srijeda, 31.12.2014.

Srce od vatrometa

(srce uočila Zvonka)

Svako dobro svima koliko vas ima. Želim vam svima sretnu i srčanu novu godinu i da se zarazite sa srcima ako već niste i da tu bolest prenesete na sve oko sebe. Radost, sreča, osmijeh, ljubav, prijateljstvo, mir, zdravlje, blagostanje i dobrota neka budu trajne posljedice koje će ova bolest ostaviti na vama. Želim vam da se nikada ne riješite ovih simptoma. Živjeli!


19:15 | Komentari (17) | Print | ^ |

utorak, 30.12.2014.

Srce nošeno vjetrom





19:15 | Komentari (8) | Print | ^ |

ponedjeljak, 29.12.2014.

Srce u oblačku



Ovako izgleda ljubavna poruka indijanaca. Poslao ju je mladi Pas Koji Laje svojoj simpatiji na Taši Taši Tanana messenger. Radi tako da plješčeš iznad pepeljare i tako oblikuješ oblačak sa porukom. Poruku sam fotografirao i odnio sudskom tumaču za indijanske poruke na prijevod. Poruka je poslana izvjesnoj skwo Mica Maci Velikoj i piše kako se raduje Velikom Suncu i Kupoli Ispred Mora i Crvenoj Slami u Busenovima i još svašta nešto da te glava zaboli od slikovitosti izražaja. Ovakvim porukama se još služe samo stare indijanske loze. Novije generacije su prihvatile tehnologiju pa koriste SMS-ove, e-mailove i ostale opcije slanja poruka, a porukatori su svoje šarene sličice i naljepnice koje svakodnevno šaljemo preuzele upravo od tih istih indijanaca.


19:15 | Komentari (5) | Print | ^ |

nedjelja, 28.12.2014.

Srce u oku

U pokušajima fotografiranja srca na nosu, ranije objavljenoga, prilikom pregledavanja fotki, pronašao sam i ovaj maleni srcoliki odraz u oku. Ne znam čemu pripada, ali ima potencijala da postane novi logo.



19:15 | Komentari (7) | Print | ^ |

subota, 27.12.2014.

Srce na jabuci



Kupim ja tako neki dan jabuku. Izađem iz dučana i da ću je zagristi, kad mi ispadne iz ruke, a kako jabuka ne pada daleko od stabla, vidim u blizini bukvu. Naravno da je bila šuplja. I dok sam se saginjao da podignem jabuku, zaboli me glava, pa se sjetim kako mi je tata znao govoriti "i zub boli kad je šuplji", što me sjetilo da imam nekih ne riješenih poslova sa zubarom. "Oko za oko, zub za zub" reko ja njemu dok sam sjedao na njegov stolac, a on me samo čudno pogledao i mudro uzvratio, da ako je tako svi bismo već bili sijepi. To i nije tako loša ideja, jer ljubav ipak ne gleda očima, već dušom. Zato i je krilati Amor na slikama slijep. A kako je srce obitavalište duše, ja se uopče ne čudim što sam ga našao na jabuci.


19:15 | Komentari (5) | Print | ^ |

petak, 26.12.2014.

Srce na zebri




19:15 | Komentari (10) | Print | ^ |

četvrtak, 25.12.2014.

Slučajno srce na drugim blogovima

Nisa Na četvrtoj fotografiji nalazi se prekrasni list u obliku srca u moru, i meni još interesantnije, srce od morske pjene.
modrinaneba Srce na čelu Mposice.
Mayday Srce na macinom trbuhu.
20 do asa Srce od kave, list u obliku srca i srce na panju.
blueVeki Ova je malo teža za vidjeti, ali... Potrebno je spojiti krajnje točke kose, i njihov ukupni opseg daje prekrasno srce.
Lilianke Jedno srce naopačke, u rasporu između lišča malo lijevo i prema gore od sredine, i još jedno od lišča točno ispod njega.
Zvonka Na trečoj fotografiji treča maca ima naopako srce na vratu.
DOMENICO Srce na asfaltu.
Ima još jedno prekrasno srce od čokolade na blogu od Annaboni od 7.12.2014. ali neću postavljati vezu, jer vam je sigurno dosta slatkoga za ove blagdane.

Ovo sam izdvojio po sječanju, pa ako se netko osječa izostavljen, ja se ispričavam.


19:15 | Komentari (16) | Print | ^ |

srijeda, 24.12.2014.

Srce od svjetla



Najveća je ljubav

Kad bih jezicima ljudskim i anđeoskim govorio,
a ljubavi ne bih imao,
mjed sam onda što ječi ili cimbal što zveči
I kad bih dar prorokovanja imao
i znao sve tajne i sve znanje
i kad bih svu vjeru imao, tako da bih i gore premještao,
a ljubavi ne bih imao - ništa sam.
I kad bih razdao sav svoj imetak,
i kad bih predao tijelo svoje da se uzvisim,
a ljubavi ne bih imao, ništa mi ne koristi.
Ljubav je strpljiva, dobrostiva je ljubav,
ne zavidi, ljubav se ne hvasta, ne nadima se.
Nije nedolična, ne traži svoje, nije razdražljiva, ne pamti zlo;
ne raduje se nad nepravdom, a raduje se s istinom;
sve podnosi, sve vjeruje,
svemu se nada, sve trpi.
Ljubav nikada ne prestaje.
A prorokovanja? Prestat će.
A jezici? Umuknut će.
A znanje? Nestat će.
Jer djelomice spoznajemo i djelomice prorokujemo.
A kad dođe savršeno, nestat će ovo djelomično.
Kad bijah djetešce, govorah kao djetešce,
mišljah kao djetešce, rasuđivah kao djetešce.
Kada postadoh odrastao čovjek,
odbacio sam djetinje.
Jer sada gledamo kroza zrcalo, u zagonetki,
a tada - licem u lice!
Sada spoznajem djelomice,
a onda ću spoznati posvema,
kao što sam i posvema spoznat.
Sada pak ostaje vjera, nada, ljubav,
ovo troje,
a od njih najveća je ljubav.

(Prva poslanica Korinćanima 13)




Sretan Božić i svako dobro želim svima od srca!


19:15 | Komentari (12) | Print | ^ |

utorak, 23.12.2014.

Ranjeno Srce





19:15 | Komentari (7) | Print | ^ |

ponedjeljak, 22.12.2014.

Palo srce




19:15 | Komentari (9) | Print | ^ |

nedjelja, 21.12.2014.

Srce na obrazu



Današnja natjecateljica u "Srce na meni" dolazi nam iz jedne potpuno drugačije discipline. Naime prije nego što se prijavila na ovo natjecanje, sudjelovala je u natjecanju u ronjenju na dah, gdje joj se dogodila manja nezgoda ili bolje reći zgoda. Dok je davala sve od sebe, pokušavajući pobjediti, zadržavajući dah, desni obraz joj se toliko izobličio da se preoblikovao u srce, što joj je sa jedne strane omelo koncentraciju i onemogučilo pobjedu u ronjenju na dah, a sa druge strane stavilo je u ulogu favorita u natjecanju "Srce na meni".


19:15 | Komentari (4) | Print | ^ |

subota, 20.12.2014.

Srce od pizze

Domaća pizza, pečena u pečnici gotovo uvijek nam ispada malo skliskija od one kupovne. Tako je i moj današnji primjerak pronašao put do srca, tako što je materijal sa pizze odklizao sa tjesta načineći krasno srce.


19:15 | Komentari (11) | Print | ^ |

petak, 19.12.2014.

Srce od krumpira do pola


(Srce uočio i fotografirao
U pole pretočio i servirao
Mene mučio i provocirao
Slinom ih močio i konzumirao
GP-ZG)


19:15 | Komentari (8) | Print | ^ |

četvrtak, 18.12.2014.

Srce na pomfritu



Svi na pomfrit stavljaju sol, samo Justin Bieber.


19:15 | Komentari (4) | Print | ^ |

srijeda, 17.12.2014.

Srce od čipsa



Dobio sam ga za prošli Božić. Od tada smo nerazdvojni. Nosim ga svuda sa sobom. Uz mene je kada sam tužan, i dovoljno je da ga malo pogledam pa da me razveseli. Da nije njega, vjerojatno ne bi bilo niti ovog bloga. U njemu vidim odgovore na sva pitanja koja me muče. Čak sam na njemu uspio pofotkati ovaj srcoliki čips. To je moj dragi tablet.


19:15 | Komentari (4) | Print | ^ |

utorak, 16.12.2014.

Srce od krumpirove kore




I tako, dok sam radio jedan meni vrlo drag posao ili bolje reći hobi, a to je guljenje krumpira, nisam niti slutio da je vani ponovno počelo kišiti. I tko će sad ponovno oblačiti odjelo za kišu i ići u polje po još jedan krumpir, koji mi fali, jer pripremam ih jedino friško ubrane. Ali šta je tu je. Ne budi ljen, obučem ja odijelo, navučem čizme, uzmem lopatu i zaputim se u polje. U međuvremenu vani je počeo puhati vrlo snažan vjetar. Vjetar mi je nosio kišu u lice, a ona se sa lica cjedila niz vrat, pa skroz ispod jakne. Nakon nekoliko minuta hoda voda mi je došla do gača, a dok sam stigo do polja već su i čarape bile poplavljene. Postavio sam si pitanje dali možda trebam novi pristup navikama, ali sad šta je tu je. Voda mi u tom trenutku nije bila jedini problem. Snažan vjetar koji je puhao, odnio mi je sve zastavice kojima su bile označene mine. Sada mi je bilo malo blesavo vračati se doma bez krumpira, kad sam već toliko pokisnuo. I krenem ja tako u polje po sječanju, izbjegavajući mine. Dođem do mjesta gdje sam posadio krumpir i počnem kopati. Čizme su mi sada već bile prepune blata i teške. Kad najednom, niti sto metara od mene lupi grom usred polja i aktivira jednu od mina. Krumpiri poletješe u zrak i jedan padne točno ispred mene u rupu koju sam iskopao, a ja si pomislim, sreča moja da ne moram dalje kopati. Nešto kasnije kod kuće, gulim ja taj krumpir sa "neba" i taman dok sam htio odstraniti udubljeni dio kore, zazvoni telefon. Supruga se javi, nasmješi se u slušalicu, spusti je i kaže: Dragi, dolaze nam kumovi. Trebat će još krumpira za većeru. A sad, šta je tu je. bang


19:15 | Komentari (4) | Print | ^ |

ponedjeljak, 15.12.2014.

Srce od krumpira

(srce uočila Andrea)

Kuhanom krumpiru u obliku srca, nakon restanja u ostatku ulja u kojem smo ranije izpohali šniclu u obliku srca, čija je fotografija objavljena predprošli mjesec nije potrebno dodavati nikakve začine, već se takav poslužuje sa spomenutom šniclom, a kao prilog se servira zelena salata u obliku srca čije je fotografija objavljena prošlog mjeseca. Time je zatvoren jedna kolekcija fotografija, koja ćini takozvani srčani obrok, koji je ime dobio iz razloga što je bio pripreman sa srcem. Dobar tek!


19:15 | Komentari (9) | Print | ^ |

nedjelja, 14.12.2014.

Srce na bedru

(srce uočila Mela)

"Srce na meni" se nastavlja sa još jednim autentičnim srčekom na nozi. Na prvi pogled, učinilo mi se kao karta Afrike, samo je Madagascar bio na krivoj strani kontinenta. Prvo sam pomislio, da su tu pingvini imali svoje prste ili peraje ili štogod, ali nakon što sam tu mogučnost eliminirao uputio sam natjecateljicu na forenzički pregled, kako bi se potvrdilo da je fleka urođena. Nakon neuspjelih pokušaja da se fleka odstrani acetonom, Vanishem, alkoholom i Flek ultra sredstvom, forenzički nalaz je potvrdio da se radi o fleki koju natjecateljica ima od rođenja. Ovo krasno srčeko oduševljava svojom postojanošču.


19:15 | Komentari (7) | Print | ^ |

subota, 13.12.2014.

Zagorjelo srce



Malo tko zna da sam zapravo ja bio prvi izbor za snimanje serijala Goli kuhar. Zapravo originalno ime serijala je trbalo biti Slučajni kuhar, no za vrijeme snimanja došlo je do nekih promjena. Dok sam u jednoj sceni pripremao tako temeljac od špeka i luka, u svom kuharskom zanosu i djelomično opijen mirisom prženog špeka i luka, mašući tavicom, višak ulja je poletio u zrak i izlio se po peći, te izazvao flambiranje hrane i kompletne peći. Od siline plamena prvo se zapalila kuhinjska krpa kojom sam pokušao ugasiti vatru, a zatim je plamen zahvatio moju pregaču. Iako sam uvijek cool, ovaj puta sam se opredjelio na panično skidanje svega sa sebe. Snimateljska ekipa je uživala u predstavi, jer sam cijelo vrijeme čuo povike "jel snimaš, jel snimaš" izgovorene kroz očitu fasciniranost scenom i smijeh. Predstava je završila ovacijama ženskog dijela publike i pokojeg muškića, uz opče oduševljenje glavnog urednika, koji je nakon svega odlučio promjeniti ime showa iz Slučajni kuhar u Goli kuhar.
Na zgarištu sam kasnije pronašao zagoreno srce. Odustao sam od dalnjeg snimanja iako sam dobi dodatno stimulirane ponude i molbe da nastavim od svih članova ekipe, te sam nastavio sa dalnjim prikupljanjem slučajnih srdaca, a moj posao je dobio neki Oliver, kojem je to navodno dobro išlo dok nije izjavio nešto u stilu Marije Antoanete.


19:15 | Komentari (6) | Print | ^ |

petak, 12.12.2014.

Srce u duplji

Ovo prekrasno srce sam dobio od jedne djevojčice koja, kako kaže njena mama, od kada je saznala za Slučajno Srce, redovno posječuje blog i ne prestaje pronalaziti nova i nova slučajna srca. Nalazi ih po kući, u školi, dok jede, uglavnom po svuda i stalno.
Čak sam od nje dobio i jednu kritiku. Naime za Srcolike latice, objavljene 17. 11. njen komentar kaže da te latice nisu slučajno srce, već da taj cvijet jednostavno ima takve latice, što mi je dalo za razmišljati, šta je zapravo slučajno.
Pozdrav Heleni, skupljačici slučajnih srdaca.


19:15 | Komentari (12) | Print | ^ |

četvrtak, 11.12.2014.

Srce na drvu

(srce uočila Vesela)

Umjetnička je fotografija zasebna grana umjetnosti i njome se bavi tek malen broj fotografa. Grana koja je nekada bila dio ovog drveta, zasigurno je svojim odlaskom sa rodnog drveta otvorila put umjetničkoj fotografiji. Sama grana je kroz proces obrade pretvorena u najfiniji papir na koje će biti izrađena ova umjetnička fotografija njenog rodnog mjesta. Ironičan je taj zatvoreni proces reciklaže umjetnosti.


19:15 | Komentari (10) | Print | ^ |

srijeda, 10.12.2014.

Srce u "Gospodaru prstenova"

Prvi dio filmske trilogije "Gospodar prstenova: Prstenova družina" sadrži scenu vrijednu tematike ovog bloga. Scena u kojoj se prvi puta susreću Frodo, Sam, Merry i Pippin sa Prstenovom utvarom, obogačena je drvetom sa dupljom u obliku srca.
U tjednu premijere posljednjeg dijela Hobit: Bitka pet vojski, prisječam se svog prvog susreta sa Tolkienovom knjigom još 1995. nako čega sam ubrzo pročitao i nastavak, trilogiju Gospodar prstenova. Očarala me priča prepuna fantazije kakvu do tada nisam susreo. Priča ispunjena mudrim i jednostavnim porukama, dubokim vrijednostima obrađenim do zadnjeg detalja i ispričana na toliko dojmljiv način da sam u perijodu čitanja doživljavao Međuzemlju i cijelu radnju knjiga slikovito kao što je Peter Jackson ekranizirao 2001. kada je objavljen prvi dio trilogije. Film je ispunio sva moja očekivanja. Godinu kasnije, objavljen je drugi, a godinu nakon toga treći dio. Kao poznavaoc cijele priče, od samog početka osječao sam se uskračen za radnju "Hobita", čija se filmska izvedba pojavila tek 2012. podijeljena u tri dijela, iako je Hobit napisan u samo jednoj knjizi i to sadržajno manjoj od svakog pojedinog dijela trilogije. Tolkinov ep, sastoji se zapravo od dvanaest knjiga pod zajedničkim nazivom Povijest Međuzemlje tako da je za očekivati, da kroz idučih desetak godina osvane još pokoja ekranizacija vremena prije radnje Hobita i Gospodara prstenova.



19:15 | Komentari (9) | Print | ^ |

utorak, 09.12.2014.

Srce u večernjem listu




19:15 | Komentari (5) | Print | ^ |

ponedjeljak, 08.12.2014.

Srce u jutarnjem listu




19:15 | Komentari (8) | Print | ^ |

nedjelja, 07.12.2014.

Srce na nosu

Ovo srce sigurno nije za svačije oko, ali ako se potrudite može se vidjeti pravilno srce na sredini tog grbavog nosa.



Pokušao sam malo kombinirati sa efektima, tako da sam dobio ovu varijantu, na kojoj srce dolazi malo više do izražaja.



NAPOMENA: Ovo nije selfie, ovo je hearti.


19:15 | Komentari (6) | Print | ^ |

subota, 06.12.2014.

Srce na adventskom vijencu

Vi ste svjetlost svijetu. Grad koji stoji na gori ne može se sakriti. Niti se užiže svijeća i stavlja pod posudu nego na sviječnjak. Tada svijetli svima u kući.
Matej 5:14-16


19:15 | Komentari (6) | Print | ^ |

petak, 05.12.2014.

Srce i srce



Srce
I srce
Pri srcu
Od srca
Sa srcem
U srcu
Kod srca
O srcu
Na srcu
Iz srca
Za srce
Do srca
Kava!


19:15 | Komentari (7) | Print | ^ |

četvrtak, 04.12.2014.

Srce od socaaaa



Prekrasno jutro! Ptičice cvrkuću i svojim malim panđicama grebu po prozoru žicajući krušne mrvice. Palim televizor i pronalazim program koji emitira sunčeve zrake da me obasjaju. Stavljam vodu za kavu, kao i svakog jutra. Danas će biti prekrasan dan. Imam sve pod kontrolom i ništa me ne može izbaciti iz takta. Dok čekam vodu da uzavrije, darujem sam sebe osmjehom. Psi me malo čudno promatraju sa sigurne distance nakrivljenih glava. Čudno, jutros ne čeznu za dodirom moje ruke kao obično. Ko će ih znat? Zakuhavam kavicu, i natačem je u šalicu. Uživam u prekrasnom mirisu i ostavljam je da malo slegne. Ptičice su prestale cvrkutati. Psi me sada stvarno čudno promatraju. Poravnali su glave i kao da bulje u mene. Uzimam šalicu svoje jutarnje kavice, prilazim sudoperu i izljevam je. Sa televizora se čuje "Ništa mi neće ovi dan pokvarit" od TBFa, a ja u sebi pjevušim refren. Fotografiram srce koje je soc napravio na dnu šalice i nastavim se spremati do kraja. Sa smješkom, izlazim iz stana. Stvarno ne znam šta je psima danas, baš se čudno ponašaju.


19:15 | Komentari (15) | Print | ^ |

srijeda, 03.12.2014.

Srce od pjeneee



Danas sam odlučio prevariti sudbinu. Umjesto uobičajene kave, odlučio sam se za cappuccino. Sve je izgledalo savršeno. Lijepa pjenasta površina ljupko mi se osmjehivala i čekala da je srknem. Prinosim je ustima i sav sretan radujem se okusu koji će uskoro obradovati moje nepce. Još ne mogu da vjeruje da sve teće glatko i bez ikakvih iznenađenja. Kad odjednom, u trenutku dok je šalica bila u razini brade i samo nekoliko centimetara od toliko joj željnih usnica, zazvoni zvono na ulaznim vratima, prene moju pesicu iz polusna, ona se trgne, poskoći prema hodniku i trknuvši me izazove proljevanje cijele šalice po majici i hlačama. Usnica mi je zadrhtala. Oko mi je zasuzilo. Od kavice je ostalo samo srčeko u pjeni. Sudbini se ne može pobjeći. Meni jednostavno nije suđena jutarnja kava.


19:15 | Komentari (11) | Print | ^ |

utorak, 02.12.2014.

Srce od kavee



Odlučio sam ukloniti svu pjenu, prije nego dobije priliku transformirati se u nešto, što bi me ponovno sputalo u ispijanju kave. Moj plan se činio prilično dobrim, sve do trenutka kada sam kavi dodao mlijeko. Nako što su se smirili valovi, na površinu je ponovno isplivalo srce. Mogao sam se praviti da ga ne vidim, samo ga ignorirati i nastaviti sa ispijanjem, ali negiranjem neću ništa postići. Ja ću uvijek znati da je bilo tu. Opet isti scenarij. Opet sam jutarnju kavu pio popodne. Za sutra moram promijeniti taktiku. Ako još jednom propustim jutarnju kavu, to bi se moglo ozbiljno osjetiti na mojoj funkcionalnosti. Ko mi je kriv kad toliko volim srčeka.


19:15 | Komentari (10) | Print | ^ |

ponedjeljak, 01.12.2014.

Srce od kave



Od svih kava na svijetu, moralo je upasti baš u moju. Kud' baš sad? I kak' da ja sad to pijem? Mogu je fotkati. Mogu je gledati. Mogu čekati da svi mjehurići ishlape, ali to bi trajalo cijeli dan. A žao mi ju je piti takvu. I tako sam je popio popodne, kada sam se vratio s posla. Ionako mi je ta odstajala najdraža.


19:15 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --