četvrtak, 04.12.2014.

Srce od socaaaa



Prekrasno jutro! Ptičice cvrkuću i svojim malim panđicama grebu po prozoru žicajući krušne mrvice. Palim televizor i pronalazim program koji emitira sunčeve zrake da me obasjaju. Stavljam vodu za kavu, kao i svakog jutra. Danas će biti prekrasan dan. Imam sve pod kontrolom i ništa me ne može izbaciti iz takta. Dok čekam vodu da uzavrije, darujem sam sebe osmjehom. Psi me malo čudno promatraju sa sigurne distance nakrivljenih glava. Čudno, jutros ne čeznu za dodirom moje ruke kao obično. Ko će ih znat? Zakuhavam kavicu, i natačem je u šalicu. Uživam u prekrasnom mirisu i ostavljam je da malo slegne. Ptičice su prestale cvrkutati. Psi me sada stvarno čudno promatraju. Poravnali su glave i kao da bulje u mene. Uzimam šalicu svoje jutarnje kavice, prilazim sudoperu i izljevam je. Sa televizora se čuje "Ništa mi neće ovi dan pokvarit" od TBFa, a ja u sebi pjevušim refren. Fotografiram srce koje je soc napravio na dnu šalice i nastavim se spremati do kraja. Sa smješkom, izlazim iz stana. Stvarno ne znam šta je psima danas, baš se čudno ponašaju.


19:15 | Komentari (15) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --