olla

četvrtak , 14.09.2006.

E pa u tri stričke pinine!!!! Kak sam sad lud! Jebote, pišem posta jedan cijeli sat i uploadam slike i onda mi blog server javi nekog fucking ERORA!!! Ma nek ide u kukuruz i blog i sve! Pa nemre se tak ponašati! I da idem sad sve to pisati ispočetka??? Aha, baš sam si mislil!!! Vjerovatno ovaj blog će uskoro odšetati u penziju!!! Sad su šanse 50:50. Dosta mi je toga da stalno nekaj na tom blogu ne radi ili nekaj šteka. Ajd, ako imate volje, komentirajte ove dolje redove! hehe

Ako te udari struja, udari i ti nju!!!

Komunizam - svi imaju podjednako ništa!!!

Ako znamo brzinu svjetlosti, zašto neznamo i brzinu mraka???

Svud muškarci i žene??? hm... Gdje su ljudi???

Hoće li Mjesec shvatiti da ga Zemlja samo vrti oko svoje osi???



Ajd, budite mi dobri!!!
Adios!!!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>