subota, 13.12.2014.

Zagorjelo srce



Malo tko zna da sam zapravo ja bio prvi izbor za snimanje serijala Goli kuhar. Zapravo originalno ime serijala je trbalo biti Slučajni kuhar, no za vrijeme snimanja došlo je do nekih promjena. Dok sam u jednoj sceni pripremao tako temeljac od špeka i luka, u svom kuharskom zanosu i djelomično opijen mirisom prženog špeka i luka, mašući tavicom, višak ulja je poletio u zrak i izlio se po peći, te izazvao flambiranje hrane i kompletne peći. Od siline plamena prvo se zapalila kuhinjska krpa kojom sam pokušao ugasiti vatru, a zatim je plamen zahvatio moju pregaču. Iako sam uvijek cool, ovaj puta sam se opredjelio na panično skidanje svega sa sebe. Snimateljska ekipa je uživala u predstavi, jer sam cijelo vrijeme čuo povike "jel snimaš, jel snimaš" izgovorene kroz očitu fasciniranost scenom i smijeh. Predstava je završila ovacijama ženskog dijela publike i pokojeg muškića, uz opče oduševljenje glavnog urednika, koji je nakon svega odlučio promjeniti ime showa iz Slučajni kuhar u Goli kuhar.
Na zgarištu sam kasnije pronašao zagoreno srce. Odustao sam od dalnjeg snimanja iako sam dobi dodatno stimulirane ponude i molbe da nastavim od svih članova ekipe, te sam nastavio sa dalnjim prikupljanjem slučajnih srdaca, a moj posao je dobio neki Oliver, kojem je to navodno dobro išlo dok nije izjavio nešto u stilu Marije Antoanete.


19:15 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --