subota, 27.12.2014.

Srce na jabuci



Kupim ja tako neki dan jabuku. Izađem iz dučana i da ću je zagristi, kad mi ispadne iz ruke, a kako jabuka ne pada daleko od stabla, vidim u blizini bukvu. Naravno da je bila šuplja. I dok sam se saginjao da podignem jabuku, zaboli me glava, pa se sjetim kako mi je tata znao govoriti "i zub boli kad je šuplji", što me sjetilo da imam nekih ne riješenih poslova sa zubarom. "Oko za oko, zub za zub" reko ja njemu dok sam sjedao na njegov stolac, a on me samo čudno pogledao i mudro uzvratio, da ako je tako svi bismo već bili sijepi. To i nije tako loša ideja, jer ljubav ipak ne gleda očima, već dušom. Zato i je krilati Amor na slikama slijep. A kako je srce obitavalište duše, ja se uopče ne čudim što sam ga našao na jabuci.


19:15 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --