Alohay!!!

četvrtak , 04.01.2007.

Dobar dan!!! Svaki dan. hehe smokin

Kaj se mene tiče, stvarno bi bilo i vrijeme i mjesto da napišem nekaj nowo. hehe
Pa naravno, zato sam sad tu. wave
Pa da se odmah primimo posla i krenemo redom.

_____Nova godina je daaaaleko iza nas (već dugih 4 dana)....mislim, stara godina. Ma znate vi o čem ja pričam, kaj ne? LoL
Kaj se tiče proslave nove godine, fakat je ovaj doček bil jedan od onih boljih posljednjih godina.
Ovu novu godinu smo dočekali u Jurinim goricama, breg vam se inache zove PODGORICE, makar i nije to neki naziv al nema veze. Za one koji neznaju, to vam je jedan breščec tu kod nas.
Da, u novu godinu smo ušli podosta veseli za što se pobrinulo jedno od kvalitetnijih vina na ovoj strani. O čemu ja pričam, zna pobliže naš pajdaš Krčo ili pak naši dragi prijatelji iz dragog nam grada Đurđevca. (P.S. Dečki, dobri ste, al nemate baš kondicije) hehehe
Točno u 00.00 sati dočekali smo tu famoznu 2007. godinu uz malo veći vatromet... i tak.
Naravno, odmah po novoj godini, nastavili smo se zabavljati do ranih jutarnjih sati. Da ne dužim sad u detalje... hehe
To bi bilo to kaj se tiče nove godine.

_____Sad još neke novosti iz našeg tj mojeg svijeta
Pazi foru, neki dan...dođe pošta. Ti bokca, na moje ime. Hm...Sve mi je bilo jasno kad sam pogledal i pročital. Kaj mislite kaj mi je došlo??? Fuckin poziv za služenje vojnog roka! Čovječe, nemrem vjerovat da je već i to vreme došlo. I danas sam već išel na upis u vojnu evidenciju i tak. Doduše, neće to biti još tak brzo, pričam o mojem odlasku u vojsku. hehe Treba se prvo škola zgotovit. Možda se i oženit prije.... buahahahahah! Ma zajebavam se! hehe smijehsmijehsmijeh

_____Od ostalih novosti....neznam el znate, krenul sam u auto-školu. Pa mi je to sad hoby prek praznika proučavanje znakova, propisa, pravila i bla bla bla.
To je za sad sve kaj bi se moglo napisati.
Do sljedećeg slušanja, tj. čitanja...budite mi svi jaaaako pozdravljeni.


Pozdrav by SkyHigh smokin

........

<< Arhiva >>