21

četvrtak

veljača

2008

Ispravak netocnih navoda


Nema razloga zasto volim/NE volim nogometase.

Zapravo, ima jedan. Razlog mislim, ne nogometas.


Photobucket

15

petak

veljača

2008

What a perfect day

U pocetku bijase mrznja. Mrznja i nista drugo prema komercijalizirom danu, tako reci zaljubljenih. No da krenem od pocetka, vec dugo nisam pisala post o tome sto se trenutno samnom dogada ili ne dogada...

Valenitinovo je dan kao i svaki drugi osim sto se uokolo hoda sa ruzama u celofanu i nekim vrecicama...
MIslila sam da cu i ove godine samo ignorirati to sveopce crvenilo koje izvire niotkuda, no od ranog jutra nesto nije bilo u redu. Ne mislim na negativnu stranu tog *nesto nije bilo u redu* vec jednostavno je bilo drugacije. Trebali smo imati blok sat matematike (tocnije prva dva sata u rano jutro) ali na veliku radost raseg razreda, profesorice nije bilo. I tako nas nije mogla ispitivati sto je islo u prilog kampanjcima poput mene da ta 2 sata iskoriste za spavanje ili neku vrstu trac partija sa okolnim ljudima koji su istjerani sa sata ili jednostavno odbijaju biti na nastavi.
Nadalje, cijelo vrijeme u skoli sam bila i vise nego dobrog raspolozenja iz nepoznatih razloga. Moje drage curke su se vec opasno pribojavale da me neki decko ne drzi na drogama, a posto sam se hihotala gotovo svo vrijeme tog dopodneva, nisam bila u stanju niti potvrditi niti osporavati to drogiranje. =)
Kasnije tog famoznog jucerasnjeg dana, shvatila sam kako sam stvarno extra plavusa (iako mi je kosa samo svijetlo smeda), a taj zakljucak donijela sam nakon poduzeg razmisljanja i analiziranja zasto mi se i dalje svidaju nogometasi. MIslim haaallllooo??!!!
No to zavrsava recenicom no comment, pa onda ni necu dalje filozofirati o stvarima koje radije zadrzavam za sebe. =)

07

četvrtak

veljača

2008

Sjene prolaze nijeme, pricaj mi o ljubavi...

Odrednice za zanimljiviji zivot (ugl. ljubavi sto se tice)

PRAVILA:

1. Prijatelji s povlasticama. Bilo kad i bilo gdje.
2. Cesti razgovori sa zidom. On nikada ne proturijeci.
3. Ako nesto zelis, idi i uzmi to.
4. Ironija + Sarkazam = Plavusa + Nogometas (Za ravnotezu u svemiru)
5. Bivsi tvoje prijateljice je javno vlasnistvo.
6. Skolski hodnik nije pogodan za slatanje. (hm, vise manje)
7. Cetvrto pravilo vrijedi samo ako je nogometas uspjesan...
8. ...al uglavnom ne vrijedi.

ZAKONI:

1. Kosarkas uvijek pobjeduje. (rezultat natjecanja nogometasa i kosarkasa =)
2. Okrutne namjere. Definitivno.
3. LJubav ne boli. Bole ocekivanja. (treba se znati nositi s tim)
4. Jutro donosi kraj. Uvijek.
5. Vatru gasi vatrom.
6. Ili noge ili dekolte. Ne moze jedno i drugo.
7. People always leave.
8. Some of them come back.
9. Crveno se nosi i petkom.
10. Ne zali za onim sto ti mami osmijeh na lice.


__________________________________________________

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.