29

četvrtak

svibanj

2008

Omg, ona se uozbiljila !!?? + Razlozi

... Kladim se, a kad se ja kladim, kladim se na sigurno, da je svima drago ...
Mala se vratila u velikom stilu, mrtva ili ne, ubijena je bila, ali sada je opet tu s nama.
Uozbiljila se da, Mala. Odrasla je - moj boze, na opce veselje svih prisutnih. Najvise na moje veselje. =)

Nista se ne dogada?? Ma big shittttt. OOO da, dogada se i to naglo. Stalno, nijezno i - priznajem - neizbjezno. Ja tu nista ne mogu, no ni ne bunim se. Da mi pase, istina je. =)

I sto kaze Mala? Opasna je, kao i uvijek. Publicitet joj godi egu. Koji ne nadilazi granice normale.
Ipak je Mala skromna.
Ili savrena.
Bit ce da je ovo drugo. he he he



A. je posebna osoba koja voli slusati moje monologe. Ili monologe koje vodi Mala.
A. takoder sudjeluje u ovom uozbiljavanju, nazovimo to - odrastanjem. Fakat bez monotonije!
I Razlozi su tu jako bitni, jedini u sto vjerujem. I Mala u njih vjeruje. Razlozi...

Nasla sam se. Ooooo da, znam, dugo mi je trebalo. No prokleti perfekcionizam je prevagnuo. Zato je toliko trajalo. Ali sada je savrseno.
Odrasla, posve neovisna, upecatljiva, nezaobilazna, jednom rijecju receno - Mala.


Evo sto Mala kaze...

***********************
Eh, znas sta... mislim da mi je postalo totalno svejedno za, znas vec koga... Njega

***********************
Znači tako.
          
***********************
 Jel to u redu??
              Osjecam se smirenom, malo praznoom, ali smirenom.
Mislim da je u redu.

***********************
Iskreno.

I ja.

***********************

           Imam osjecaj da sve moram pustiti da ide kako ide. Ono forsiranje nicemu ne vodi... Rekli su mi da vjerojatno nismo spremni: on i ja, nas dvoje zajedno, pa valjda i nismo. Mislim da oboje preozbiljno shvacamo nas odnos i ja se osobno bojim povrijedivanja, s bilo koje strane...
Ne bi samo on bio kriv. Daleko od toga. Mozda bih prije ja bila kriva, a ne zelim nikomu nanositi bol. Pogotovo ne njemu.
        
Mislim da cu krenuti nekom drugom pravcu. Naci nesto neozbiljnije, nesto neposrednije i bezbriznije. Nasla sam to nesto. Upravo tako, bezvezno.
              
Ali zna se sto ce biti na kraju. Znamo to i on i ja.
             Ne mislis li tako??

***********************

Mislim da se trebaš opustiti i ne razmišljati o tome što će biti iako znam da to neizmjerno želiš. Pusti neka ide...Da, čini se da vi niste spremni ili se bojite ljubavi. Znam kako ti je. No pokušaj se koncentrirati više na neke druge stvari u životu. Razvijaj misli, maštu i sebe. Rasti... i nadaj se da će i on odrasti. Ne nemoj previše da se ne razočaraš. A bit će tako... kako treba biti jer sve..

...sve se dodađa s razlogom.
            
***********************

A ja volim razloge,
            i oni vole mene.
              I svaki mi je dan najbolji u zivotu, to sam prekjucer shvatila.
             Tako je,
              znam da je...
             
Ne bojim se nicega, nije ni prvi, ni zadnji, ali ce uvijek biti ON. Tu si ne mogu pomoci...
             
Ima drugih, ima boljih, ali tako je kako je.
             
Samo, nije me briga sto on misli, ni najmanje, ozbiljno. Nije mi sad stalo do njegovog misljenja o - moj boze - NAMA.
Pomogao je u tom smislu sto sam pronasla sebe, barem nekim dijelom.
            
I zato sam mu beskrajno zahvalna.
              Tu pocinje jedno prijateljstvo, ali ne zavrsava nista, jos nista drugo.
             Jer sve se dogada s razlogom
        
zapamti to

***********************

Čitam, proživljavam i razmišljam o ovakoj tvojoj misli.


Da. ON je za tebe ON, bilo tu išta ikad ili ne. Možeš ići protiv sebe, protiv svijeta, no ne možeš protiv te snažne emocije... Koja ti kaže da je za tebe ON uistinu ON.

Imaš prijatelja, a to je prekrasno.

ON će ti u cijelom životu biti drag. ON je jedinstven ON. Uvijek će ON biti mali dio tebe, što god se dogodilo, vjeruj mi.

Da, budi mu zahvalna.

***********************          
I jesam...
              ne zelim protiv njega
              ne zelim protiv sebe
              nema svrhe
U tom procesu nema razloga, jednostavno ne zelim to.
              

***********************

Jer ga imaš. Jer imaš nešto, nekoga do koga ti je uistinu iskreno stalo. Netko koga možeš ZAVOLJETI. Budi sretna što poznaš takvu osobu.

Ne, ne idi protiv sebe.

Daleko od toga...

***********************             
Da, mogla bih ga voljeti, uistinu bih mogla.

Priznajem to

             ali nisam spremna
      
spremna ne, nisam.
          
    I to znamo i on i ja
              i nitko drugi, jer nitko drugi nije poveznica
              


***********************

Naravno da znam i razumijem te.

Ne samo ti.
Ni on nije spreman, vjeruj mi.
Jer to što bi vi mogli početi... ne bi bilo malo. A vi ste toga oboje svjesni i zato idete korak po korak.
              
***********************
I to znam.
             
mislim da ce biti s nekim drugim
             ne boli me to
              neka je sretan, jer ....
               to radim i ja
               imam nekog drugog.
              
Ali, znamo kako ce zavrsiti
            prije ili kasnije
              to striktno je stvar Razloga.

A zna se koga Razlozi vole....


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.