23

petak

ožujak

2007

Katastrofalne posljedice emancipacije po moj produženi vikend

Daklem, petak je, vi svi hrmbate po svojim uredima, dućanima, ulicama, slušate predavanja, šećete s dječicom po parkovima, a ja sam kod kuće u trenirci i nafrljih neku muziku raspoloženja i iznosim stvari iz svoje spavaće sobe. Smilovali mi se u firmi i dobih danas i ponedjeljak slobodno.naughty Za radove. Umalo se onesvijestih od iznenađenja kad su mi to saopćili. Jerbo ovdje je običaj dobivat godišnji na kapaljku. Kakve opet radove, sigurno se pitate? E, pa, vaša Snupislava se opet primila reduše. Jesenas sam farbala dnevni boravak i radnu sobu (zadovoljstvo od 3 soma kuna i dva cijela vikenda čišćenja iza cirkusa kojeg su ostavili), a sad je na redu spavaća. S obzirom da sam dobrano odriješila kesu za neke druge potrebe odlučih da mene nitko ne bu više ženil za nofce do kraja mjeseca, čak sam se isprsila i svim trima kartičarskim kućama koje me tako jako vole i sad mogu mirno meditirati i prizivati telepatski u posjetu nove količine para.. Sve u svemu, nisam gletala zidove dobre četiri godine. Doduše, ti već odgletani zidovi nisu bili u mom stanu, ali to je neka druga priča s tužnim završetkom o kojoj ne bi više. Vrijeme je da se podsjetim kak se to radi. Jučer iza posla, a taman pol sata prije zatvaranja istog, svratih u kvartovski dućan boja i lakova. Kupih farbu, najlone za zaštitu, glet masu, gleter, onaj selotejp za zaštitu štokova, kistove i valjke već imam, šmirgl papir i razvih konstruktivnu komunikaciju s tetom prodavačicom koja mi je dala detaljne upute što, kako i koliko čega treba smiješati, kakve konzistencije treba biti što, a ja sam ju slušala i divila se kako žena to sve zna. Sve u svemu, žena sve kuži o tome što prodaje. Vjerojatno bih isto tako zinula da mi frajer razvije priču o anti ageing kremicama i Q10-u, ali na taj prizor je gotovo nemoguće naići igdje. Barem ja nisam bila te sreće bila dosad. Elem, odmakoh se od teme. Eto, samo sam vas željela obavijestiti da osim što mijenjam žarulje, osigurače, bušim zidove (doduše, rupe baš nisu 100% u wasservagi uvijek), da bum i gletala i farbala ovaj mjesec. Uz obavezno isplaženi jezičac udesno radi postizanja preciznosti pri obavljanju istog. To mi je kao neki obiteljski tik. Svi plazimo jezik udesno kad radimo nešto što zahtijeva preciznost. Inače znam i šalati i betonirati. A usput i savjesno obavljam svoj posao od kojeg živim. Ja sam zapravo idealna žena. A poneki primjerci suprotnog spola nikako da to skuže. wink Idem sad probat otvorit pifce onak na zidarski na kvaku, čisto fore radi da se ufuram u kožu fizikaca. Vi uživajte kojekuda za vikend, ja ću biti vrijedna. A kad završim s tim horrorom slijedi sklapanje novog kreveta s NASA-madracom. To će tek biti A-je-to.. smijeh Ali zato se i primih farbanja jer nema smisla ufurat novi krevet u nepofarbanu sobu…Krevet je divan, a za njegovu cijenu mogla sam 8 dana otići na Sex & City shopping turu u New York, ali bolje da o tome mislim pozitivno jer ću spavat na madracu na kakvom spavaju astronauti. Ukoliko netko od vas ima viška vremena, umire od dosade, puca vas pms, neovisno o spolu, slobodno se javite. Častim pizzom. I pivom ak obećate da nećete past s lojtre nakon toga.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.