30

nedjelja

ožujak

2008

We sell hell, suffer well :))

Još jedan savršen uradak Depecheovaca koji želim podijeliti sa svekolikim blogerskim pučanstvom i album koji bjesomučno vrtim u zadnje vrijeme..A i Dave mi je prezgoooooodan u ovom spotu…čak i podsjeća na nekog meni poznatog dok je bio u štrkljavijoj fazi…Uživajte u crnjak pjesmi i prekrasnom danu vani…ja ću to učiniti čim dovršim svoje beauty tretmane, ipak dolazi proljeće pa se treba potruditi oko nogu, staviti masku, pakung, napraviti peeling, manikuru, počupati sijede..a ostalo..ma,briga me ..kućna prašina-kućni prijatelj, a imam i dobar izgovor u krepanom usisavaču. Sve sugestije akonto cijene i kvalitete su dobrodošle…jednog lijepog dana kad me ufati reduša opet…nadam se ne tako skoro..

Where were you when I fell from grace
Frozen heart, an empty space
Something's changing, it's in your eyes
Please don't speak, you'll only lie
I found treasure not where I thought
Peace of mind can't be bought
Still I believe

I just hang on
Suffer well
Sometimes it's hard
It's hard to tell

An angel led me when I was blind
I said take me back, I've changed my mind
Now I believe
From the blackest room, I was torn
You called my name, our love was born
So I believe..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.