:) :) :)

utorak , 06.03.2007.

Ehey! Malo da se i ja javim svijetu. Ne pišem tak često baš posteve (il se to samo meni chini? smijeh ) No dobro, kad sam sad već tu, malo ću šrajbati...
Kod mene je po običaju jako gužva kaj se tiče svega. (gdi su sad ti praznici dok ih trebaš?) Još malo, i autoškola zgotovljena. naughty A onda...samo treba starce žicat za auto i naravno za gorivo. A onda mi sami nebo bude granica. thumbup
Kaj se tiče škole, još uvijek je na svom mjestu, a kaj se tiče ocijena, one malo variraju...ma ko ih j*be. Kaj se mora, nije teško. (opče pa ne) nut

Neznam, možda uskoro stavim i neke fotke ako mi se bude dalo....ovisi...

E, evo jedan putni:
Vozač šlepera na parkiralištu pita prostitutku:
- Ej, curo, što radiš za 50€?
- Sve!
- OK! Upadaj, idemo istovariti šleper! smijehsmijeh

E, a evo jedan fakat za crknut:
Pričaju gluhi i glupi. Pita gluhi glupog:
- Kol'ko su četiri i četiri?
- Šest! - odgovara glupi.
- Nos ti posran! - uzvikne gluhi smijehnutsmijeh


Fićo ne uspjeva zakočiti na crvenom svjetlu i svom silom se zabije
u zadnji dio najnovijeg BMW-a koji čeka na semaforu ispred njega.
Na displeju BMW-a se ispisuje poruka:
Found new hardware. Install?

Image Hosted by ImageShack.us

Pozdrav by SkyHigh ! ! !

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>