smotani007@gmail.com


Uranova pikula
oprostit ćeš mi
sam sebi neću
ne plaši se
molim te
nemoj me se plašiti


Pahuljica
U visine k tebi, do zvijezda ću ići
k ostavljenima dolje anđeo će sići
Zajedno ćemo dragi vinut se do zvijezda
za voljene svijat neka nova gnijezda



















smotani

srijeda, 31.08.2011.

dok ja progledam.... :)

Kako sam već nekoliko tjedana navikao na posao drugim putem, preko Savske, a sve zbog radova na proširenju Slavonske avenije, tako i ovaj tjedan koristim isti, zgužvani pravac kretanja. Doduše, dok su trajali godišnji ( kako kome, jelte molim) protočnost je bila baš onakva kakvu svi priželjkujemo. No, osjetilo se u ponedjeljak da su povratnici počeli raditi pa je i zastoj u Savskoj bio neminovan. I, kako su me razvukli na sve strane, o ovim jutarnjim, prometnim problemima, nije bilo niti riječi.... .naravno, i jučer je mudrijaš krenuo na Savsku...i kod Vjesnika, sjetim se da trebam biti na drugom kraju grada...iskreno, već sam pomalo lud od toga gdje i kada trebam biti – ne pomažu tu više ni alarmi, ni podsjetnici...jedino, korisni su kad vidim da su mi obveze terminski preklopljene a da se od mene očekuje da sa Žitnjaka dođem u Novi Zagreb, ni manje ni više, nego... prije pet minuta belj
Dakle, u zadnji čas se sjetim da moram na Žitnjak i, kod Vjesnika, hop desno...... vozim se onak, jutarnji, penzionerski, uz obaveznu radio Antenu.....i, ostanem bez teksta.... „moje“ raskršće ali i Slavonska su gotovi.... jupi.... moram priznati, prvi, iznenadni luk, bio je izvrstan.... i, sretan ko malo dijete koje ne mora više u školicu koju ne voli ( dakle, ja na Savsku koja me izluđuje) krenuo sam prema odredištu...ali, jes, da ne bi..... nisi više na Slavonskoj i nisu Smotani još svi radovi gotovi mad


500


Uz malo slalomske vožnje prvo sam obavio Kiru – kad sam već u tom kraju – treba štediti na benzinu, a bome i na vremenu wink.... koji me svojim „razbacivanjem“ totalno razbudio.... nevjerojatno je kako se poslije tretmana osjećam bistro – samo još da krenem u ribičiju.....
I, krenuo sam .... pecao sam na suho, ali, upecao sam veliku (š)tuku koja se tako prilijepila na moju udicu da je bilo za nepovjerovati.... dogodovština koja je kolegicu, vanjsku suradnicu, koštala dnevne doze šale a koja je mene opet oduševila još jednom hladnom, kulerskom reakcijom na koje, iskreno, nisam navikao. Istaknulo me kao glavnog krivca za fjasko u izvršavanju nekog zadatka – koji, usput rečeno, ne da nema veze sa mnom...nego nema veze s nikim od nas...ali, slušao sam pola sata o posljedicama, o mogućim kaznama, još i dodao kako bi ja da sam vlasnik ili koja faca reagirao...no, gospođi ni to nije bilo nimalo čudno već se sa svim pohvalama izrazila spram moje objektivnosti i pristupu.... moja ekipa me gledala i u čudu slušala ....ne vidjevši izlaz iz „situacije“...dok, nakon što sam iscrpio sve moguće kazne, nisam rekao „gospođo...mislim da ste totalno fulali projekt ili ste mene zamijenili sa nekim....ja naime radim......“ gledala me u čudu....pa zar vas nisam prije tjedan dana vidla ovdje? O da, jeste, i to ne samo prije tjedan dana...mjesecima sam već tu...ali, u totalno drugoj priči, potpuno drugog zadatka, i , iz druge firme ..... nevjerica, šok.... nisam znao kako to opisati...ali, potpuno razumijem gospođu...očito ima problema s pamćenjem faca kao i ja .... na kraju, za iskup ovog uzaludnog monologa i prolivene žući, počastio sam ju kavom i pokušao detektirati ko je pravi krivac .... ipak sam ja 007 lud

Naravno da sam jedva čekao doma vidjeti kako sada funkcionira moje raskršće... čak su i skretanje za lijevo produžili... ne bi više trebalo biti gužve...

500

No, dok sam stajao na semaforu, čekao svoj red za pokret, upalo mi je nešto u oko

500

Ako su to doista kamere kako sam ja vidio onda sam stvarno sretan. Nadam se da ih neće koristiti samo za „nasmiješite se, molim“ ... thumbup

Danas sam pri povratku opet naletio na crveno...što je dobro...malo sam proučio kako ću kad krenem na posao morati pripaziti na novopostavljene „otoke“.... što će, nadam se, spriječiti one „padobrance“ koji su mi se svako jutro preguravali...sada imaju izbor...otok ili škodilak....

500

Samo da ja ne bi prvi zaletio u taj otok...jer, nekako mi je na putanji koja je prije bila ravno.... nut

A tjedan.... srijeda je već prošla a ja pomalo istrošen, jedva čekam vikend... još ovaj je moj...a poslije.... bojim se da će vikendi za neko vrijeme na stranu... ali, smotat ću ja nekako tih mjesec, mjesec i pol dana....valjda neće duže, jer, tako sam tempirao snagu ... smokin




- 22:22 - Komentari (19) - Isprintaj - #

nedjelja, 28.08.2011.

...s novim ruhom :))

Srećom, godišnji je bio kratak pa mi nije trebalo puno vremena za vraćanje u formu ... na poslu i dalje punom parom i prepunom satnicom, ali, uz sve one promjene koje mi Kiro nosi, nekako pun elana, smijeha, bez obzira na sve loše što nas prati. Tjedan je proletio i jedva sam dočekao petak i bijeg u svoj nespokoj...ipak, uz svu strku, uspio sam obaviti godišnji servis, popraviti „auspuh“ koji je više nego ispravan zujo – kvaka je bila u elektronici ( ko bi reko da ona može bučiti) – i dobro da zbog svog „znanja“ o autima nisam ostal na cesti...“malo“ mi popeglalo karticu i sad se, sretan ko malo dijete, vozim u tihom škodilaku.... na putu za ranč htio sam se pohvaliti kumici kako ju više ne budem sramotio....ali, odlučio sam ju iznenaditi pa sam to ostavio za danas......
Vikend rezerviran za mali odmor, malo odrađivanje nekih zadataka, ali i druženje s prirodom.... moji maleni miceki nisu me dočekali.... ni njih ni mamu im nisam vidio – sigurno su se negdje pritajili ili su otišli u bolji život...
uz ružice koje me ove godine doista vesele sretan


450


450



spremio sam nekoliko paketića blanširanog radića – umjesto da glođem neku željeznu cijev bolje da pojedem koju porciju ovog zelenja i ojačam u svakom pogledu za ovu finalnu aktivnost na poslu koja predstoji..... ali i za bjesomučno ravnanje hupsera koje moji mali podzemni podstanari neumorno rade – čini mi se da imam jednog koji voli ostavljati svoj osobni potpis .... uvijek mi ostavi neku figuricu....ali, ovaj puta u vrtu pored tikvica....namcor

450

Jučerašnja večernja „oluja“ poterala me u pidžami na terasu skupljati sve stvari – jastuci s klupica leteli su po celom vrtu i voćnjaku, plastični stolci imali su svoj ples od ograde do ograde – a suncobran, kao da vježba za atletsko prvenstvo, samo što nije poletio ko koplje prema vrtu....... no glasni zvuci „udaraljki“ kojima susjedi tjeraju vepriće i ostale nemani iz kuruze dali su naslutiti da su „nezvani gosti“ u blizini pa sam, poprilično oprezno, spremio samo najnužnije – ostatak sam danas lovio i tražio.... ipak, konačno se dalo lijepo spavati – zrak je strujio kroz prozore i donio malo svježine .... čak se nisam budio ni po čokoladu......no
Nakon jutarnje kavice pobro sam paradajzeke a male sam spremio za kumicu ..... kao i iznenađenje sa tihim škodilakom.... kada sam došo do signala nazvao sam ju i reko da ću malo svratiti i da imam nekaj za nju.... nastao je tajac i brzo pitanje... kume, a jesi stigao na servis? Prešutio sam odgovor i rekao da ću ju cimnuti kad budem kod Bile i nek se spusti dole jer nemam vremena se zadržavati.... bude se mama spustila ...kratko je odgovorila.... nasmijao sam se...točno sam vidio onu facu i pitanje iznad glave....i, dok sam prilazio Dugavama kratko sam ju cimnuo..... i, naravno, kako sam i mislio, čekala je kuma... smješkajući izlazio sam iz auta i pozdravljajući ju pitao „kaj, neće sa prdekalom imati posla?“ dok sam vadio paradajzeka i radić nešto me stislo s leđa... mala ljubimica je vrebala i čekala .... kad je skužila da je auto ugašen dojurila je ne znajući da se „više ne čujem“... malo smo porazgovarali, dao joj naručene olovke, flomastere i kemijske ( da, da, spremamo se za školu) i polako se spremao doma..... trebalo je vidjeti tu brzinu kojom je htjela nestati.... ali, bio sam brži, upalio sam auto...a ono ... .tišina.... okrenula se, pogledala me....aaaaaa.... konačno si popravio to prdekalo – dakle, ova njena iskrenost će me dotući – ali, ni to nije sve..... totalni „šok“ je bio kada je čula da sam konačno popravio i klimu - dakle, vrućine su prošle a ja se sada zaintačio srediti i taj nedostatak na tutaču.... i, naravno, morali smo napraviti jedan krug po Dugavama kako bi provjerila klimu... na izlasku mi je rekla „kume, sav si čudan zadnje vrijeme“ poljubila me i zbrisala....kiss
...nisam baš siguran što je mislila s tom izjavom, ali je istina .....u posljednje sam vrijeme sav sklon promjenama.... što silom, što milom..... sve oko mene se mijenja, ljudi, ćudi, posao, radno mjesto....pa i ja sam.... mijenjam se, u mnogo čemu, na bolje i zbog toga sam neopisivo sretan..... one druge promjene, na lošije, naravno – ne vidim i nema ih ....nono promjene poput trčanja, bezmigrenskih dana, dobrih raspoloženja koji nisu izuzeci već postaju pravilo, malo ozbiljnijeg pogleda na život...možda i malo odgovornijeg – to još nisam sasvim dokučio- realnijih stavova spram sebi samome...sve me to, nekako olujno, zapuhnulo posljednje vrijeme.... kad sve zbrojim, oduzmem... ostaje ona stvarnost u kojoj jesam i koju treba, zrelo i odgovorno prihvatiti..... zato sam sa oduševljenjem prihvatio ideju drage mi Nise da nešto promijenimo na mojoj stranici.... kada je već blog.hr promijenio naslovnicu a zašto se ne bi i ja malo promijenio.... iako sam rastrgan obvezama, iako još uvijek plovam u nekim snovima, neostvarenim željama, rado sam prihvatio ideju...no, nikako se odlučiti što i kako.... i dok sam ja mozgao Nisa je vrijedno radila...i, kao da je pronikla u moju dušu, kao da je osjetila u kojem sam sad elementu..... jutarnje kavice sada odišu nekim novim štihom.... hvala ti draga Nisa... kiss no, ideje su tek sad počele prštati...samo da me prođe ova gungula a onda.... onda ćeš opet imati posla sa svojim Smotanim.... rofl

I, prelijepo je ovaj novi dizajn ali i osjećaje koje budi, opisala draga mi prijateljica Pahuljica... kao da su i njezine riječi opisale ono što u meni tinja, što se nikada nije ugasilo....

„...sviđa mi se ona kava i novine u kutu gore desno....
...i boja stola kad sunce zalazi...
... i zamišljen čovjek koji snatri nad upaljenom, smotanom cigaretom...
... i starinski papir umrljan kanutom suzom zbog izgubljenih snova....
.... i pomislih, kako bi bilo lijepo dobiti pismo napisano na starinskom papiru, umrljano suzom, ispisano nalivperom, namirisano cigaretom....
....moram li napisati ili shvaćaš i sam da mi se ovo novo sviđa...da je tako mirno, domaće i odvodi misli u prošlost....ili možda budućnost...
.... čudno djeluje ova današnja, jutarnja kava.....
.... ostavljam ti osmijeh ispod bijelog, čipkastog suncobrana, uzimam lepezu sjećanja i oblačim bijele, čipkaste rukavice .....s njima neću pokidati niti sna....
.... moj naklon gospodine....cjelovom obavijam sve napisane riječi....“



450


A ja....ja sam s nalivperom u ruci, zamišljenim pogledom u nebo, odlučio napisati pismo..... koje, vjerojatno, nikada neću poslati.....ali, osjećaji su uz ovog gospona sa šeširom, preplavili moje misli...i, poslao ga ili ne, ostat će zapisano.... možda doista jednom kane suza i razlije tu tintu...... suza....radosnica.......a pismo.... možda ga neću niti trebati slati....možda ću ga moći dati, ili, još bolje, možda ću ga sam moći „izgovoriti“.... rolleyes



- 20:10 - Komentari (31) - Isprintaj - #

nedjelja, 21.08.2011.

prođe godišnji....

