Di kaj treba ?"?"?

nedjelja , 23.07.2006.

hello!!! Di kaj treba??? smokin
Za početak imam za vas recept protiv dosade, pazi ovak:
Dosadno vam je doma? Nema frke! Ja imam rješenje za vas! naughty
Kao prvo: upalite PC, liniju ili neko drugo sredstvo za čišćenje smijeh (LoL) hoću reći za slušanje muzike , Kao drugo: stavite neku dobru mjuzu da svira (na tom uređaju kojeg ste upalili (naravno, pomoću šibica, upaljaća, a može i struje (najpoželjnije)), kao treće: ofrnjite mjuzu do daske (makar ja skoro svaki put i prerežem dasku! LoL a to vam mogu potvrditi i moji susjedi u bližoj okolici), i kao četvrto : uvalite se u nešto za sjedenje kao npr: kauč, fotelja, krevet (po želji možete i leći na pod) & uživate!!!! P.S. (prije ovih svih radnji, po mogućnosti zaključajte vrata od sobe tak da starci i ostali napasniki nemogu vršiti atentate na vas za vrijeme uživanja) hehehe thumbup


A sad malo o....o čemu ono?? rolleyes
A da!!! Imam za pozdraviti puuno ljudeka!!! Bez brige, oni će znati na koje se to odnosi! Kaj ne ljudeki??? naughtynaughty

Onda dalje..... OGLAS!!!!!! smokin
Prodajem Sonny Ericon T630 VRLO POVOLJNO!!! I to nije sve!!!! ne ne ne!!! Ako se javite unutar tjedan dana, dobit ćete i GRATIS još jedan mobilni uređaj!! Da da! Dobro ste čuli!!! Akcija traje do isteka zaliha!!!



Image Hosted by ImageShack.us
Mislim da sam vidio mica macu...... zaliven

Image Hosted by ImageShack.us
Mrnjau..... Nije li to netko spomenuo Šveps!!!??? smijeh


E da! Ove fotke sam vam još htio staviti onaj tjedan kad je padala onak jebački ona kiša, al nisam jer mi se nije dalo. smokin
Ove dvije fotke su poslikane inače s jednog od moja dva balkona!!! I kaj nisu fora?! Inače usredotočite se na DUGU!! ( a ovo lijevo vam je dvorište od mojeg dragog suseda Drmea! Pozdrav Drme) smijeh
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

E da! Tak vam je to!!! Inače 19.8. idem na more tak da me jedno vrijeme neće biti u našim toplim krajevima (Koprivnica i okolica) smijeh

I za kraj BLACK CAT !!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Pozdrav svima kolko vas ima!!!

Enjoy!!! wave

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>