08

četvrtak

svibanj

2008

Kriza identiteta

Gimnazija je bila jedno cudno mjesto. Upravom slicna zatvoru što se socijalnih pogleda tiče, ali opet tako neizbježna da smo se svi disciplinirano vracali svako jutro u tu zgradu. I jos se vracamo. *smile*
A onda jednog dana, ni suncanog, ni lijepog, tamo negdje pred kraj zime, stvari su se pocele mijenjati. Ne drasticno ali ipak su krenule u nekom pravcu cineci pomak sa mrtve tocke. Usudila bih se reci, doslo je do promijene stajalista. I to jaaako.



10 pjesama koje su obilježile moj dosadašnji život

Black Eyed Peas - My humps
Podsjeca me na kraj osnovne skole. Posebno 8. razred. Kako smo samo pjevali... Svojedobno je to bila neka vrsta himne. =)


U2 - City of blinding lights
Prva ljetna ljubav. Nista posebno, ali ipak drzi titulu "prve". A pjesma je posebna.


3 Doors Down - Here without you
Predivna pjesma, ali ima jednu manu. Svakim slusanjem mi stvara neku nedefinirajucu nervozu i osjecaj nemocnosti. Zato sto je doba koje obiljezava takvo bilo. Nervozno.


Haley James Scott - Halo
Pocetak drugog razreda srednje. Covjece, nije bilo dana a da ju nisam pjevala. Pod testovima, pred plocom za vrijeme odgovaranja, na putu do skole, iz nje, u sopingu, prije spavanja... Bila je kao molitva. I jos je.


Haley Bennett and Hugh Grant - Way back into love
Zima 2007. To je vrijeme obiljezila neka vrsta nostalgije i najvise me mucilo to sto sam se nalazila u tim stihovima, sto nije bilo lose, ali trazila sam nesto drugo. Jos trazim.


Daleka obala - Kurve
To je ona faza koja svakog uhvati, kad tad. Bilo je to nedavno, negdje krajem veljace. Bitna je zbog jedne veceri i jedne osobe koja je pjevala bas tu pjesmu. A ja sam mislila da ne zna pjevati, ta osoba... Bilo je lijepo.

Hot hot heat - Middle of nowhere
E bas usred nicega.


Petey Pablo - Show me the money
Da nije te pjesme ja bih postajala deprimirana svake minute. Ozbiljno, to je svojevrsna terapija. =)
Voooolim ju.


Him - Dark light
Jedna rijec - patnja. A ozbiljno je to.


I zadnja, a zato najposebnija, najbolja i nezamjenjiva. Nerazumljiva, bas kao ja.

U2 - Miracle drug




(molila bih vas da napisete post o pjesmama koje su vas obiljezile)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.