Prošlo je tjedan dana – i brzo i ne.... toliko sam toga u ovih tjedan dana proživio da imam osjećaj..... Smotani, predugo si odmarao....i paučina se na lesi napravila...eek

450

Uz nove, nepozante, očinske obveze, uspio sam srediti živicu, pokositi i livadu i mislim da će me sada „moja“ kravica spominjati.... nemam pojma kaj bu jela na putu do ispaše naughty

450

Na žalost, od četiri utvrđena ljubimca, jedna je, nadam se i vjerujem, završila u dobrim rukama.... jučer ujutro, kod postrojavanja za doručak falila je mala ljepotica.... Beti... cry

450

iako plaha, iako me držala na pristojnoj udaljenosti, jako mi nedostaje...ali i njenoj braći i sekama (ne pitajte me ko je ko, nemam pojma)...jer, došli su je tražiti na sam prag kuće... mislim da strah od tate popušta i da se, sve više kužimo... moja, preostala, tri praščića, lijepo napreduju thumbup

450

Počeli smo se i uređivati, prati...malo sunčanja za lijepu boju

450

Prva šetnja Smotanog jr. sa tatom..... rolleyes

450

Malo smo se igrali skrivača

450


450

Ovaj mali vražićak mi je srcu, jače nego ostali, priraso.. ( a obećao sam da neću raditi razliku među djecom...joojjjj)

450

no, njegove nepodopštine su me, doista, podsjetile na mene...prvo se vješto provlačio


450

A onda je izvirio....I guza je prevagnula ... opal je ko kruškica.... i dok sam mu pomogao izaći, uslijedio je drugi „šok“... mališa je, ni pet ni šest, izvalio se na leđa i...mazi me.... malo sam ga pogladio a onda sam čuo i osjetio ono što mace rade kad su najzadovoljnije...pa kaj tak mali to može delat? Preo je kao prava maca a ja sam uživao ko puran....a onda....lovi meeee nut

450

ostale dvije mace su nas gledale, pomalo ljubomorne na njega, ali, one su, ipak, malo opreznije....

450

žele prvo dobro proučiti mene kao takvoga...no, ne sumnjajte, svi me već opsjedaju i stalno mi se motaju pod nogama..... ali, ima jedna predobra vijest.... danas sam, iz daljine, vidio mamu.... polako je sve obišla, pronašla mališane (iako sam ih ja preselio i napravio im malu „kučicu“) , provela je neko vrijeme s njima dok sam joj ja priredio klopu..... izgleda doista iscrpljeno.... popapala je, mrnjauknula nekoliko puta...a ja sam, dosta odrješito, doviknuo...večeras se pojavi doma!! Ja moram delat a ti decu čuvaj prek tjedna! Ostavio sam i kontrolora... yes

450

Naravno da sam mališanima ostavio dosta vode, razrijeđenog mlijeka, malo zdrobljenih žganaca ( i ja sam to jel ko klinac i nisam loše ispal rofl) a i mami sam ostavio malo pojačanu hranu da se što prije oporavi..... ah žene...kako me testirala ovih dana....


A ja.. ja sam opet imao priliku vidjeti nešto poučno....nakon punoglavaca opet sam ulovil žabu u drugoj bačvi.... zna ona da ja ne klopam žablje krake, zato je ostavila podmladak

450

Pa sam, onako voajerski, pratio parenje Buba mara – i, samo da znate, proučio sam sve na netu i mogu očekivati puuunooo malih bubamara wink


450

Jučer smo, konačno, imali oproštajno druženje... uskoro ćemo svaki na svoju stranu i dogovor je bio ovaj rastanak obilježiti (ma ko da nama treba razloga za druženje)... skupili smo se svi...čak i naše porodilje i svi, naravno, s obiteljima.... i mali me kumić počastio svojim prisustvom.... pišulinac raste ... uživao sam u njegovom društvu, igri, puzanju ili nečem sličnom, ali i presvlačenju pelena – morao sam provjeriti jesam li zaboravio.... ( uf, sreća da macama ne trebam mijenjati pelene) belj
Kako nas je bilo poprilično organizirali smo i naše „susrete“ – bilo je tu, na brzinu smišljenih igara, povlačenja konopa – koje, ovdje bar smijem prigovoriti, nije bilo pošteno! Pa je li pošteno da žene povlače protiv nas? Nije, i ja kažem...... zato je i nepošteno da su one pobijedile ( dečki, lepo sam reko, više gemišta) no, kako god, koliko god letova i padova bilo, sve je prošlo bez većih ozljeda ..ali, pao je i dogovor – mi nećemo čekati dvadeset i više godina za obnoviti ove susrete (iako nisu Jadranski) – oni postaju tradicionalni sa istim igrama svake godine .. .dobro, već su poneki klinci kolegica smislili nove igre, ali, vijeće mudraca će odlučiti pristajemo li na to ili ne...dead
Sve u svemu, jedan od najkraćih godišnjih u mom radnom vijeku ( ne računajući ratne godine kada ga nisam niti imao) ali, jedan od onih koje ću pamtiti po mnogim lijepim trenucima...sretan

Sutra.... sve ispočetka.... do slijedećeg vikenda, nekog drugog godišnjeg... dogodine.....


450








- 18:50 - Komentari (34) - Isprintaj - #

srijeda, 17.08.2011.

Moj "čopor" :)

Dani na godišnjem polako, ali sigurno, bježe....

Nakon jurišničkog pohoda kumice, kumova i još nekih prijatelja dan je proletio baš kao i ovaj skakavac koji me opsjedao neko vrijeme i nikako da mi se makne s puta

450


Nakon uspješnog roštilja, pečene kuruze, palo je malo brčkanje u bazenu, malo nogometa nas odraslih, ali i lijepe pjesme koja me podsjetila na, ne tako davna, druženja. Danas, iako je to rjeđe, ipak uspijevamo opustiti se, prepustiti lijepome i nahraniti dušu. Doduše, nedostaju neki prijatelji, ali, možda jednom....ko zna, okupimo se opet u starom čoporu.....
Noći punog mjeseca izmame me svaku večer gledati te igre sjena i uvijek vidim neke nemani vani u obliku brezinih grana, neošišane živice.....no, sinoć sam hrabro kročio na terasu i gledao te „nemani“.....pogled mi se zadržao na livadi od koje me dijeli tek prirodna živica ... i kao da sam vidio neke sjene u pokretu...pratio sam ih pogledom i pomislio kako imam bujnu maštu...a kako je bilo, doista, svijetlo, vidio sam te sjene i u susjedovom kukuruzu...par trenutaka nakon toga začuli su se čudni prasci ( nisu od puške), lupe lonaca (ili slično) i strašna galama.....da li sam se uplašio? Neeeee..već sam bio pod plahtom u krevetu....jutros sam saznao da su veprići napravili malo reda u kuruzi ... dakle, doista sam nešto vidio....
No, kako ne bi bilo zabune, odlučio sam živicu malo pošišati... i napraviti malo bolji pogled....thumbup


450

A dok sam šišao...čuo sam neki tanki, nježni zvuk...okrenem se lijevo, desno... pogledam gore.....eek

450


Dakle, u sekundi je, ne plašeći me se, ovo malo stvorenje bilo tik uz moju nogu...iskreno, ne izgleda mi baš najbolje..... tek tada sam ugledao drugu

450

treća je prozujala ko da ima feferon vriti....zbrisala je pored mene i ugnjezdila se na zavidnom mjestu nono

450

Shvatio sam da je „moja“ maca o kojoj sam već govorio, postala majka i da je male ostavila u mojoj blizini....valjda misli da budem dobar tata, ko zna....wink.Kako su od mene te male spodobe stvarale bedaka jer nikako nisam otkrio otkuda dolaze a još manje koliko ih je, odlučio sam se malo pozabaviti njima...sakrio sam se i virio kroz prozor ko neki voajer....aha...imam vas.....


450

Mislim da ih je pet ili šest ili me i dalje motaju....ali, otkrit ću ovih dana...jedino, mamu im još nisam vidio pa sam se malo zabrinuo......no

450

Ipak, ovaj mali čopor draži mi je od onog noćašnjeg...sretan

450


I dok sam ih tako vrebao, otkrio sam da ću i žabe uskoro imati oko kuće – bačva s kišnicom ima nekoliko generacija punoglavaca rofl

450

A da bi i krtice, uskoro, mogle i glavu proviriti osim što mi ostavljaju neponovljive skulpture, mogle bi yes

450

Sve u svemu, uz predivno vrijeme, uz malo odmora i hlađenja u bazenu, uz male radove oko kuće, vrijeme provodim u brzom regeneriranju sivih stanica....jer, pola je godišnjeg iscurilo....
Jedino, malo me ljuti mobilni net koji, čim maca skoči na drvo, puca.... digitalna TV koja, svako toliko smrzne signal i onda se pitam....pa kak može tak dugo stajati na jednoj nozi....ipak, ima to i svojih prednosti..... i telefon ima slab signal ......to se zove godišnji

I, razveselila me moja noćna frajla koju sam lani „maznuo“ susjedu na Pagu.... od nekoliko sjemenki procvala je, za sada, samo ova...ali, osmjeh je zatitrao naughty

450


- 22:20 - Komentari (22) - Isprintaj - #

nedjelja, 14.08.2011.

a sada...odmor :)

Konačno sam i ja dočekao, makar tjedan dana, godišnji. Istina, jedva sam čekao petak jer sam niz s početka tjedna nastavio zaglavljivanjem u liftu, „gubljenjem“ kruha na putu kući i još nekim sitnim nepodopštinama. Petak je bio melem na ranu – dan koji sam trebao biti leteći na poslu ali već jednom i pol nogom na godišnjem. Zbog opasnosti da ne zaglavim dugo, na posao, naravno, nisam ni išao – vrijeme do polaska na ranč proveo sam u završnim pripremama, kupnji još nekih sitnica, a pri samom polasku sam kupio paprike, patliđane – za ajvar i malo nakiseliti paprika. Kako mi vrijeme baš nejde na ruku mislio sam – sad ili nikad.....
Jučer sam nakiselio paprike

350


A danas, danas sam bio malo vrjedniji i, ajvar je gotov

250


No, uz ove zimničke aktivnosti uspio sam vrijeme posvetiti i sebi. U petak sam se pripremio gledati suze Sv. Lovre – ali, mjesec, koji je već u poslijepodnevnim satima izvirio, dao je naslutiti da ću slabo moć vidjeti na osvijetljenom nebu

350

Što je noć više padala mjesec je sve više svijetlio svojom svjetlošću

350


Pa sam se malo igrao i škicao s njim kroz borove grane

350

Ružice, ove godine, nikako da se umore

350


I ne samo one, moja prijateljica nikako ne može proć a da ne svrati na moju livadu i uz bezbrižno sočnu klopu koju sam joj, proljetnim košenjem osigurao

350

Pogledom mahne

350


I dođe me pozdraviti

350


A i ja sam danas, konačno, isprobao novi bazen – i, moram priznati, uopće nije loš

250


Danas sam našao i vremena proučiti ono što sam o stršljenima uspio „naučiti“ u posljednjih nekoliko dana – naime, jednom sam već skoro zapalio kuću zbog njih pa bi sada volio, naučno, sudiozno, priči rješavanju ovog problema. Dok sam čitao kako na ulazu u svoju „kuću“ imaju stražara, koji, po potrebi, u slučaju ugroženosti, odmah dozove i do desetak vojnika spremnih do zadnjeg daha braniti svoj dom, mislio sam – ma da, kak da ne..... danas sam, u kratkim pauzama, bacio pogled prema njihovom „gnijezdu“ ....i, doista, jedan stražar, prikovan je i ne miče se – pokušao sam ga malo omesti gađajuć ga trulom jabukom, ali, bezuspješno..... nije se niti pomakao...

350


a ja, ja ko ja – morao sam provjeriti je li to čudo uopće živo, pa sam, dugim štapom, malo mahnuo – u sekundi se stvorilo nekoliko vojaka koji su, dosta dezorganizirano, krenuli na mene...naravno, zabarikadiro sam se u kuću dok frajeri ne smire strasti.......izašao sam van – a čuvarkuća i dalje u svojoj pozi.....

350


Mislim da ću pričekati jesen za riješiti se ovih divnih stvorenja – rastjerali su mi sve oprašivače cvjetova pa ove godine, prirodnim putem, imam vrlo malo oplođenih cvjetova tikvica – opet sam se moro igrati naučnika i kistom, s cvijeta na svijet, izigravati neku radilicu....

No, kako god, pravi tjedan godišnjeg još nije počeo a ja sam, planiranu zimnicu, spremio ...i sada, sada se mogu preorjentirati na druge posliće ...i, naravno, odmor...za sutra je već kumica najavila dolazak na roštilj i sve ostale aktivnosti koje idu kad su oni tu.....

- 23:40 - Komentari (19) - Isprintaj - #

utorak, 09.08.2011.

jedan od "onih" dana :)

Tjedan je počeo...blago rečeno.... zanimljivo...

Kako posljednje vrijeme spavam malo duže, kvalitetnije....tako je svako jutro prava noćna mora za ustajanje – doduše takav sam uvijek ujutro..... i, još pomalo snen, dođem u firmu, parkiram, izlazim..a ono... kanonada uvreda na račun mog, skoro, desetogodišnjaka...pih, lako je tebi, draga „mama“ prigovarati za moj auspuh kad si se ponovila novim tutačem ( doduše, bilo je to prije tri, četiri godine a?)..... no, siguran sam, ako je do tada još dremuckala tada se sigurno razbudila.....ja ne, jer i tako unutra niš ne čujem ....muzika koja od jutra donosi dobro raspoloženje i dalje je svirala u mojoj glavi...samo sam vidio da mi je nešto, široko otvorenih ustiju, govorila.... "dobro jutro i tebi!" belj
I , krenuo je jutarnji muving – trči u drugu sobu, napravi ono, daj ovo... u jednom trenutku, ulazeći u sobu, noge su se smotale i letio sam ko betmen po sobi – ko ju tako dugu stvori? Ko je maknuo onaj stol – nemam se za kaj primiti..... i „u prolazu“, u tom letu, pokušao sam se „zaustaviti“ uz pomoć stolice..... genijalna ideja!? burninmad Stolica ima kotačiće i lepo se koturala za mnom.... i, kad sam konačno, aterirao, prizemljio se....točka na I bila je stolica....jer, naravno, kao nešto najvoljenije nisam je ispuštao iz ruke.... kad je prošlo hopsanje stolice po mojoj glavi, prsima, nogama – morala je, kao prava ljubav moga srca, izmijeniti sve poze, nastao je tajac.... tišina...sve se smirilo...od maloprijašnjeg monologa koji je zvučao kao ono grebanje prilikom spuštanja kotača na avionu, od jednog glasnog aaaaa moje cimerice .... nastupila je gromoglasna tišina – mislim da se čuo i galop žohara negdje iza ormara..... polagano sam pomaknuo jednu pa drugu nogu...miču se, dobro je... sa stolicom prek ruke ( da, još uvijek ljubljenu držim u strasnom zagrljaju) pomaknem prste, malo ruku – jednu pa drugu...ok je, sve na broju....glavu sam lagano okrenuo na jednu pa na drugu stranu.... činila mi se cijela vječnost dok sam prozivao dijelove tijela...ali, prošla je tek koja sekunda...dovoljna da je cimerica već stajala nad mojim, totalno rastepenim tijelom, da je „mama“ uletila u sobu, ponovno protestirajući, „kristuš jedan, pa kaj je sad?“blabla.... i kada sam konačno shvatio što se dogodilo počeo sam se smijati ko luđak...naravno, i moje drage cure nisu zaostajale ...vjerojatno je to ličilo na pravi dernek kada je, desetkovani ostatak hodnika, doletio pred sobu ....doduše, malo su ostali bez teksta...ja na podu, stolica u zagrljaju, a smijeh se ori na sve strane......i, čarobno pitanje „pa kaj dela?“ ... nisam mogao odoliti...“vježbam – jutarnja gimnastika, nisam stigao doma“ ...pa stvarno... nemam pojma kaj bi delal na podu u ovoj pozi, sa stolicom u naručju....osim..vježbao..... naravno da su moje cure imale sto i jednu za dodati, naravno da se od smijeha nisam mogao dići....i, badave sam pružao ruku ( onu u kojoj nije bila „ljubljena“ ) prema „mami“ da me digne....osim kaj je htela sesti na moju ljubljenu ( a to joj nikako nisam mogao dozvoliti..ona je...ipak...moja!) njen zarazni smijeh nije dozvoljavao ni meni samom da poduzmem neke aktivnosti u tom pravcu..... na kraju, sela si je pored mene na pod....dok ju nije huja prošla..... a onda, vrlo oprezno i nježno, odbacila je moju dragu .... stolicu sa mene (moram priznati da je baš bila strastvena..... zagrljaj ili bolje rečeno klinč u koji me uhvatila bilo je nešto najjače što sam posljednjih godina osjetio na sebi), i uz još uvijek vidan osmijeh, pomogla mi u pridizanju.... iskreno, bojao sam se ustati – jer, sve bu me bolilo – no, izgleda da je smijeh, unaprijed, sve izliječio....osim pokoje masnice (to je od drage), male šljive pod okom ( ipak je dobro ne nositi uvijek očale hihi) sve je super prošlo...... no, cjelodnevna tema svih komunikacija bio je...“betmen“..... da mi se ovo dogodilo prije dva tjedna – vjerojatno bi danas jaukao od bolova – ovako, jedino kaj mogu reć – bio je to vrlo dug i uspješan let......thumbup
No, kako je danas već drugi dan ovoga tjedna ...valjalo je očekivati neki novi potez..i, naravno, dogodio se...... to je kad pokušavam dva posla raditi odjednom.... lepo sam si skuho kavicu, pripremio sve za jutarnji raport a dok sam ga čekao, usput sam, pripremao materijale za neki sastanak i, dakako, pijuckao kavicu....zazvonio je telefon.... hm..... srećom......kava se već malo ohladila..... uzeo sam šalicu, party prinio uhu i.......ne, neću reći što sam tada izgovorio umjesto.......jaaaa saaaaam ...dakle, da mi je neko to pričao vjerojatno bi mu rekao ti si lud..ali, to sam ja...pa ću reć..a stvarno sam smotan! Onako nakavenisan, odradio sam jutarnji raport i najavio gibanje s posla.... pa ček, ček...imaš sastanak!... da, znam, javi da ću malo kasniti..... odjurio sam doma, na brzaka se istuširao, oprao kosu i, ispod čekića, ( po drugi put danas) krenuo u nove radne pobjede.....sretan
Konačno sam stigao doma....izgleda da je ovo „onaj“ tjedan, a danas je..:“jedan od onih dana“.... uspio sam se zaliti i kokakolom....namcor
Mislim da je vrijeme da da više niš ne delam..ko zna kaj bi se još moglo danas dogoditi.... ali, idem još smotati koju cigaretu za sutra – valda bum to napravil kak treba smokin

A ovu pjesmu, sa puno inspiracije uz pratnju smijeha i dodatak „a draga pjeva“, otpjevala mi je „mama“ dok sam u zagrljaju ljubljene stolice ležao na podu – meridijan 16,1 kota..... hvala „mama“ – iako, nikad neću shvatiti kako tako brzo možeš „muzički“ djelovati? pjeva




- 20:10 - Komentari (29) - Isprintaj - #

nedjelja, 07.08.2011.

malo drugačiji vikend...

250



Malo drugačiji vikend od uobičajenih. Osim što je trajao duže bio je poseban na poseban način... Dan Domovinske zahvalnosti, sjećanje na dragog prijatelja, uz njegovu obitelj i naše drage prijatelje, ove sam godine obilježio na drugačiji način. Vjerojatno je krivo i moje opće stanje koje me posljednje vrijeme pomalo zbunjuje....kada sam predložio ostalima svi su prihvatili....samo, svi su sumnjali da će i Draga prihvatiti...... jer, ona taj dan, iako mnogi su joj takvi, želi biti što bliže svom voljenom.... kada sam ju u četvrtak nazvao, predložio malo drugačiji dan...zastala je...osjetio sam suze ali sam mudro šutio...putio sam je.....tiho, gotovo šaptom je rekla....OK...može...ali, poslije mise i poslije Mirogoja.....naravno, nisam ni mislio odmah ujutro.....i iako je odmah pitala što treba donijeti, treba li što skuhati, iako sam osjetio dozu oduševljenje, iskreno, bojao sam se da će, kad je obuzmu osjećaji...javiti da ne dolazi......svaku sumnju otklonila je kratka poruka...krećemo.... dio ekipe veće je bio tu, neki će doći kasnije a neki s njom.... bio sam pomalo smušen...jer, htjeli smo drugačije ....
I taman dok su dolazili, po drugi smo put uvježbavali jednu našu izvedenicu..... pogledali smo se.....zastali...a ona, izlazeći iz auta, sa jednim predivnim osmjehom, tiho je rekla...nastavite, molim vas......bilo je malo teško....ali, to smo i tako planirali...jer u toj je pjesmi, njen Dragi a naš prijatelj imao „posebnu rolu“.....teško je njega zamijeniti...ali, potrudili smo se.... u jednom je trenutku prišla, stavila ruku na moje rame i tiho mi šapnula....hvala ti....često se sjetim ove pjesme i drago mi je da sam ju opet čula...i, znaš, skoro si dobar kao on.... – naravno, mislila je i na sviranje gitare ali i na pokušaj „preuzimanja“ njegovog dijela...no, koliko se god trudio....prijatelju, nedostaje mi naše zajedničko sviranje, tvoje vratolomije, ti......i tek nedugo sam nakon dugo vremena počeo malo prebirati žice....ali uvijek, baš uvijek, sjetim se tebe.....
Nakon, neplaniranog dočeka, malo smo se opustili..... krenuli su razgovori, uobičajeni, što ima novog, kako je ko..... prijatelju, tvoj sin je s velikim oduševljenjem uz svoju ljubav, uživao u svim prisjećanjima koje smo, sada u jakom sastavu, sa puno smijeha i pokojom suzom, evocirali... čak se i Draga prisjetila nekih situacija koje smo mi, velike face, htjeli prešutiti,, ( a tako je svaki puta..uvijek se sjeti nečega što bi mi rado zaboravili..)
Iznenađenje je bila i mala kumica koja je planirala vikend provesti kod neke prijateljice....ali, kad je vražičak izletio iz auta odmah su se sve nemani u okolini prestrašile..... kumeeeeee evo i meneeee .... sve u svemu, predivan dan, ispunjen predivnim prijateljima i uspomenama ....iako, iako sam već bezbroj puta ponovio njegove posljednje riječi....opet sam morao, Dragoj i sinu, ponoviti ih...“reci im da ih volim i ljubim....i nađi im se pri ruci ako zatreba“ Bio je to ispunjen dan....ponosom, sjetom, tugom ali i radošću....
Bližila se večer, polako su svi odlazili....ali, vražičak je imo nekaj za reć...“kume, mogu li ja ostati s tobom?“ ...naravno, kumovi nisu imali ništa protiv i tako sam, neplanirano, dobio i društvo za vikend......čim su svi otišli napravila je plan za subotu.....“budeš mi pohao tikvice? Ja bum ih ubrala.....“ „bumo rezali živicu? Vrbe? A da napravimo kocke od vrba?...:“ previše je to bilo želja za zapamtiti a kamoli za ostvariti...zato smo, u subotu, krenuli redom....
Malo smo frizirali vrbe..... malo smo uredili cvijeće i ostale biljke.....pobrali mahune i radić, pohali tikvice

450

450



A najviše me raspametio moj blu mun koji je, svojim mirisom i ljepotom, plijenio pažnju sretan


450

U međuvremenu smo malo igrali i badminton, malo lovice, malo proučavali prirodu (to ona stručnim okom gleda i uči me koji je koji poljski cvijet) rofl
Navečer je, umorna i zadovoljna, zaspala prije neg je legla.... prvi je puta, tu na kući, moja velika kumica spavala sama...doduše, u petak je rekla „probala bum sama spavati“....i, proba je uspjela....ne treba joj više kum u blizini, već je, za promjenu, moram braniti iz prizemlja....“ti spavaj dole ako neko naiđe da me braniš“
Danas smo, nakon što smo sve pospremili, krenuli doma.....čim sam upalio auto vidio sam njezin pogled u retrovizoru...nije trebala sekunda da progovori „pa kaj još nisi popravio to prdekalo?“ nasmijao sam se, pojačao muziku... i krenuli smo doma....negdje kod Bile kod Dugava rekla mi je...ne moraš me doma vozit..iskrcaj me negdje usput....pogledam ju začuđeno i taman da ću nešto reć...a ona doda „ pa ljudi imaju popodnevni odmor a tvoj auspuh bu pol Dugava zbudil“..naravno da sam ju iskrcao pred kućom gdje ju je „preuzela“ kuma.... nakon što me izljubila tiho je rekla...pitaj tatu on ima dobrog majstora.....stvarno mala odrasta – počela mi je opasno „spuštati“....mad
Iako je bilo planirano da sam slijedeći tjedan na godišnjem....ništa od toga....nadam se, onom slijedećem tjednu.... kako god, ovaj, malo produženi vikend, napunio mi je baterije – i emotivno i u svakom drugom pogledu.....
A nisam zaboravio ni svog gospon Kiru....on uživa na godišnjem a ja...ja uživam u svemu onome što je do sada od mene napravio....ne mogu a ne reć.... ne veselit se....noga.... to moje sputavalo kao da drugačije diše, kao da konačno živi moj život a ne ja njezin.... čak je dozvolila i ples s kumicom na travi, u prirodi..., a glava....ona doista sada radi punom snagom...ne gubi energiju na boli, ne gubi se u nekim vrtlozima, ruke...rade punom parom i ne bune se, ne trnu, ne grče se, dišem punim plućima i kao da su sve zdravstvene teme pale u drugi plan...tek povremeno peckanje u leđima podsjeti me da se treba malo i poravnati......iskreno, toliko sam sretan da se bojim radovati...ali, ne mogu izdržati, radujem se ovom novom stanju i zahvaljujuć njemu čini mi se da je i osmjeh prisutan od buđenja do večeri...thumbup




A ovu pjesmu stavljam zbog tvog Malog.... i on je nama priredio iznenađenje.... uz predivne pjesme kojima nas je počastio ovu je odsvirao na tebi omiljenom instrumentu, gitari...i otpjevao sa toliko emocija da smo svi....zapeli...., malo ju je „preuredio“ i prilagodio Vama dvojci....pokušao sam ga pratiti, ali kad je došao do dijela „..onda je došla devedeseta.........“ pustio sam ga ..jer, pjevao je Tebi......






- 18:50 - Komentari (23) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.08.2011.

Prijatelju, nedostaješ

Još jedan smiraj...još jedno predvečerje bolnog sjećanja. Prijatelju, znaš li da na tebe sve češće mislim, da se sve češće prisjećam naših zadnjih dana, trenutaka.... i, ma koliko htio ili ne, naši posljednji razgovori dobili su svoj svjetionik... tvog sina, koji je bio mali pišulinac dok smo o njemu razgovarali u rovovima, zaklonima, podrumima i često smo, gledajući slike, zamišljali u kakvoj će Domovini odrastati, koje će škole završiti, kakve će želje imati... već tada si imao „planove“ za njega...ali, često smo uz smijeh znali završiti razgovor...ma bit će najbolji.... jer, iskreno, uz onu ljubav koju sam osjetio i kod tebe ali i kod tvoje Drage, nisam niti posumnjao da može biti drugačije... imat će vašu ljubav, imat će vaš oslonac, odrastat će uz predivne roditelje...... No, život je htio drugačije.... odrasta uz majku, predivnu majku....i uz predivne uspomene na tebe..... znaš li da, kada traži i žudi razgovarati o tebi zna reć..“sjećam se....“ ma, znam, sjeća se da smo o tome već razgovarali...ali, toliko je željan oživjeti te kroz te razgovore da ni sam više nisam svjestan da sam mu sve već nekoliko puta rekao.... a on želi još...jer, za njega život nije stao, on je na pragu predivnog života... znam, znam da znaš kako je dobar, kako dobro uči, kako ide, gotovo utabanim putem, sa povremenim preprekama kao i svi u životu...ali, prijatelju, veseli me svaki njegov „zaron“...jer iz svakoga nauči o životu nešto novo... iz svega, baš kao i ti, izvuče ono najljepše.... ljubav – ona mu ne nedostaje ... pun je pažnje i brige za majku, tvoju Dragu, veseli se svakom njenom osmjehu, svakom danu u kojem ne vidi suze... da, još uvijek se bolno sjeća tebe...ali, moram ti priznati... ponekad i suze dođu od smijeha.... ponekad, kad sam i sam u elementu, znam prepričati neke naše zgode – tebi dobro znane – od poderanih hlača do izgubljene tenesice na, još neuređenom i zapuštenom, Bundeku.....i šepavog hoda doma na poprilično hladnom i mokrom asfaltu... da, predivna su to sjećanja koja rado spominjem baš njima .... a mali, čini mi se da ide tvojim stopama – pun je unutarnjeg „nemira“ i čini mi se da vrlo lako zapada u situacije u koje smo i sami, u svojim nestašlucima, znali upadati.... a bili smo, priznajmo, stariji od njega – no, ni to nas nije sputavalo da svoju šaljivu ćud dijelimo s drugima – sjećam se kad si upoznao Dragu – no, ona taj dio u svojem prepričavanju dovodi do usijanja – nedugo smo se dotakli te teme ( ne, ne sumnjaj – povod sam bio ja) i doslovno sam završio na podu od smijeha – sjetio sam se one tvoje face, onog izbezumljenog pogleda i nje, onako „samouvjerene“ i sigurne u sebe .... često si mi uzor ( iako mogao si biti i bolji) u takvim situacijama ... predivno je biti s tvojima i biti s tobom.... predivno je znati da si još uvijek jednako prisutan u našim srcima....i, znam, znam da te brine kako Draga izlazi na kraj sa svime...ali, ne brini.... ima nas, uvijek neko uskoči ako zatreba, uvijek je neko jako pametan kad treba savjet...ali, znaš ti i svoju Dragu .. nesalomljiva je pred svima...... a sama najbolje zna kako joj je – iščitam ponekad to u njezinim očima...i znam, znam da joj je tada dovoljan samo jedan prijateljski zagrljaj i da je kao nova.... i u tom zagrljaju osjetim suze, osjetim kako se cijeli njezin film života vrti....ali, kada se odmakne, kada me poljubi u obraz i tiho prošapće.... hvala ti prijatelju...onda znam ... znam da će uvijek kada zatreba znati kome se javiti – i zato ne brinem.... znam da si uz nju, da joj daješ snagu, a mi smo tu, kao mali potpornji koji rado uskačemo kada treba obaviti neke sitnice.... skrenuo sam...kao i uvijek jer me promišljanja o tebi uvijek odvedu u nekom drugom pravcu.... htio sam ti reći o tvom malom svjetioniku .... onaj mali pišulinac se zaljubio... prijatelju...on se stvarno zaljubio.... i predivno ga je gledati kako je ushićen, kako je sretan.... predivno ih je vidjeti kad odlaze u kino, šetnju.... osjeti se „ono nešto“ ... ma da, znam, to je prva prava ljubav..... morao sam upoznati njegovu ljubav, inzistirao je.... osjećao sam se počašćeno.... i predivna je djevojka.... kada sam sa Dragom razgovarao o njegovom „novom dijelu života“ bila je toliko sretna, toliko razdragana.... obožava tu djevojku, a i ona nju.... zamolila me za neke „muške“ razgovore s malim...pa smo se sjetili moje zgode sa majkom kada me pokušala uputiti u život.... sa rizikom da će sve ispasti „lakrdija“ poveo sam „ozbiljan“ razgovor sa tvojim sinom...i, znaš što? Uživao sam u tom razgovoru... ne, ne trebaju njemu nikakve instrukcije... u današnje vrijeme sve su informacije dostupne, sve se zna..ali, osjetio sam, trebao mu je razgovor sa prijateljem... i, zahvalan sam mu što me tako doživljava.... i sad se, siguran sam, pitaš „ma kaj je to od tebe mogo naučiti?“ ma znaš ti... samo sam mu rekao da mora uvijek biti pažljiv, nek uvijek u njemu bude taj romantičar koji se iscrtava u očima ( a to si ti kriv, to su tvoji geni) i neka uvijek pazi na voljeno biće ... nisam puno mudrijao...završili smo na nekim našim situacijama, životnim situacijama – poput one kada si se spremao zaprositi Dragu..... do detalja sam mu sve rekao ... uživao je.... bio je ponosan na svog tatu.... baš ste mi pravi romantičari...a Draga ona sve to poprati pogledom, osmjehom i pokojom riječi..... njena odobravanja su me oduvijek fascinirala – ništa, baš ništa nije trebala reći – dovoljno je bilo pogledati joj u oči......

Prijatelju.... ove sam godine odlučio malo drugačije biti s tvojom obitelji na sutrašnji dan..... htio sam u drugom ozračju prisjetiti se onog nesretnog metra koji nas je dijelio, naših posljednjih trenutaka, mojih laži da će sve biti u redu ......i siguran sam da si sretan zbog toga.... iako sam ti danas, razgovarajući s tobom u tvom novom domu, rekao planove, moram ti reći da su tvoji oduševljeno prihvatili.... sutra, nakon Mise, nakon molitve i razgovora s tobom, doći će na ranč...dogovorili smo malo druženje, opuštanje... naravno..... nisam zaboravio ni ljubav tvoga sina - i ona dolazi.... dolaze i naši zajednički prijatelji – svi koji se redovito okupljamo sa tvojom obitelji....i, siguran sam da će ovaj malo drugačiji dan biti još više ispunjen tobom, još više ćemo u opuštenoj atmosferi imati prilike sjetiti se, prisjetiti se mnogih naših nepodopština..... i da, sjetit ću se opet tog prokletog metra....

Prijatelju, ma koliko vremena prošlo.... ja još uvijek ne vjerujem da te nema, ne vjerujem da sam tvoju glavu držao u svom krilu, ne vjerujem ...... ne vjerujem koliko je velik i proklet taj jedan metar i što sve može odnijeti u životu...... uz tvoje najmilije sve je stvarno, istinito....ali, kada pogledam sada odraslog pišulinca vidim nešto u njegovim očima... ponekad, kada me pogleda, imam osjećaj da si to ti..... hvala ti prijatelju što si me toliko „zbližio“ sa svojom Dragom, što si me doživljavao kao iskrenog prijatelja i to prenio na nju, hvala ti jer..... upravo zbog tog prijateljstva imam čast gledati odrastanje tvog sina, imam čast svjedočiti mnogim lijepim ali i sjetnim trenucima, imam čast biti, na ma koji način, dio njihova života.... hvala ti prijatelju na toj časti......jer onaj osjećaj gorčine, krivnje što sam te pustio na „svoje“ mjesto teško može što isprati...ali, sreća koju osjećam uz tvoje najmilije melem je na moje rane, znam da nikada nisu pomislili ono što ja stalno mislim....... i što će me stalno proganjati.....

I, kako sam ti i obećao, ponio sam gitaru.... želim tvome sinu pokazati kako smo šašavi bili, želim mu prezentirati onu našu pjesmu...i, siguran sam, ni Draga neće moć ne pridružit nam se.... njima je to iznenađenje...a mi ostali... malo smo, priznajem, vježbali... a ipak su mi, prijatelju, malo zakržljali prsti..... ipak sam i riječi zaboravio.... doista želim prijatelju tvojoj obitelji pružiti jedan drugačiji ovaj dan..... i ja, i svi mi.....

Prijatelju, nedostaješ........

Hvala ti ......



A ovu smo pjesmu, zajedno, ni sam ne znam koliko puta pjevušili....samo da ne čujemo buku oko nas........ i svaki put kad ju čujem vidim nas dvoje kako teatralno skidamo šljemove, širimo ruke i pjevamo iz sveg srca.... a srce...ono se stegne, misli polete i oživljavaju zadnji razgovor...........mjere pogledom onaj prokleti metar......






- 20:00 - Komentari (17) - Isprintaj - #

< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

O blogu
Kada sam se prestao okretati
Koraci su postali laki...
Nisam prestao misliti...
Niti želim zaboraviti....
Samo.... želim živjeti....





Neka niko ne dira u naš mali dio svemira....

svemir,svemir

 photo kava2.jpg



kavu/e molim:)


Counter
Vas je bilo...













Od drage Mirjam...
Kada Vas neko podari svojim strpljivo prikupljanim raznim dijelovima jedne cjeline, kada u njemu probudite želju da umjesto u svom domu ovdje ostavi svoj trag začinjen tim predivnim snažnim mislima ali i nečim iskreno toplim, ljudskim, prijateljskim... kada Vam uz taj komentar još doda „... prisjetih se i potražih nešto....što sam spremala za post........i nisam stigla.... a, evo, neka je tu.....kod dragog odmotanoga smote.....našega Kikija.....;-)“- tada Vam je srce, ma koliko „bolesno“ veliko da primi svu tu prijateljsku ljubav....a opet... tako malo i neiskusno da istom snagom to širi dalje... tada, možda postajem „nemoćan“ ali...postajem i odlučan..... slijedit ću draga Mirjam, i ne samo ove, tvoje predivne misli, citate koje tako brižno prikupljaš i podsjećaš nas na njih – kao i na ovaj na koji sam gotovo zaboravio a kojeg iskreno želim živjeti, biti dio tog predivnog zapisa.....

Otvoren si za sreću svoje obitelji, za sreću svojih znanaca i prijatelja. Oni trebaju tebe, tvoju dobrotu, tvoj osmijeh, tvoje srce. Ako si sebičnjak i misliš jedino na sebe, zapravo si suvišan i samo na teret drugima, a možda i sebi samomu. Nemoguće je da sebičnjak bude sretan.
/Phil Bosmans/
/hvala Mirjam/



Khevenhiller
(mojoj majci)

Nigdar ni tak bilo
da ni nekak bilo.
pak ni vezda ne bu
da nam nekak ne bu.

Kajti: kak bi bilo da ne bi nekak bilo,
kaj je bilo, a je ne, kaj neje nikak bilo.

Tak i vezda bude da nekak ne bude,
kakti biti bude bilo da bi biti bilo.

Ar nigdar ni bilo da ni nišće bilo,
pak nigdar ni ne bu da niščega ne bu.

kak je tak je, tak je navek bilo,
kak bu tak bu, a bu vre nekak kak bu!

Kajti nemre biti i nemre se zgoditi,
da kmet ne bi trebal na tlaku hoditi.

Nigdar još ni bilo, pak nigdar nemre biti,
da kmet neje moral na vojščinu iti.

Kajgod kadgod bilo, opet je tak bilo,
kak je bilo, tak je i tak bude bilo.

Kak je navek bilo, navek tak mora biti,
da muž mora iti festunge graditi,

bedeme kopati i morta nositi,
z repom podvinutim kakti kusa biti.

Kmet nezna zakaj tak baš mora biti
da su kmeti gladni, a tabornjiki siti.

Ar nigdar ni tak bilo da ni nam tak bilo,
pak nigdar ni ne bu da kmet gladen ne bu,

kajti nigdar ne bu na zemlji ni na nebu,
pri koncu pak Turčin potukel nas se bu.

A kmetu je se jeno jel krepa totu, tam
il v katedrale v Zagrebu,

gde drugog spomenka na grebu mu ne bu
neg pesji brabonjek na bogečkem grebu.

( Miroslav Krleža )






..... i... meni.....