmah da velim da nebu duži od par rečenica.
I da, hvala ti Petrich moja za naslov, jer bi ovaj post vjerovatno bil bez naslova da mi ti nisi pomogla. hehe
Sad par rečenica o šk, hehe, počela nastava, upisal se na pripreme u zg i sad uz školu moram svaku subotu u zg na pripreme za fax. Ma nema beda, samo nek to meni pomogne na prijemnom i sve 5. Inache, pripreme budu skorz svaku subotu do otprilike 17.5. Malo puno al kaj sad. Kaj se mora, nije teško. (moš mislit) hehe

I da, kooonačno opet subota. naughty Pre malo je jedna subota u tjednu, bilo bi fer da su bar dvije ili možda i tri. hehehe
Moja malecka i ja smo superička, sutra idem k njoj ko i svaku subotu i jedva čekam. sretan

Evo ljudovi, to je za sad od mene to.

Malecka moja, VOLIM te najviše na cijelome svijetu!!!! cerek

Dosta je bilo suza za cijeli vijek, ovo je vrijeme za ljubav, ljubi me zauvijek.

četvrtak , 10.01.2008.

Večer dobra everybody!!!

Kao što sam i obećal, čim je osvanulo 100 komentara, osvanuo je i novi post. Petrich moja, hvala ti za tolke komentare. kiss
A obečanje je obečanje.
E sad još samo treba nekaj pametno napisatiu. rolleyes A to je već malo veći problemčić.
A evo, praznici još koji dan i by by. A dobro, bar sam se sad dobro naspaval preko ovih praznika, jer sam dok počne school, uf nebu baš previše spavanja. hehe I sad kako su praznici na izmaku, opet će početi nastava, ujutro dizanja, prokleto putovanje vlakom (več mi ga je puna kapa). Jedino što je u tome svemu pozitivno i super je to da se budem svaki dan vidio sa svojom maleckom. naughty I to jedva čekam, a onda škola bude već nekak. Ipak se sve obaveze i svi problemi lakše prebrode dok imamo nekoga kraj sebe i nekoga za koga znamo da nas puno puno puno voli. Petrich VOLIM TE!!! kiss

Adios amigos!!!

Nije mjesečina to što sja u noći to su tvoje oći pune ljubavi

utorak , 01.01.2008.

Pozdrav na početku.
Prvo sretna nova godina svima, uz puno sreće, zdravlja i najviše ljubavi, uz to da vam se ispune sve nesipunjene želje. party Nemojte zaboraviti da je sve moguće i ako stvarno nešto želiš, ta želja se jednostavno mora ispuniti kad-tad. U to možete biti sigurni.

Jučer smo moja malecka i ja skupa dočekali novu 2008 godinu, najljepša nova godina do sad u mojem životu. Dočekati novu godinu s osobom koju voliš i obožavaš i koja ti znači više nego bilo šta drugo – nešto fenomenalno i prelijepo. Neznam el znate onu rečenicu :“ Ljubav nema granica“ Ona ne da je istinita 100% nego 110%. Ako netko to znam, onda sam to ja. Svoju Petrich tolko volim.... tolko obožavam....da to jednostavno ne mogu opisati riječima. I savki tren, svaku sekundu i minutu volim ju sve više i više i više i tako u beskonačno.
Neki pronađu svoju ljubav prije a neki kasnije. Ja sam svoju pronašao prije otprilike 3 i pol godine i znam da je ona definitivno ta koja je meni suđena a i ja njoj. Tolko samo toga već do sad prošli, od najtužnijih do najsretnijih trenutaka i jednostavno smo shvatili da smo stvoreni jedan za drugoga i da smo si suđeni.

Petrich moja, VOLIM TE!!! kiss




I za kraj štafeta. (p.S- dodana naknadno)

1.BEST DAY- prelazak s 31.12.2007. na 1.1.2008. definitivno

2.hm......sto mi se sviđa na ljudima...- iskrenost, humor i zajebancija

3.Moj nadimak....- Brunchi, Brum

4.God. 2008. imat ću koliko god....- 19


5.KAD sam se rodio?- jednog dana, bijaše 19 a mjesec 6, godine davne 1989.

6. boja kose i očiju…- crna kosa.....plavo-zelene oči

7.omiljeni dan u tjednu....Subotaaa wink

8.Kaj PIJEM....- tekuće stvari, pretežito party


9. naj kafić… - Capronca & Club Hollywood, a tu je i Kaktus

10. kako se zabavljam kad mi je dosadno?.....- dok je dosano, ili net, mjuza obavezno i izležavanje


11. LJUBAV… - Moja Petrich kiss

12. Najbliže do mene živi moj frend a ime mu je…- Drme

13. omiljena stvar za jelo..- hm....osim čokolade? čokolada definitivno njami

14.SLATKO ILI SLANO…- kako kad, više slatko

15. TOPLO ILI HLADNO….- toplooooo, mrzim zimu

16. OVO PIŠEM U KOLKO SATI? - u 20.50.h

17. MOTOR ILI AUTO…? - auto, mada se ni motor ne isključuje (R1 ili takvo što) smokin

18. NARODNJACI…- hm....no comment

19. SVIJETLO ILI TAMA? .- definitivno mrak

20. BEST COLOR - zelena, crvena i crna, tj kombinacija zelene i crne kao i crvene i crne

21. JESAM LI PRAZNOVJERAN?- u kom smislu...hm...kako kad belj

22. MOJE TRI VRLNE: Petru sam pital wink iskren, pametan (hh), i veli da brzo i lako joj opraštam sretan

23.MOJE TRI MANE....mane...hm....smotan (hehe), nekad brzoplet (hehe) i...veli moja Petra da joj previše popuštam

24.MOJ TIP CURE- pogledajte sliku u boxu od moje Petrichke i sve će vam reći. kiss

25.NAJ JELO- kaj nije to več pitanje bilo? hh

26. MOJE TRI ŽELJE – biti sa svojom maleckom 4ever, otići do Pariza i usput posjetiti Maldive wink i treća je...i jednog dana posjedovati ni više ni manje nego Mercedes SLR "722 Edition" naughty

27. OSOBE VAŽNE U ŽIVOTU- najvažnija mi je moja malecka, to je to


28. KAKO REAGIRAM KAD JE SVAĐA U PITANJU?? - Ovisi s kim se svađam, hehe, ako je to netko ovako, bezveze, e onda mu nema spasa. hehehehe (šalim se )


Štafetu predajem : Petrichki

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>