30

ponedjeljak

studeni

2009

Kad jesen dolazi i najavljeno odlazi pred zimom

Pisanje pjesme je samo proces
spor i bolan i svaki put kad od misli nastanu riječi
one postaju slabima i beznačajnima.
Ali ima nešto čarobno u pisanju tajni
To je kao kad se ti meni smiješiš,
samo malo sramežljivije,
samo malo neiskusnije,
a ja volim stihove i kad jesen dolazi,
ja ih zbilja volim.

Onda bane zima ko lupež sa snježnim radostima
i meni se više ne trudi pisati tajne
kad ti ih mogu reći jer si blizu
jer si tu kad noć pada iznad hladnog grada
kad si tu, kad mene nema
dok čekaš ozbiljno da se nijema došuljam
u tvoje meke snove, nježne i duge skoro kao
i poljupci do kasno u noć.

Ovo uopće nije dobar stvar
Nema poantu, nema estetiku.

Pisanje pjesme je samo proces
A zima se bliži i mene stvarno napušta volja
Govoriti svijetu naše tajne, pa ih šapućem samo tebi

Oprostite,
Mene stvarno napušta volja.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.